[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 299
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 299


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Monotonitás
-: Ivy
Ideje:: 09-18-2005 @ 11:09 pm

Unalmas, nem? Ugyanakkor kelni, ugyanakkorra menni suliba, ugyanazt tanulni, mint az előző héten, aztán ugyanakkorra hazaérni és ugyanúgy leülni házit írni, mint az előző nap. Majd este ugyanúgy megnézni az esti filmet, mint minden este, de mégsem tudok mit csinálni, hiszen pénteken táncolni járok, szombaton meg színész stúdióba... De valahogy mégis monoton, ennek ellenére. Ez ugyan feldobja a hétvégét, és az esetleges strad, vagy mozi, de a hétköznapjaim még mindig ugyanúgy telnek. És csak telnek és telnek. És hiába hallgatok rádiót, már onnan is csak az a pár szám folyik, amit felkaptak. A napok egy idő után egybe folynak... és akkor még nem beszéltünk a dolgozó emberekről. Minden munkával csak egy baj van: szörnyen monoton. Hiába orvos az ember, vagy tolmács, vagy színész vagy éppen idegenvezető... ugyanazok a betegek, ugyanazok a kifejezések, ugyanazok a darabok, szerepek, ugyanazok a helyek. Hát nm furcsa? Nem furcsa, hogy milyen sok embert zavar ez, és mégse tesz senki semmit? Nem, nem tesz. Mert nem tud mit tenni. Kiveszi az éves szabadságát, elmegy nyári szünetre. Jobb esetben ilyenkor mindenki elmegy nyralani, külföldre, vagy marad itthon. Talán télen is van, aki elutazik. De ebben kimerül a változatosság fogalma. De ha tágabb értelemben vesszük, mégis minen változik. Változik az uvinerzum, a csillagrendszerünk, a Föld. Változnak az emberek, az élet, az éghajlat, a filozófiánk. A változó emberiségben pedig olyan sok különböző ember van, különböző nézetekkel és véleménnyel. Egyesek véleménye és döntései befolyásolhatják még az azzal egyet nem értő sorsát is. De mégis, monotonon éljük a hétköznapokat, és oda se figylünk a körülöttünk zajló történésekre, cselekvésekre, amik feldobhatnák a mindennapokat. Egy-egy jó darab, új filmek, leárazások. Pár ember nem tudná ezeket kihagyni. És a többiek? Miért nem ragadják meg az alkalmat, hogy legalább pár órára kiszabaduljanak a hétköznapokból? És én miért nem teszem?


Utoljára változtatva 09-18-2005 @ 11:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-19-2005 @ 06:11 am)

Comment: Tetszik az írásod, elgondolkodtató. Valahogy én is ezt érzem.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-19-2005 @ 07:44 pm)

Comment: Amit monotonitásnak nevezel én az életnek hívnám... Erről szól. Attól jobb a szabadság mert kilép a mindennapok azonosságából. De ha minden nap kilépnénk akkor az is monoton lenne. Csak hiszed, hogy minden változik, minden azért nem. A föld forog, a nap felkel, lenyugszik és újra ébred. A tengerekben az ár, apály folytonos körforgásban van, nem beszélve az évszakokról. És ez így van jól. Ezért tudunk élni, mert tudjuk mi a dolgunk, tesszük azt, és ha van néha kis szabadság, hát jobban élvezhetjük.... No most aztán jól elgondolkodtam...:))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds