[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 165
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 166

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu FAQ (GYIK, Gyakran Ismételt Kérdések)



Kategória: Főoldal -> Házirend

Kérdés
·  Rólunk
·  Új tag felvétele már nincs
·  

Válasz
·  Rólunk

Magunkról

Az átalakulás folyamata: Az Irodalom Klubban található művek egy része folyamatosan átkerülnek az Olvasóterembe.
Aki ezt nem szeretné, kérem, törölje műveit az Irodalom Klub felületéről.
Az olvasóteremben hozzászólásokra nincs mód.
A képtárak megszüntetésre kerülnek, ahogy a Fórum topikjai is, néhány kivételtől eltekintve.
A hangosított művek hallgathatók maradnak.
Új Fórum létrehozására nem lesz lehetőség
A MAI modul továbbra is olvasható lesz még egy ideig. Az Üzenőfal továbbra is működik.
Az Irodalom Klubban a regisztrált alkotók, ahogy eddig is, terveink szerint továbbra is tölthetnek fel műveket (ennek a mennyiségi szabályozása eseti lesz), és itt megmarad a regisztrált alkotók hozzászólás lehetősége.
Az átalakítás alatt a Házirend is folyamatosan átalakul, ha kialakul a működés rendje, új végleges készül.
Az átalakítási munka folyamatos, lesznek még további változások is, ezért mindenkitől türelmet kérünk.
Célunk, hogy a FULLEXTRA kortárs Irodalmi portálként megmaradjon azoknak az alkotóknak, akik azt irodalmi otthonuknak, alkotó közösségi felületüknek tartják.

A Facebook felületén a Fullextra.hu oldal törlésre került. Ha kérdésetek van ezzel kapcsolatban, kérem emailen tegyétek fel. anna.lorinczi.l@gmail.com

Célunk az elmúlt sok évben az volt, hogy megjelenési felületet, ezáltal lehetőséget nyújtsunk a kortárs irodalom és képzőművészet művelőinek.
2022. június 1-ét követően a portál, új regisztrációt már nem engedélyez. Az évek során felhalmozódott sok irodalmi mű egy része már átkerült az olvasóterembe.
Az aktivitás hiánya, vagy regisztrációs hiányosságok miatt többi törlésre kerül.
A nem aktív tagok regisztrációja felfüggesztésre kerül.
A képtárak galériák meg lettek szüntetve.


Vezetők

A portál vezetője, tulajdonosa, a site admin, Lőrinczi L. Anna.
Segítői a moderátorok. Feladatukat önként, térítésmentesen végzik: a_leb, fényesi, winner, Kankalin
Ők maguk is az alkotók közül kerülnek ki. Felügyelnek és segítenek a portálon a különféle feladatok elvégzésében. Továbbá feladatuk a szabályok betartásának biztosítása is, intézkedési joguk mindenre kiterjed.

A regisztrálásról

A regisztrálás már nem lehetséges. A már regisztrált tagjaink, az eddig publikált műveikről dönthetnek, ha nem törlik őket, akkor azok az Olvasóterem felületére kerülnek archiválás céljából.
Az alkotók a regisztrálással elfogadták a házirendben foglaltakat, és a portált ennek megfelelően használhatták.
A regisztrálás során egy adatlapot kellett kitölteni, melyben az email cím és a név kitöltése kötelező. Ennek elmulasztása a regisztráció törlését, és a művek archiválásból kimaradását okozza. A megadott email címnek valósnak kell lennie.

A regisztráció során használt felhasználó nevet és adatlapot nem töröljük akkor sem, ha már nem kíván valaki a Fullextra.hu portálon publikálni.
Ezzel az alkotók felhasználónevével történő visszaéléseket akadályozzuk meg. Ha nem kíván valaki jelen lenni, jelezze a vezetőségnek, és a profilja felfüggesztésre kerül.


A publikálásról

Portálunkon nem végzünk előzetes szűrést az Irodalom Klubban nincsenek "beengedőink" akik elbírálják, mérlegelik, hogy adott alkotás kikerülhet-e látogatóink elé.
Az oldalunkon való publikálásnak azonban vannak bizonyos szabályai, melyek betartása alapvető ahhoz, hogy olvasóink, látogatóink igazán jól érezzék magukat nálunk! Annak ellenére, hogy nem végzünk előzetes elbírálást, portálunkon tilos - és az oldalról való végleges kitiltást is eredményezheti - ha a feltett művek tartalma, megfogalmazása, stilisztikai jelei sérthetik az egyén, ill. egy közösség személyiségi jogait, vallási meggyőződését, avagy obszcén kifejezést tartalmaz, szélsőséges politikai nézeteket vall, ill. hirdet. Ezeket a publikációkat, képzőművészeti alkotásokat a lap moderátorai a felfedezés pillanatában értesítés nélkül azonnal"nem publikus"-ra állítják, indokolt esetben törlik. Amennyiben egy alkotó ismételten megsérti ezeket az elveket, az oldal használatától véglegesen letiltásra kerül.

Az Irodalom Klub elnevezésű felületünkön már nem korlátozzuk a megjeleníthető művek számát.
A művek alatt véleményezheted alkotótársaid írásait, válaszolhatsz mások hozzászólásaira, ha véleményed építő jellegű kritikát tartalmaz, vagy olyan élményt váltott ki belőled, amit szeretnél az alkotóval megosztani. A mű írójának viszont joga van a hozzászólásodat töröltetni (annak törlését kérni).

Portálunkról a feltöltött publikációidat az Irodalom Klubból magad is törölheted.
A többi felületről csak az administrator Anna1955 törölhet, kérésedet mrivát üzenetben jelezheted.



A reklámozásról

Házirendünk nem tiltja, hogy más portálon is megjelenj írásaiddal, de megkérünk, hogy műveidet tedd fel portálunkra, és ne azok linkjét jelentesd meg!
A linkeket töröljük
Önálló köteted reklámozására egy külön topik áll rendelkezésre a főoldal bal felső sarkában található Hoppá!!! -ban, Tagjaink könyveit itt rendelheted meg címmel. Ebben az esetben site adminunknak, Anna1955-nek privát üzenetben kell elküldened a könyveddel kapcsolatos információkat, aki mihamarabb közzéteszi.





A szerzői jogokról

A beküldések tartalmáért a Fullextra.hu semmilyen felelősséget nem vállal, azonban ha jogos érdekeket, illetve közérdeket sért, valamint kifejezéseit nem megengedhetőnek minősíti, akkor az adott beküldést, hozzászólást, vagy annak egy részét a moderátorok indoklás nélkül törölhetik, és a beküldőt figyelmeztethetik.
Jogsértő minden olyan beküldés, amely a közzétételének időpontjában hatályos jogszabályba ütközik, illetve bűncselekményre vagy egyéb jogsértésre történő felhívást, vagy arra jelentkezést tartalmaz.

Kérjük, hogy tartsd tiszteletben a szerzői jogokat! A Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény értelmében a műveket csak a szerző írásbeli hozzájárulásával lehet továbbítani, terjeszteni. Más művekben felhasználni azokat, az eredeti szerzőre való hivatkozás hiányában szigorúan tilos! Plágium esetén - azaz ha más művét részben vagy teljességben saját alkotásként publikálja valaki - azonnal töröljük a plagizált művet, illetve a törvénytelenséget elkövető személy tagsága is törlésre kerül.


Ami nem célunk

Oldalunk egy irodalmi alkotóműhely a regisztrált tagjainknak. Nem ad teret adománygyűjtéseknek, és megkérünk, hogy vallási, avagy politikai meggyőződésedet se akard másokra erőltetni! Fórumaink azért jöttek létre, hogy ott lehet (többek között) eszmét cserélni, véleményeket ütköztetni, de természetesen ott is szem előtt tartva a kulturált hangú megnyilvánulásokat, az alapvető emberi normákat.


A közösségi szellemről

A Fullextra Irodalmi Portál lehetőséget ad minden tagjának arra, hogy alkotásait nyilvánosság elé tárja, ezzel is támogatva az alkotói munkák szélesebb körű ismertté tételét. Irodalmi portálunk változatos irodalmi alkotásokat kínál az olvasók számára, és törekszik a kulturális fejlődés elősegítésére. Tagjaink személyes ismeretséget köthetnek a meghirdetett találkozóink, alkotótáboraink alkalmával. Szeretnénk egy szigetet biztosítani napjaink rohanó világában - a béke szigetét. Mindezek alapja a kulturált magatartás, az egymás iránti tisztelet betartása. Aki elveinkkel nem tud, vagy nem akar azonosulni, s ennek úgy ad hangot, hogy másokat sértő, kötekedő, személyeskedő, gyűlöletkeltő, rendzavaró megnyilvánulásokat hagy maga után, annak tagságát kénytelenek vagyunk felfüggeszteni.
Házirendünk olykor szigorúnak tűnő rendelkezéseire azért van szükség, hogy ezzel biztosítsuk az itt publikáló tagjaink számára az igazán értékes, tartalmas pillanatokat.
A FullExtra.hu három saját szlogent használ céljai meghatározásához, melyek a következők:

Merj álmodni! - Segítünk!

Nem az jobb, amit jobbnak mondanak, hanem az, amelyet önkéntesen többen fogadnak el.

Ne ellene tégy dolgoknak, hanem érte!

ˆ fullextra.hu

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Új tag felvétele már nincs

[ Vissza a lap tetejére ]

·  

[ Vissza a lap tetejére ]




PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds