[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 222


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

csendes levelek 2
Ideje:: 08-02-2005 @ 10:58 pm

csendes levelek

- a palacsintáról és a félelmekről

végre kihozták a palacsintát, nem kértél édeset, nem értelek. a kés életlen, villával próbálod felvágni, nem megy, összeszorítod az ajkad, rám nézel, pironkodsz, küzdesz. végre sikerül levágni egy darabot, büszkén mutatod, és olyan jóízűen eszed meg mint egy kisgyerek.
szeretlek gondolom, de nem mondom. hírtelen annyira rámtör ez az érzés, hogy inkább elfordulok, nézek ki az ablakon. odakint valószerűtlenül természetesen mozog tovább a világ. emberek, autók, a meleg, az est, a fények. valahol ott vagyok én is, a félelmeim, a munkám, nincs pénz, fáj a nyakam, az anyám, hol fogok aludni, nincs jövő, nincs iskola, mi lesz velem jaj istenem. ott van mindez kint. nézem ahogy eszed a palacsintát; szeretném ha minnél tovább tartana, mert nem tudom hogy csinálod, de valahogy minden más kint marad. itt csak te vagy, én és a palacsinta. minden, ami folyton az orrom alá dörgöli létével, hogy hova tart az életem, ott van kint, és vár rám. az meg nem jó, mert félek tőlük. már nem akarom magam azzal álltatni, hogy nincs mitől, mert van, de félni szépen kell tudni, meg kell tanulni a művészetet.
nézem ahogy eszed a palacsintát, lassan, megfontoltan haladsz vele. én örülök hogy egy kicsit még ráérek. szeretlek gondolom, de nem mondom; hiszen olyan szépen félek melletted.



Utoljára változtatva 08-03-2005 @ 08:40 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 08-02-2005 @ 11:23 pm)

Comment: Pedig lehet, mondani is kellene - talán még akkor is, ha a másik (úgy tűnik) bizonyos benne. Tetszett ez a pillanatfelvétel! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-03-2005 @ 08:15 am)

Comment: Ennek a csendes levélnek a vége igencsak üt. Tetszett.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 08-03-2005 @ 08:30 am)

Comment: Valahogy mindig mellbevág, amikor prózát írsz. Nem rossz értelemben. Érdekes hatásúak az írásaid, elszomorít és élvezem is.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 08-03-2005 @ 01:59 pm)

Comment: Hmm... most olvasom Coelhotól Az alkímistát, a palacsinta evés "itt és most" feelingjéről az egyik karaván kísérő jutott eszembe, ő mondta Santiagonak, hogy semmi más nem számít, csak ami van. A gondolatainkat meg sokszor nem mondjuk ki, épp a félelem miatt. Már megtanultam párszor, hogy nem így kellene, de ennek ellenére is megesik, hogy csak félre nézek... Jó olvasni téged!


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 09-14-2005 @ 10:07 pm)

Comment: jó olvasni téged, és élni is jó veled, örülök, hogy olyan szépen félsz mellettem és én is kezdek szépen félni melletted. hülyék vagyunk, nincs mitől, a végén úgyis elfogy a palacsinta, és kiderül, hogy mérgezett volt. pedig milyen szép idők voltak... amikor még nem mertem... nem mertelek... ejh, de úgyis tudod.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds