[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 466
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 466


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Megbékélés (5)
Ideje:: 10-28-2005 @ 11:50 am

Víz, víz, tiszta víz…

A mobiltelefon már percek óta csengett, mikor Sanyi felismerte a dallamot: őt keresik.
- Igen. Csengeri Sándor.
- Hol vagy? – Edit hangja dühös volt. –Azt mondtad, eljössz értem. Már fél órája vége az edzésnek, és fogalmam sincs merre lehetsz!
- Mindjárt érted megyek. Tíz perc múlva ott vagyok.
Edit az uszoda előtt várta, hogy végre feltűnjön Sanyi kocsija. Fárasztó napja volt, egy kis megértésre vágyott, gyengédségre, valami kedvességre, de már megint semmivé lett minden reménye. Nem lehet megbízni Sanyiban, még arra sem képes, hogy a megbeszélt időben érte menjen.
- Merre jártál? –kérdezte mikor kinyitotta az ajtót, hogy beszálljon Sanyi mellé.
- Szia. Elmentem az iskolába beszélni a gyerekekkel.
- Mi a fenének nem hagyod ezt abba? Mondd, mi értelme ennek? Gondolod, majd a kölykök felmentenek a felelősség alól?
- Tudni akartam, honnan szedte Julcsi, hogyan kell csomót kötni.
- És??? Megtudtad? –Edit hangjából sütött a harag.
- Meg.
- Az klassz. Akkor megnyugodhatsz. Most jobb?
- Nem. Semmivel nem jobb –és Sanyi úgy kapaszkodott a kormányba, mint aki attól fél, hogy különben eldől.
- Nem hiszek neked! –Edit hangja olyan hideg volt, hogy megdermedt a levegő.
- Ne kezd, megint kérlek – hallatszott a könyörgés.
- Nem hiszek neked! –ismételte Edit –Biztosan megint valami nőnél voltál.
- Ez igazán megtisztelő! Szóval képesnek tartanál arra, hogy ebben az állapotban egy nőhöz rohanjak vigasztalódni! Én csak arra vágyom, hogy rendbe hozzuk a dolgokat! Azt szeretném, ha nem lenne hiábavaló Julcsi halála. Hát nem érted! Nekem is fáj! Ugyanúgy ahogy neked! Nekem is szükségem van gyengédségre, ugyanúgy ahogy neked! –Sanyiból úgy tört fel a keserűség, mint valami halottnak hitt vulkán, ami hirtelen mindent elborít maga körül.
- Rendbe hozni… - ismételte a szavakat gúnyosan Edit - Mit akarsz te rendbe hozni? Köztünk már rég nincs semmi. Még veszekedni se veszekedtünk, annyira nincs közünk már egymáshoz. Te nem ismersz engem, én pedig nem ismerlek téged. Éltünk a magunk kis külön világában. Julcsi épp úgy, ahogy te vagy én. Balázsról sem tudunk semmit. Rendbe hozni… Hogyan lehetne már ezt rendbe hozni?
- Segíts nekem, kérlek! Ha te is akarod, rendbe hozhatjuk a dolgokat.
- Én már nem hiszek benne – nézett megtörten maga elé Edit, de a hangjából mégis, valamiféle szelídség sugárzott.

Kapaszkodó

Este Sanyi szó nélkül elvonult a hálószobába. Mióta Julcsi meghalt Edit a gyerek szobájában aludt. Most Sanyi után ment.
- Nem baj, ha itt alszom – kérdezte zavartan.
- Már hogyan lenne baj! – sóhajtott boldogan Sanyi, és biztatóan kinyújtotta a kezét Edit felé.
Az asszony hozzábújt, Sanyi simogatni kezdte a haját. Hirtelen nem is hitte, hogy mégis megtörténhet: ők ketten, ha csak percekre is, de képesek egymásnak menedékül szolgálni.
- Hiányoztál! Annyira hiányoztál – súgta a férfi. Edit viszonozta a csókját.
Sanyiban a vágy mindennél erősebb volt. Legszívesebben letépte volna Editről a hálóinget.
- Ne! Nem megy- a nő hangja kettéhasította a pillanatot. Ettől a segélykiáltástól Sanyi azonnal visszazuhant abba a külön kis világba, amit olyan gondosan építgetett maga köré.
- Ne haragudj, nem megy –zokogta Edit.
- Semmi baj! Úgysem hittem, hogy igaz lehet – próbálta menteni a helyzetet a férfi.
- Azért még itt aludhatok?
- Persze –mosolygott Sanyi, de úgy érezte magát, mint akinek az egész világ hazudott.
- Tudtad, hogy Julcsi szerelmes volt? –szólalt meg váratlanul Edit.
- Igen, tudtam.
- Honnan?
- A naplójából. Igazán elolvashatnád azt a naplót. És te honnan tudod?
- Mariann mondta edzés után. Tomi Julcsival járt egy darabig, de aztán összejöttek Mariannal, később meg mégis Julcsit akarta volna, de Julcsi nem engedte vissza. Szép kis barátnő az ilyen!
- Szóval Tomi volt az a fiú a regényben – mondta elgondolkodva Sanyi. – Miért nem olvasod el, mit írt Julcsi?
- Nem vagyok kíváncsi rá. Nem érdekel, mit gondolt rólam! Ha nem volt képes egy nyomorult búcsúlevelet írni, akkor nem érdekel! Egy búcsúlevél mindenkinek jár, nem? Legalább annyi, hogy kösz, hogy kitörölted a seggem, vagy azt se bántam volna, ha azt írja, rohadjatok meg, miattatok akasztom föl magam! De ez sértő, és megalázó! Csak úgy itt hagy bennünket, mintha semmit nem jelentettünk volna a számára. Még egy nyomorult búcsúlevélre sem méltat! Hát nem! Nem akarom tudni, mit gondolt Julcsi amíg élt. Én olyannak akarom megőrizni, amilyennek én ismertem. Olyannak, aki előtt nincs akadály! Érezni akarom, ahogy átölelte a nyakam. Azt akarom hinni, hogy szeretett – Editet rázta a zokogás. Sanyi gyengéden átölelte.
- Nyugodj meg, Kedvesem! Nyugodj meg! Szeretett. Hát persze, hogy szeretett.



Utoljára változtatva 10-28-2005 @ 11:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-28-2005 @ 12:07 pm)

Comment: Nehéz átéreznem Edit sértődöttségét halott lányával szemben. Érdekes érzelmi szálakat bontogatsz. A szülők megromlott kapcsolatából még akármi is lehet. Előttem felsejlik a pozitív kicsengésű folytatás lehetősége ebben a szétzilált családban. Várom a 6.részt! :))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 12:27 pm)

Comment: kedves Soman:) Maga vagy nagyon fiatal, vagy nagyon naív:))) (de mindenképpen köszönöm!)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-28-2005 @ 12:27 pm)

Comment: Jajj! Most csak úgy szimplán kirázott a hideg. Talán mégsem olyan reménytelen az egymásra találás, talán ez lesz a válasz a mártíromságra és a miértre... Várom a folytatást - ahogy ihleted engedi, ill. a hangok diktálják ;-)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 12:29 pm)

Comment: Luna.)) Tudod, hogy van ez.. most lenne ihlet is, meg hang is... erre itt az őszi szünet:))) de majd igyekszem:)) (jaj, jól esik, hogy vártál...)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-28-2005 @ 12:30 pm)

Comment: Őszi szünet... nekem csak 4 nap, de addig lemaradok valamiről, visszakeresem :)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 10-28-2005 @ 12:55 pm)

Comment: Én értem Editet, mert az öngyilkosság az, amit nem tudom megérteni, kegyetlen önzés, az élet el nem fogadása. Szerb Antal óta tudom, hogy amíg az ember él még mindig történhet valami...


Hozzászóló: hori
(Ideje: 10-28-2005 @ 01:09 pm)

Comment: Eddig ez a legjobb rész. :) Várom a többit!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-28-2005 @ 01:53 pm)

Comment: Kedves Szemilla:) Egyik sem vagyok, de sajnos volt hasonló élményben részem, mint amiről szól a Megbékélés. Jól érzem hsz-edből, hogy megbántódtál? Nem állt szándékomban semmi ilyesmi, csupán leírtam az első benyomásomat. Ne haragudj, hogy én nem magáztalak! :( :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 02:13 pm)

Comment: soman:) nem! nem! nem! nem bántottál meg, dehogy! jaj, csak hülye humorom van, ne haragudj... bizonyára mindenki másképp éli meg a történteket... ahogy itt is... Sanyi sem úgy, ahogy Edit... csak kérdezz bátran, a kérdésekből tanulok a legtöbbet!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 02:14 pm)

Comment: Drága Fata! Na, igen! Szerb Antal... nekem is ott van az elsők között... de én azért meg tudom érteni az öngyilkosságot is, vagyis azt gondolom, ez is az a bizonyos személyes szféra...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 02:16 pm)

Comment: Hori:) Ezt most dicséretnek veszem... és nem tagadom jól esik... és ígérem nem száll a fejembe... és köszönöm!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-28-2005 @ 02:30 pm)

Comment: Követem az eseményeket. :) Az öngyilkosság kérdésében Fatával értek egyet. Bocsesz. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 03:33 pm)

Comment: Igen, Bob:) Azt gondolom, aki ír, az csak az élet mellett teheti le a voksát... akkor is, ha ő maga, a végén saját kezével vet véget az életének: lásd Hemingway, vagy Márai...


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 10-28-2005 @ 06:36 pm)

Comment: Látom, Te is nagy nevekkel példálózol, szemilla, de ez még nem mentség az öngyilkosságra, annak sem, aki nem ír! Ebben egyelőre nem lehet meggyőzni... ;) (Tudom, hogy nem akartál, azt is, hogy bárki maga dönt a saját sorsa felől, a véleményem felől, meg én.) Ölellek!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-28-2005 @ 11:28 pm)

Comment: Fata:) a nagy nevekkel csak addig dobálózom, míg nincs hógolyó... de aztán reszkess:)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 10-29-2005 @ 06:04 am)

Comment: Te, én nem írtam olyat, hogy dobálózol! :))) Na, de már reszketek is, mert hideg van, mondjuk egy párnacsatának jobban örülnék, hógolyó helyett azzal is példálózhatnánk! :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds