[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 220
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 222

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelmes férfi a vonaton
Ideje:: 11-03-2005 @ 01:27 pm

- A szeretkezés olyan, mint az írás! - mondta a férfi a vonaton. Különös révület volt a szemében, kissé talán mosolygott is, de leginkább a csodálkozás látszott az arcán. Mint aki most fedezett fel valami egészen különös, és eddig ismeretlen dolgot. Úgy tűnt, maga sem tudja, hogy hangosan beszél. A fülkében mindenesetre döbbent csend támadt, a két idősebb hölgy, akik az ajtóhoz közel, egymás mellett ültek, összedugták fejüket:
- Biztos ez is olyan autista! - súgta oda egyik a másiknak- Tudod, akik olyan zárt világban élnek.
- Szerintem csak bolond! Vagy szerelmes! -kuncugott a másik. - Végülis, a kettő ugyanaz! - majd mindketten lehajtották illedelmesen a fejüket.
- Kérem, én jövő héten leszek ötven éves, de csak most értettem meg! - folytatta a férfi. - A szeretkezés olyan mint, az írás. Nem kell hozzá más, csak áhítat.
A fiatal lány az ablak mellett fülig pirult és elszántan figyelte a vonat mellett robogó tájat.
A bőrdzsekis fiatalember felállt, megcsóválta a fejét és kivonult a fülkéből. Semmi kedve ezt a zagyvaságot tovább hallgatni.
A férfi azonban, tudomást se vett a többiekről, folytatta.
- Sosem hittem, hogy egy nő képes így remegni- és tenyerét a térdére helyezte, majd hosszan, elgondolkodva figyelte saját kezét.
A csöndbe most némi kíváncsiság vegyült. Az utasok lopva a férfi felé pillantottak, és most már remélték a folytatást. Akár bolond, akár szerelmes, arra a remegésre valahogy mindenki kíváncsi lett.
- Tudják, annyi mindent megtettem egy nőért, hogy boldog legyen velem! -folytatta egyszer csak hirtelen.- De ilyen még sosem fordult elő! Nem tudtam, hogy mit akarok, csak azt, hogy ő mit akar. És ő sem tudta mit akar, csak azt tudta én mit akarok... Hiszen ez olyan egyszerű!- csapott jókedvűen a térdére. Csak hagyni kell, hogy megtörténjen minden! Épp úgy, mint mikor ír az ember. Csak a gondolat van a fejében, a szavakban aztán már csak testet ölt az áhítat... Egy nőt szeretni épp így kell!- hirtelen szája elé kapta a kezét, mint aki felébredt.
- Jaj, bocsánat! Nem is tudom mit beszélek. De kérem! Én olyan boldog vagyok.


Utoljára változtatva 11-03-2005 @ 01:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 11-03-2005 @ 01:50 pm)

Comment: Elnézést, nekem erről az jutott eszembe, hogy írás közben nagyon elnyújtom a dolgokat és túlságosan körülírom a lényeget. :o) Mindenesetre hogy is írjam...elprostituálódni mindkettőben lehet, de mindkettő értelmet ius tud adni a létezésnek. Habár én azt mondanám az írás nem olyan mint a szeretkezés, hanem írás és szeretkezés maga az élet: kettő kiegészíti egymást a köréájük csoportosulú millió dologgal, és végre egész életet élhet az ember (élhetne).


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-03-2005 @ 02:09 pm)

Comment: ez ugyebár nem ajánlat volt... a csudába is! :)))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-03-2005 @ 03:36 pm)

Comment: Igazi kis gyöngyszem. Jaj, bocsánat! Nem is tudom mit beszélek! De azt hiszem tudom. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-03-2005 @ 04:09 pm)

Comment: :))) Csizi:) csak ne fogd vissza magad:)))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-03-2005 @ 05:07 pm)

Comment: Nem tudtam, hogy mit akarok, csak azt, hogy ő mit akar. És ő sem tudta mit akar, csak azt tudta én mit akarok... Hiszen ez olyan egyszerű "........De jó, hogy elolvastam....igy bólogathatok....Irodalmi ékszerdobozod, egy ujabb gyöngyszeme!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-03-2005 @ 05:25 pm)

Comment: Kedves Szemilla, ez nagyon jó... A párhuzam is a gondolat is, ahogy megírtad az is... Minden elismerésem.....:))))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-03-2005 @ 05:25 pm)

Comment: köszönöm, Ágnes:)... igen.. azt hiszem ez a lényeg:)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-03-2005 @ 06:02 pm)

Comment: angyal-lány:) megy ez, ha ír az ember, meg szerelmes is...:) volt:(


Hozzászóló: hori
(Ideje: 11-04-2005 @ 09:19 am)

Comment: A szeretkezés olyan, lenne mint az írás? Lehet... Mindkettőt szeretem. Jó, hogy eszembe juttattad. :)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 11-04-2005 @ 02:53 pm)

Comment: Szerelemben, barátságban, szeretetben a kulcsszó az önzetlenség. A másikat akarom boldoggá tenni, nem magamat. Kedves kis történet. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-04-2005 @ 09:33 pm)

Comment: Hori:) Mit is jutattam eszedbe? A szeretkezést, vagy az írást? vagy hogy mindkettőt szereted... (és izé... csak azt lehet az ember eszébe juttatni, amit már majdnem elfelejtett... írni biztosan nem felejtettél el:))) )


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-04-2005 @ 09:35 pm)

Comment: Bob:) Na, persze... én is így gondolom... de akkor miért mondják, hogy a szerelem önző??? (lehet, hogy csak mi ketten tudjuk az igazat?)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds