[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 205
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 205


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu FAQ (GYIK, Gyakran Ismételt Kérdések)



Kategória: Főoldal -> Publikációs felületek, hozzászólások, kritika

Kérdés
·  Személyes kérdések
·  Kirakat
·  Irodalom Klub - IK olvasóterem
·  Véletlenszerű ajánlók
·  Minden Ami Irodalom
·  Mindenkinek van saját hangja
·  Fórumok
·  Képtár, Műterem

Válasz
·  Személyes kérdések

Személyes kérdések
Ha személyes kérdésed van, vagy a portál működésével kapcsolatban észrevételed, véleményed, javaslatod merül fel, kérjük, hogy azt site adminunknak, Anna1955-nek, vagy a Házirendben megnevezett bármelyik adminnak, moderátornak küldd el privát üzenet formájában, akik mielőbb igyekeznek segítségedre lenni.

Publikációs felületeink
A Kezdőlap közepén, fentről lefelé az alábbi publikációs felületeket találod:

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Kirakat



Kirakat
Egy olyan felület, amit felváltva a portál vezetői és az aktivitásuk alapján kiválasztott tagjaink szerkesztenek, állítanak össze, az eddig publikált alkotásokból. Célja, hogy egy válogatást adjon - kirakatot mutasson - a Fullextra alkotóinak műveiből. Egy válogatás, ahol kiemelt alkotók és művek által mutatjuk be a portál kínálatát, profilját.
Általában egy-egy összeállításban négy vers és két próza és egy képzőművészeti alkotás kaphat helyet.

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Irodalom Klub - IK olvasóterem


Irodalom Klub - IK olvasóterem
Ez egy gyorsan pörgő, állandóan mozgásban levő felület. Ide moderálás nélkül - a Házirendben ismertetett szabályokat figyelembe véve - felteheted műveidet. Írásod folyamatosan mozgásban van, és addig látszik, amíg a friss publikációk ki nem szorítják. Idevárjuk verseidet és prózáidat.

A művek címében az egységes megjelenítési forma előírás a portál főoldalán!
A cím megjelenítése a helyesírás szabályainak megfelelően kell történjen.
Csupa nagybetűvel csak akkor írható, ha ezt a magyar helyesírás úgy írja elő.

A hosszú prózákat rövidebb részletekben publikáld, mert a képernyőn a hosszú szöveg olvasása fárasztó. Többen fogják olvasni, ha figyelsz a szellős, levegős megjelenítésre is.

Az Irodalom Klub logója alatt található az Új publikáció írása. Idekattintva begépelheted művedet, vagy bemásolhatod. Amennyiben a beillesztést választod, a forma megtartása érdekében a sorvégekre másold a jel közé a BR betüket. Ez a kód jelenti a soremelést. több soremeléshez többször kell a sor végére másolni.
Ha Internet explorerrel lépsz be, rendelkezésedre állnak különböző szerkesztő gombok a beküldő felület fölött.
Ezekkel lehetőséged van írásod formázására, így középre rendezéssel akár formaverseket is fel tudsz tenni.
Más böngészőknél a formázó HTML kódokat magadnak kell begépelned.
Például új sor kezdés

Kérünk ügyelj a helyesírásra, ne felejtsd ellenőrizni, mielőtt az Új publikáció-ra kattintva beküldöd művedet!
A beküldött műved azonnal megjelenik az Irodalom Klub-ban a főoldalon. Ezért figyelj arra, hogy egyszerre csak három műved lehet ott.
A címre kattintva, írásod alatt a következők jelennek meg:
Szerkesztés, Törlés, Hozzászólás írása, Tovább, Irodalmár profil, Üzenetküldés. Itt lehetőséged van utólagos módosításra, vagy törlésre is. Innen tudsz hozzászólásokat írni, s a Tovább -ra kattintva megtekintheted az adott szerző összes művét, a személyes adatokat (profil), valamint az üzenetküldés lehetősége itt is fennáll.

Az Olvasóteremben találod azokat az Irodalom Klubban publikált alkotásokat amelyeket az olvasóteremben található alkotók 2012-ig publikáltak.
Itt Te nem tudsz módosítani szerkeszteni, de kérésedre ezt Anna1955 elvégzi, ha jelzed neki privát üzenetben.

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Véletlenszerű ajánlók

A Kezdőlapon még három ablak található. Mindkettő a rendszer által, véletlenszerűen beválogatott műveknek ad helyet:
Mindenkinek van saját hangja, véletlenszerű ajánló.
Ajánló a Minden Ami Irodalomból

Ebből adódóan, ide nem tudsz anyagot feltölteni!

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Minden Ami Irodalom

Minden Ami Irodalom
Az ide beküldött műved nem jelenik meg a beküldéskor közvetlenül a főoldalon, viszont adminolás után, sokkal hosszabb ideig láthatóak írásaid! A beküldéseket a felület moderátora (szerkesztője) hagyja jóvá, ill. teszi közzé. Amennyiben itt szeretnél publikálni, az alábbi "kattintásokat" kell megtenned: Kezdőlap - Minden Ami Irodalom (ahol kiválasztod, hogy melyik kategóriába sorolod művedet) - Publikáció írása (itt értelemszerűen követed, ill. kitöltöd az ablakokat). Ide kérjük a hosszabb terjedelmű műveidet is.
Fontos tudnod, hogy ezen a felületen teljes valódi, vagy írói neveddel jelenhetsz csak meg! Erről a felületről nem töröljük a műveket, akkor sem, ha már máshol publikálsz. Ennek tudatában küldd be alkotásaidat. Beküldésed egyben elfogadása annak a szabálynak, hogy műveidet nem szerkesztheted, nem módosíthatod, nem törölheted!! Naponta egy művet publikálhatsz ezen a felületen. A megjelenés és a beküldés között több nap is eltelhet, a szerkesztő döntésének függvényében.
Itt a szerkesztők nem kötelesek a művedet megjelentetni, ha azt úgy ítélik meg, hogy nem éri el az általunk elvárt irodalmi mértéket. Ebben az esetben értesítés nélkül töröljük a beküldést.

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Mindenkinek van saját hangja

Itt azokat a műveidet publikálhatod, amelyeket Te vagy az általad választott előadó, MP3 file-ba elkészített.
A beküldéssel hozzájárulsz ahhoz, hogy a FullExtra rádióba készített műsorokhoz felhasználjuk a művet és adásba engedjük.
A beküldő felületen a mű szöveges részét kell bemásolnod, az Mp3 file-t pedig az anna.lorinczi.l@gmail.com címre küldened.
A mű adminolás után kerül fel a főoldalra. Amit nem fogadunk el, az értesítés nélkül törlésre kerül.
Beküldés után érdeklődj Anna1955 site adminnál privát üzenetben.

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Fórumok


Fórumok
Publikációs felületeink alatt találhatóak A legaktívabb fórumtémáink. Nézegess, olvass, szólj hozzá, játssz velünk, jelentkezz klubnapjainkra! Természetesen ennél sokkal több témánk van! A Szolgáltatások alatt, a Fórumokra kattintva láthatod mindet, ill. kiválaszthatod azt, amelyben szeretnél jelen lenni. Természetesen ezeken belül is elvárjuk a kulturált megnyilvánulásokat. Ellenkező esetben a fórumozót, ill. legvégső esetben magát a Fórumot is felfüggeszthetik a moderátorok. Itt is tilos, ill. nem megengedett a személyeskedés, más kigúnyolása, avagy más módon történő megbántása!
Te magad is indíthatsz új Fórumot, ha úgy véled, hogy közérdeklődésre számít a felvetett téma!
A Fórum-oldalakhoz sok hasznos tudnivalót találsz itt:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Forums&file=faq


Képfeltöltés
Ez a lehetőség megszüntetésre került.

[ Vissza a lap tetejére ]

·  Képtár, Műterem


Képtár, Műterem
Ez a lehetőség megszüntetésre került.

[ Vissza a lap tetejére ]




PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds