[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 329
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 329


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelmi őrület
Ideje:: 11-07-2005 @ 07:42 pm

Szerelmi őrület 

Én, egy őrült, szerelmi lény vagyok,
Szemeimben őrület lángja lobog.
Szerelmi bánatban fogant gondolatok
Lelkem katlanjában izzón felforrjatok!
Mert én egy őrült lélek vagyok,
Senki bölcs szavára nem hallgatok.
Mint fekete, búsképű lovag vágtatok,
Szerelmi őrület lila ködébe rohanok.
Az őrület elveszi eszemet, eltemet engemet,
Bensőmet emésztő, gerjedelem tűze éget.
Jaj nekem, ha vágyam ki nem élem,
Szerelmem tárgyát szanaszét metélem.
Szerelmi vágyam kék egekig repít,
Nincsen aki, oltsa,a tűzet, mely hevít.
Tudom, a szerelem máglyáján, hamvadok,
Érzem, tapasztalom,a szerelem rút dolog.
Míg én a szerelem máglyáján hamvadok,
Egy férfit, ki szeretni tud, elébem hozzatok.
Oltaná el lángom, izzó gerjedelmemet,
Mert szerelem nélkül így élni nem lehet!
A szerelem izzó vaskoporsójában,
Temessetek engem a szerelem poklába!
Fejem alatt legyen egy férfi trófeája,
Mely lelkemet szerelem rabságába zárta.


Utoljára változtatva 11-07-2005 @ 08:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 11-07-2005 @ 08:21 pm)

Comment: Szintén kemyény,majdhogynem férfiasan kéjsóvár a vers lüktetése. Szerelmi tobzódást olvasok ki a sorok mögül.


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-07-2005 @ 08:38 pm)

Comment: A kéjvágyat maszturbálással vetjük le,mi apácák. Szerintem a paptestvéreink is hasonlóképpen tesznek. Amikor extázisba jövünk,akkor jönnek ezek a kéjsóvár gondolataink,és ezt irom ki magamból.Tudom,hogy az ördög incselkedik velem.Ezért naponta ötször zuhanyozok jéghideg vizcsap alatt.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-07-2005 @ 09:50 pm)

Comment: Inkább vagy te szerzetes, mint apáca....


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 11-07-2005 @ 09:59 pm)

Comment: Én inkább afelé hajlok,hogy, egy perverz nőimitátorral van dolgunk. Dehát nem is a személy a fontos,hanem amit közöl velünk. Bánom is én ha azt énekli magában,hogy..."nem vagyok én apáca!"


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-07-2005 @ 10:05 pm)

Comment: Tudod bogumil,én mindig is úgy gondoltam-Téged nem lehet megvezetni.Tévedtem.


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 11-08-2005 @ 04:06 am)

Comment: Zavarba hozol Móka. Én sem vagyok csalhatatlan,de érzek valami őserőt ebben a spinében.Hogy lehet ennyi szenvedéllyel,ilyen vak dühhel,izomból ,szinte egy nekifutásból összedobni egy szonettet? Shakespeare,vagy Vilyon is megírígyelhetné. Az biztos,hogy nem egy kifinomult lelkületű egyénnel van dolgunk,bár azt írja magáról,hogy apáca?...hm.


Hozzászóló: borian
(Ideje: 11-08-2005 @ 07:12 am)

Comment: Kedves Móka pemete szerintem inkább apáca. Volt szerencsém egy Óda nevű költeményét olvasni, és az nagyon arra utalt, hogy nő. Nem tudom mit szóltatok volna ahhoz, ha ezektől úgy odavagytok. Az nem volt piskóta. Kőkemény pornóóda. Engem megfogott ez az erő ami ezekből versekből kicseng. Kedves pemete, ha ennyire hiányzik a nemi élet miért nem veted le az apáca ruhát? Ez senkinek se jó. Főleg ahogy állítod még tanárnő is vagy. Nem tudom milyen nemű gyerekeket tanítasz és milyen korúakat, de ilyen háttérrel, szinte féltem őket a megrontástól, pedofíliától. Minek megy olyan ember papnak vagy apácának aki nem tudja betartani a cölibátust? Azok a szervezetet lejáratják szégyent hoznak rá. Szinte azt lehet mondani, hogy a keresztény vallás a fertő melegágya már évszázadok óta. Állítólag csak 10%-ékuk tudja betartani az önmegtartóztatást. Nem kellen már végre elgondolkozni a kereszténység felsővezetésének, hogy feloldják a házasság tilalmát? Ezt a fertőzést már végleg ki kellene irtani az emberiség testéből. 30%meleg 30%leszbikus 10% önmegtartóztató 30% pedofil? Ez maga a pokol, és nem a menyország.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-08-2005 @ 09:56 am)

Comment: A vers írója úgy nő (főleg apáca!), ahogyan én férfi! Nekem a stílusa alapján egyértelmű, hogy egy tagtársunk, másik néven!


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:41 am)

Comment: Én nagyon jól érzem magamat a saját bőtömben. A cölibáűtus egy emberellenes dogma,amit jó lenne feloldani.Ezért nem ájultam el a néhai János Pál halálától,mert ő akadályozta meg ezt a reformot. Emiatt lettek paptársaink pedofilok,homokosok. Ha,megnősülhetnének és mi,apácák férjhezmehetnénk,más lenne a helyzet,de szerintem akinek hajlama van rá,az igen is jólérzi magát a másság bőrében. Főleg,ha parnere is akad. Itt nem kell mindjárt a pedofiliára gondolni,mint az adry célzott rá...Audrey,irod,hogy egyik tagtáűrsatok vagyok. Tegnap óta,hogy beléptem hozzátok az vagyok.


Hozzászóló: borian
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:54 am)

Comment: Kedves pemete melyik János Pálra gondolsz? Ez a dolog szerintem nem az utolsó 30 év terméke. Már a Dekameron és egyéb írások is taglalják ezt a szégyenletes dolgot az Isten szolgáitól. A másik meg, ha létezik miért nem sújt le törvényszegőkre? Hogy akarnak példát mutatni olyan emberek, akik álszentek?


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 10:59 am)

Comment: Kedves borian,én az utolsó,nemrég elhunyt pápára gondoltam. Többet vártam tőle,mert egy felvilágosult europernek tartottam. Biztam benne,hogy eltörli ezt a badarságot.Luther Márton volt olyan bátor,hogy szakított a dogmákkal.Areformátusok kálvinisták házasemberek és női papok is vannak. A katolikus papságnak ez a bukását okozza,ha egy belső forradalom meg nem újitja a hitvilágukat és megszünteti az avult dogmákat.


Hozzászóló: borian
(Ideje: 11-08-2005 @ 11:17 am)

Comment: Kedves pemete te tényleg vagy nem az vagy akinek mondod magad, vagy egyáltalán nem vagy hithű apáca és akkor minek vagy ott annál szervezetnél? Kémia tanárnőkre idekinn is szükség van. Ezt a mondatot nem így kellett volna megfogalmaznod "A katolikus papságnak ez a bukását okozza,ha egy belső forradalom meg nem újitja a hitvilágukat és megszünteti az avult dogmákat." Sőt tudod mi zavar a legjobban a verseid alapján a zárdákat és kolostorokat egy nagy bordélyháznak képzelem el, és ez valami borzasztó. Mi kényszerít arra, hogy ott maradj(maradjatok), ezt a dolgot abszolút nem értem.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-08-2005 @ 12:17 pm)

Comment: Nekem viszont az a véleményem, hogy aki igazán a hit útját járja, és elkötelezett szolgája Istennek, az nem keresi a boldogságot földi gyönyörökben. Akit betölt az Úr (és ilyenek kevesen vannak), annak nem hiányzik testi szinten semmi. A szexualitás alacsonyrendű anyagi vágy, így én pl. csak arra az egyházi személyre vagy prófétára tudnék felnézni, aki ezen már túl van, és nem kötik efféle földi béklyók ehhez a világhoz. Aki saját szexusának rabja, az ugyancsak messze van az istenitől, messze a lelki békétől és a harmóniától. Akárcsak "apácánk", a fenti vers írója.


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 12:47 pm)

Comment: Már igy is kifelé áll a szekérrudam,mert túlságosan világias a viselkedésem.Megfontolom a tanácsotokat és sutba dobom a multamat,levetem az apácaruhát. Kémiatanárnőkre a kinti világban is szükség van.


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 11-08-2005 @ 02:51 pm)

Comment: Ki ne lépj a rendből! Nálunki most kötöttek útilaput 37 tanár talpa alá. Öt év alatt a negyedik iskolát zárták be. Esetleg átképezhetnéd magadat szexológusnak.Még rimelne is:padagógus-szexológus...Azért szelidebb verseket is írhatnál,ha lecsillapodik lelked haragvó óceánja. Nem bánnám,ha meglepnél bennünket valami mély.lírai zöngeménnyel.Persze csak,ha lemegy az irásod a lap aljára,erre ügyelj!


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-08-2005 @ 05:06 pm)

Comment: Megfogadom a tanácsodat,ami késik,nem múlik. ha leérnek a verseim a lap aljára,mint tanácsoltad,addig írok három lírait. Ezzel anulálva lesz a dolog.


Hozzászóló: borevi
(Ideje: 11-10-2005 @ 06:09 pm)

Comment: :DDDD


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-12-2005 @ 07:34 am)

Comment: borevi! De,finnyásnak tetszik lenni.


Hozzászóló: endy01
(Ideje: 11-12-2005 @ 04:53 pm)

Comment: Ez sem igazán nevezhető írásnak ..még hogy apáca na ne nevettes .


Hozzászóló: pemete
(Ideje: 11-14-2005 @ 04:47 am)

Comment: Egy apácának is lehet lelkivilága,bár az Úr jegyese,azért néha elkalandozhatnak a gondolatai.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds