Nyugodjék békében!
Dátum: Augusztus 17, vasárnap, 07:50:03
Téma: Életünk napjaink


Amikor olyan embertől búcsúzunk, akit tisztelünk, aki életünk részévé vált - még ha nem is ismertük személyesen -, akkor a fájdalom nagyon mély, és nehezen feldolgozható.


Egy halálhír mindig megrendíti az embert, hiába tudja az agyunk, hogy születésünk pillanatának csodája, magában hordozza az elmúlás fájdalmát is.
Nem akartam felfogni a valóságot, de most amikor a temetéséről olvastam, úgy éreztem emlékeznem kell, így is, itt is.
Amikor olyan embertől búcsúzunk, akit tisztelünk, aki életünk részévé vált - még ha nem is ismertük személyesen -, akkor a fájdalom nagyon mély, és nehezen feldolgozható.
Sokkoló volt a hír, még akkor is, hogy mióta hallottam a betegségéről, a lelkem mélyén tudtam, sajnos be fog következni, ami előtt csak tehetetlenül állhatunk.
Még nagyon fiatal volt. Még annyi minden előtte állt. Dühöt érzek, tehetetlen dühöt.
Óhatatlanul képes vagyok arra gondolni, mennyi gonosz értéktelen ember éli világát, miért pont Őt választotta a sors? Tudom, ez nem így működik, de mégis…

Bajor Imre a legnehezebb pályát választotta, amikor az emberek nevettetését tűzte ki céljául. Mesteri fokra fejlesztette ezt a tevékenységet. Lényéből áradt a vidámság, soha nem éreztem erőltetettnek vagy mesterkéltnek.
Filmek sora, színházi előadások, szinkronizálások, és talán ahogy a legtöbben ismertük a kabarék teszik életművét felejthetetlenné. Hiánya pótolhatatlan.
„én, a Gyula, meg az Ottó, a Tóth Ottó”…
Nevető arcára, hangjára, míg élek emlékezni fogok.

Temetése augusztus 22-én 15 órakor lesz a Farkasréti temetőben.
Nyugodjék békében!







A cikk tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

A cikk webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3185