[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 373
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 374

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Álmokból születtünk (2)
Ideje:: 11-23-2005 @ 02:01 pm

Az ártatlanság elvesztése

- Felnőttünk! – Szigligeti Márton visszamosolygott a világra. – Még hogy felnőttünk! Soha nem éreztem magamat ennyire gyereknek! Soha nem éreztem még magamat ilyen tisztának! Minden egy igazi csoda! Az hogy lélegzem, az hogy égig érnek a fák…

Legszívesebben átölelte volna valamelyik útszéli platánt, ahogy hazafelé igyekezett. Milyen nagyszerű lány ez a Szabina! Képes elfogadni őt ezzel a helyzettel együtt. Képes elfogadni, hogy neki családja van, amit nem hagyhat el, hiszen a családja az élete része. És mégis! Most vált teljessé az élete. Most, hogy Szabinával megkapta a szerelmet. Amíg nem jött Szabina, addig szinte csak vegetált.
- Hiszen Zsuzsát is szerettem! – töprengett Márton magában – Honnan most ez a bizonyosság, hogy ez az igazi? Ez a Szerelem! Ezt nem érzem. Ezt tudom. Az ember lényege a mélyében van. Zsuzsa sohasem látott olyan mélyre bennem, mint Szabina, és én sem láttam soha olyan mélyre Zsuzsába, mint Szabinába. A megismerés a szeretettel kezdődik és nem fordítva! A szobrásznak szeretnie kell a követ mielőtt faragni kezdi. Éreznie kell az alaktalan tömbben a szobrot. Zsuzsával békésen éltek egymást mellett, de nem faragták ki egymásból a csodát, mert nem láttak a mélybe. De Szabinával most úgy érzi, életre kel benne minden, amitől az embert csodának lehet nevezni.
- Igen kell legyen Isten! - sóhajtott fel boldogan. – Milyen hatalmas erő a szeretet, hogy még Istent is képes közel hozni! Szinte magamban érzem. Érzem, magamban a jót, a szépséget, ami csak Istentől eredhet. Az nem lehet, hogy bűn legyen a szerelem! A szerelem, az mindig szerelem. Akkor is, ha ilyen későn érkezik. Akkor is, ha a földi törvények szerint erkölcstelen! Hiszen ha bűn lenne, éreznie kellene a vétket. De mi vétek lehetne egy ilyen ölelésben?

Még most is maga előtt látta a lány kipirult arcát, és ahogy gyönyörködve súgta:
- Te ragyogsz belőlem!
Igen! Szabinától mindig azt kapja amire a legnagyobb szüksége van. Azt kapja, amiről még maga sem tudta, hogy mekkora szüksége volt rá. Gondolatokat kapott, mellyel most képes rácsodálkozni a világra. Csak az ember képes gondolkodni. Csak a gondolatok tesznek igazán emberré. Igen, a Szabinától kapott szerelemtől most embernek érezte magát.
Embernek, aki csak most érkezett a Földre. Aki boldog tudatlanságban enged magához közel minden szépséget. Mert a világ gyönyörű!
Szigligeti Márton csak most döbbent rá igazán, hogy mennyire az.
Futni lett volna kedve, alig bírt lépést tartani magával.
- Jaj, most még Zsuzsát is szeretem! Most az egész világot szeretem! – és mosolya szinte körbe futott a parkban.

Mikor benyitott a lakásba furcsa csend fogadta. A szokásos gyerekzsivajnak nyoma sem volt. Füstölő illata lengte be a nappalit, az asztalon és a sarokban gyertya lángja reszketett. Zsuzsa sejtelmes fekete hálóingben előlibbent.
- Meglepetés!
Mártonban megfagyott az öröm.
- Mi ez? –kérdezte szerencsétlenül.
- Gondoltam megleplek –suttogta Zsuzsa gyengéden. –A gyerkeket anyáméknál hagytam. Ránk fér már egy kis meghittség. Nem gondolod?
- De, persze –köszörülte meg Márton a torkát. –Szólhattál volna. Akkor sietek haza…
- Lazíts! Engedd el magad! Engedd, hogy most én kényeztesselek.
Márton úgy érezte magát, mint akit akaratán kívül egy kuplerájba kényszeríttettek. Lázasan igyekezett gondolkodni, de a gondolatok most halálra rémülve hallgattak a fejében. Igen! Zsuzsának szüksége van rá. Zsuzsa megérezte, hogy elveszítette. Zsuzsa csak szeretni akarja. Jaj, csak ne most! Csak ne most –könyörgött magában, de hang nem, jött ki a torkán.
Zsuzsa kigombolta a férfi nadrágját, és a fotelba lökte.
- Engedd, hogy szeresselek! – nézett rá elveszetten.
Márton nem tiltakozott. Hagyta magát. Érezte ahogy Zsuzsa nyelve forrón, és odaadóan végig siklik a nemi szervén. Szerette volna, ha most darabokra hullhatna. Szerette volna, ha a teste nem engedelmeskedik a jól ismert parancsnak. De az erek megteltek vérrel, a test önálló életet élt, s közben Mártonban egy hang rémülten sikongott:
- Nem akarom!

Másnap reggel Zsuzsa ágyba vitte a kávét. Márton kényszeredetten mosolygott.
- Jó reggelt Kedvesem! Este megyek a gyerekekért. Anyámnál vacsorázunk. Szeretlek.
- Rendben –mondta Márton, és hosszan bámulta a kávéscsészét, mielőtt felhajtotta volna a forró kávét.
Mikor Zsuzsa becsukta maga után az ajtót, Márton a telefonja után nyúlt.
Megszokta már az ürességet, amit ilyenkor érzett, de most nem az üresség fájt. Elvették tőle az érintéseket. Az érintéseket, amik felszabadították, amik fényben fürösztötték, amik örülni tanították a testét.
Tehetetlen düh tombolt benne: nincs választása. El kell mondania Szabinának! Akkor is ha vége lesz. El kell mondania! eloldozásra van szüksége, vagy büntetésre, de ebben a tehetetlenségben megbolondul.
- Jó reggelt Napsugár! –csilingelt a lány hangja.
- Lefeküdtem Zsuzsával! – Márton hangjában annyi fájdalom volt, mintha legalábbis valamiféle halálhírt közölne. – Lefeküdtem Zsuzsával! Érted? Lefeküdtem Zsuzsával –hajtogatta eszelősen.
- Nyugodj meg! Nyugodj meg –simogatta a lány a hangjával csendesen. – Hiszen a feleséged.
- Igen, a feleségem! De a tegnapi ölelés után nem lett volna szabad hozzám érnie. És én hagytam… és most annyira gyűlölöm magam érte! Annyira gyűlölöm.
- Ami neked fáj, az nekem is fáj. Ha szomorú vagy veled sírok. Ha örülsz veled örülök. Nekünk ennyi adatott. De átölellek a szívemmel. Nagyon szeretlek!
Márton letette a telefont, és zokogni kezdett. Úgy zokogott, mint aki most vesztette el az ártatlanságát. Siratta a fákat, melyek kiszáradnak, siratta a hervadó virágokat, siratta a vadakat, melyek elpusztulnak, az életet siratta.



Utoljára változtatva 11-23-2005 @ 02:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: enigma
(Ideje: 11-23-2005 @ 02:11 pm)

Comment: basszus. most ömlelgek egy kicsit. eltűnt a báj az írásaidból. az a gyerekes csapongás, ami olyan volt mintha valami szemtelenül fiatal valaki írta volna őket. eltünt a könnyedség. ennek már súlya van. nagy. nehéz. fáj. jó. pedig azt hittem nekem ebből újat nem. de mégis. ez igen. vagymi.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-23-2005 @ 02:14 pm)

Comment: azsta... akkor már hát nem soha többet... többet soha nem lehetek hat éves, vagy mi??? hűát most ez fáj, vagy mi... és s írok... vagy mi... te mondtad, hogy meg kell tanulni... KÖSZÖNÖM!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-23-2005 @ 03:18 pm)

Comment: Bumm-bumm! Ez igazán szívdobbantó volt. Márton, az érett, egyébként megfontolt férfi kibillen racionális kereteiből és olyan érzelmi viharokat él át, mint egy első szerelmet megérő kamasz! Mi ez tessék mondani? Szerelem? A mindent elsöprő, határtalan észnélküliség egzaltált mélysége és magassága? Olyan empátiával írtad meg, mintha átélted volna. Mintha Márton lennél, elsőkézből. A férfi, aki felesége által elveszíti ártatlanságát, és ráadásul őszintén be is vallja azt szerelmének, aki megértően fogadja. (?)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-23-2005 @ 03:30 pm)

Comment: Soman:) Bocsánat... de akkor most ez jó, vagy rossz??? És ha átéltem??? az levon az értékéből? és be kell valljam, elég nehéz egy férfi bőrébe bújni... szóval segíts... szerinted képtelenség, hogy egy pasi így érezzen??? ami a lányt illeti... tudom, hogy van ilyen! (ja! és persze még nincs vége...)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-23-2005 @ 03:46 pm)

Comment: Nagyon jó!!! Hihető (nekem aztán elhiheted!) Talán túl tiszta... na, arra gondolok, hogy lehet... szóval lehet, hogy én nem mondtam volna meg... gyarló férfiként nem lettem volna ennyire őszinte, hogy ne okozzak fájdalmat. Olyan ez a lánynak, mintha mosolyogva követne el szeppukut...Jól van drágám, megértelek, hogy lefeküdtél vele (közben belülről szaggatja lelkét a fájdalom, mint az éles penge), semmi baj, hiszen a feleséged, mi CSAK szerető szerelmesek vagyunk. Én is szoktam filózni azon, hogy hasonló kapcsolatokban megcsalásnak számít-e, ha valaki a saját házastársával követ el néha-néha egy aktust, vagy az benne van a pakliban, körben, nem számít. A lánynak meg meg kell békélni a helyzettel, ha már egyszer elfogadta a szerelmet. A gondok akkor jelentkeznek, ha a férfi nekiáll ígérgetni, hogy már nincs semmi közte meg az aszony között, különben is nemsoká elválnak, ezt talán el is tudja húzni több hónapig, férfija válogatja, talán évekig is, mire a szerető rádöbben, hogy vagy elfogadja a helyzetet, vagy továbbáll. Van egy ismerősöm (hölgy), akit tíz éve hülyitenek. Ez most naívság, butaság, beletörödés, vagy csak szerelem?


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-23-2005 @ 04:51 pm)

Comment: Szemilla! Jól éreztem a mélyben bújkáló Holdat. Azért a Holdat,...mert Ők ketten ragyognak,..igazak...és mindig Holdtölte van. Hold ide, Hold oda, de nemcsak a fél arcukat mutatják. Nekik a másik mindig az igazi marad, mert egy uj szerelemben csak ezt fogják keresni,...még akkor talán, ha ragyog a Nap.


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 11-23-2005 @ 07:54 pm)

Comment: hát, hát... nem írtam hozzád, mert mindent elmondanak helyettem. most is így van. az előttem szólók belőlem szóltak. (megj.: egy férfi is pontosan ugyanúgy érez, mint egy nő, csak a férfiak néha jobban szeretnek titkolózni)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-23-2005 @ 08:24 pm)

Comment: Húúú, Ágnes... én nem tudom... nem tudom, mit keres az ember egy új szerelemben... ezzel most elleszek egy darabig:)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 11-23-2005 @ 08:26 pm)

Comment: EnolaG... na, ne már.... mindent nem lehet elmondani! szóval jó, hogy itt voltál:)))


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 11-23-2005 @ 09:13 pm)

Comment: mostanában nem hagynálak ki :-} egyre jobb vagy


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-23-2005 @ 10:00 pm)

Comment: Fantasztikus írás Szemilla. De ez tőled ugye nem meglepő mert profi vagy. Én eljátszottam a gondolattal, mit éreznénk most itt mi, akik olvastuk, ha a Zsuzsa oldaláról írtad volna meg ezt az estét... Szerelem ide vagy oda, az igazság valahol középen van....... :)))))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-23-2005 @ 11:11 pm)

Comment: Olvastam, ( Jó ) majd írok. Üdv: cs


Hozzászóló: hori
(Ideje: 11-24-2005 @ 10:09 am)

Comment: Eddig ez a legjobb. Ha Szabina elfogadja a helyzetet, a kapcsolat nem lehet soha teljes a számára. :( Szépen írtad le a szerelmet, szinte szárnyal… A záró mondat nagyon jó! Grat.!


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-25-2005 @ 09:21 am)

Comment: Durva és valódi :( - szerintem jobb nem belegondolni, hogy mit csinálnak a Mártonok, amikor nem a kedvesükkel vannak. "Amit nem tudok, nem fáj" - tartja a mondás, viszont az őszinteség is dícséretes...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds