[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 299
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 299


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Értették egymást
Ideje:: 10-04-2005 @ 11:00 am

Értették egymást...

A fiú elment a bálba. Eleinte csak ténfergett és nézelődött, hisz nem volt sem valami remek táncos, sem könnyen oldódó típus. Egyszer csak meglátta a lányt társaival álldogálva és beszélgetve. Rögtön érezte, hogy vonzza a szeméből sugárzó derű, nyugalom, és szinte átsütött rajta egyfajta jóság... talán jólelkűség. Megszokott béklyói szinte lehulltak róla és táncba hívta. A lány is megérezhetett valamit a fiú lelkületéből, mert nem köszönte meg egy szám után a táncot, hanem a bál végéig vele maradt. A fiú elkísérte a szállásig és találkozót beszéltek meg.
A randevúra izgatottan, s félelemmel vegyesen érkezett a fiú, attól tartva, hogy a lány mégsem jön el, mert megérezte a rövid beszélgetésből a múltkori búcsúzás előtt, hogy valami mondanivaló lógott a levegőben. De a lány eljött és néhány keresgélt mondat után rátért arra, amit már korábban is szeretett volna mondani, csak nem tudta hogyan kezdjen bele. "Van egy komoly kapcsolatom, aki most katona." - hangzott el egy rövid mondat, majd folytatta: "csak barátok lehetünk, ha neked így jó lesz". A fiú szinte gondolkodás nélkül válaszolta, hogy örülne neki. Érezte, hogy ez a lány őszinte, nyílt és tiszta lelkületű, akivel minden perc gazdagabbá teszi érzékeny lelkét, hisz más lány el sem jött volna, de nem így Ő.
Ettől kezdve rendszeresen találkoztak. Minden alkalom csak erősítette bennük azt az érzést, hogy rokon lelkek, hogy gazdagabbá válnak minden órával, amit egymás társaságában töltenek. A léleknek ez a gazdagsága, gazdagodása más volt, mint a szerelemé. Nem volt benne féltés, nem volt benne versengés (én jobban szeretlek), nem volt benne birtoklás, csak figyelem, csak megértés, csak szeretet, csak önzetlen és tiszta megnyílás, tisztelet és valami, valami elfogadás. Tudták, hogy fiú és lány között ez egyfajta pengeélen való táncolás, de azt is tudták, hogy soha nem lennének képesek átlépni azt a bizonyos határt.
Teltek-múltak a hónapok, a fiú el tudta engedni azt a régebbi plátói szerelemet is, ami évek óta gyötörte, megismerte a lány kedvesét és oldottabbá, kiegyensúlyozottá vált. Megtalálta a harmóniát. Egy napon a találkozóra a lány szomorúan érkezett. A fiú persze rögtön kérdezte, hogy mi a baj. A lány csak annyit mondott, hogy "kezdenek megváltozni feléd az érzéseim, és bocsáss meg, de többet nem találkozhatunk", majd megpuszilta (a fiú végig simított az arcán) és elment. Nem volt szükség hosszú beszédre, magyarázatokra, értették egymást. A fiú torka összeszorult és tudta, hogy míg él nem felejti el. Lelke mélyén ott marad visszavonhatatlanul, és ha az élet rosszakarókat hoz majd útjába, Ő átsüt onnan, és melegség járja át.



Utoljára változtatva 10-04-2005 @ 11:00 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 10-04-2005 @ 11:49 am)

Comment: Nagyon kedves, romantikus kis történet. :-)))) Miért nem írsz gyakrabban hasonlókat???


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 10-04-2005 @ 11:55 am)

Comment: Nagyon szép, nemes és tiszta érzések... remekül , érzéletesen leírva. Nagyon tetszett! :)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-04-2005 @ 11:57 am)

Comment: Felismertem :)))))))) és jó volt! Köszönöm, hogy újra hallhattam/olvashattam!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-04-2005 @ 09:57 pm)

Comment: Nagyon szép történet. Én is átéltem hasonlót.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-05-2005 @ 05:10 pm)

Comment: Nagyon szomorú történet... Fiú lány barátság, bizony veszélyes terület, de azt nem értem, ha változtak az érzések, akkor miért nem a katona lett elküldve? Akkor az iránt már nem érzett szerelmet...Nem önmaga és a katona becsapása ez?...Stílusod tetszik...:))))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-06-2005 @ 10:04 am)

Comment: Mikor egyedül vagy, senki nincs veled, ha nem vagy egyedül egyszerre sokakkal találkozol. Így van ez.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds