[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 332
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 332


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Duett
Ideje:: 09-01-2005 @ 08:59 am

És találkozott a Férfi a Nővel – és lett a Mi világunk.

Férfi: (kezében a telefon, mikor az hirtelen megcsörren) Neked tanították valahol, hogyan kell szeretni? Mindig épp akkor hívsz, mikor rád gondolok.
Nő: (a vonal túlsó végén mosolyog) Neked tanították valahol, hogyan kell szeretni? Mindig épp akkor hívsz, mikor rád gondolok. Gondoltam, most megelőzlek.

Férfi: Milyen furcsa! Eddig azt hittem, ilyen nem létezik. Neked ugyanazt jelentik a szavak, mint nekem. Eddig azt hittem, két ember nem értheti meg egymást, mert a szavak mást jelentenek mindenkinek.
Nő: Épp ezt akartam mondani! Eddig azt hittem, ilyen nem létezik. Neked ugyanazt jelentik a szavak, mint nekem. Eddig azt hittem, két ember nem értheti meg egymást, mert a szavak mást jelentenek mindenkinek.

Férfi: (nevet)Te vagy én, vagy én vagyok te? Ez a legnagyobb öröm, s egyben a legnagyobb vigasz.
Nő: (szintén nevet) Én vagyok te, s te vagy én. Ez a legnagyobb öröm, s egyben a legnagyobb vigasz.

________________________

És egy napon véget ért a Mi világunk, - és lett két külön világ, benne egy Férfi és egy Nő.

Férfi: (dühösen lecsapja a telefont) Ez őrület! Hát nem érti, hogy mindent tönkre tesz! Nem akarom többet látni! Miért nem érti meg, hogy vége!
Nő: (eldobja a telefont) Ez őrület! Hát nem érti, hogy mindent tönkre tesz! Nem akarom többet látni! Hogy teheti velem ezt azok után, ami köztünk történt?

Férfi: (elkeseredve): Hogy szerethettem annyira őt? Nem ilyen volt! Megváltozott! Már nem az az ember, akibe beleszerettem.
Nő: (elkeseredve) Hogy szerethettem annyira őt? Nem ilyen volt! Megváltozott! Már nem az az ember, akibe beleszerettem.

Férfi: (döhösen) Nem is érti mit beszélek! Mást jelentenek neki a szavak, és mást jelentenek nekem. Jobb is, hogy vége lett.
Nő: (dühösen) Nem is érti mit beszélek! Mást jelentenek neki a szavak, és mást jelentenek nekem. Jobb is, hogy vége lett.



Utoljára változtatva 09-01-2005 @ 09:05 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 09-01-2005 @ 09:40 am)

Comment: Nagyon jó!!!


Hozzászóló: mango
(Ideje: 09-01-2005 @ 09:45 am)

Comment: ...szomorú. *eltűnődik kicsit*


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-01-2005 @ 10:19 am)

Comment: Zamzaa:) Köszönöm! / Mango... tűnődni jó... :) és kösz, a szomorúért -aha!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 09-01-2005 @ 10:41 am)

Comment: Akár egy bibliai kezdet.És lőn a Mi világunk.De aztán a kérdés jön: mennyire a mi világunk ez? Mennyire lehet? És meddig? És hogyan? Legtöbbször nincs válasz.Csak csend. És a Különvilág...Megváltozik minden.Az ember is, a Világ is,és az a Világ,amiről azt hitted:A Ti Világotok. Néha tegyél virágot a sírjára...ha érdemli.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-01-2005 @ 11:38 am)

Comment: Nemo! Mondtam én olyat, hogy légy hozzám őszinnte??? Nem mondtam. Akkor hát, egyszer és mindenkorra: nem akarom tudni, mi az igazság...


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 09-01-2005 @ 12:13 pm)

Comment: A jók elnyerik méltó bűntetésüket, a rosszak meg vígan élnek,ha bele nem halunk.Vagy ez is igaz?Már tényleg nem tudom,mit írjak...Én jó vagyok.Például.Na?


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-01-2005 @ 09:08 pm)

Comment: Sajnos ez tényleg így van valahogy.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 09-02-2005 @ 12:15 pm)

Comment: Érdekes volt. De én azt mondanám a mai eszemmel, hogy bele kell törődni... :(( erről szól az élet. Persze mindenkinek szíve, joga kínozni magát...


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 09-03-2005 @ 01:36 pm)

Comment: Hmmm, hmmm. Hát, bizony, így van ez! Nagyon frappánsan, röviden, lényegretörően ábrázoltad, egyszerű eszközökkel, de annál érthetőbben ezt a mindenki(?) számára ismerős éltehelyzetet.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds