[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 321
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 322

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

szásszor is nem vagy (profán, vágatlan)
-: Xiam
Ideje:: 12-18-2005 @ 02:08 pm

Álmos vagyok, ahelyett, hogy aludnék, forgolódom, rémálmok hada kúszik párnám gyűrődésein. Bámulom az ablakot, rémisztőbb a némaságnál a sötétség. Alakok suhannak át a falon. Én csak aludni szeretnék, ha kell, elájulok, de a fekete karikát már nem tudom elsminkelni szemem alól.
Körbe-körbe karikába, szerte-szét, és össze-vissza, párhuzamosan, majd keresztezve, a gondolatvilágom. A vége ugyanaz, csak essünk túl rajta! Még egy hónap, még 7 vizsga, még 2 ünnep, meg megannyi ébren talált éj. Kínlódás és kínszenvedés.. Feloldja majd Róma, de csak majd, egyszer, talán, ha eljön, mert ugye eljön?

"Látjátok Testvérek,
Ennyi az élet,
Zárul földi pályám,
Immár sírba térek."

Ismereted, 12 évig te is bámultál arcába, mégis annyi erkölcs és tisztelet nem volt benned, hogy elgyere. Telefonáltam, kerestelek, válasz sehol. Csak aznap reggeli sms, hogy megemlékezel rá, és minden egyéb kézenfekvő klisé. Azt hiszed, hogy hülye vagyok? 15 éve ismerlek!! Kit akarsz becsapni? Már semmit, de semmit nem hiszek el neked. Nem nekem, hanem a lelkiismeretednek kell elszámolni, a kriptába küldd az üzenetet, és halottak napján leld meg nyugvóhelyét. Ingoványos talajra tévedve, sikítva kapsz kezem után, nyújtom. Nyújtottam, többet nem, 21re már nem kapsz lapot. Segítséget tőled nem várhatok, talán nem is várhattam, soha sem tettelek próbára. Én megannyi próbát kiálltam melletted! Istenem, Istenem, ha szásszor is nem vagy, Istenem!!! Egy örök barátság, ami mégsem halhatatlan, már csak nevében él tovább, amíg a kívülállók sejtik létét. De mi, ketten, te és én, már nem leszünk keresztanyjai egymás gyermekének. Felfutó történet volt a miénk, elkeserítő véget ért.

Talán nem nekem találták ki, talán nem vagyok odavaló, talán túl idegeskedem a dolgot, talán kiújul a gyomorfekélyem. De nem bírom, vagy csak nehezen. Állítólag bekerülni az első lépés, bennmaradni a második. A felénél hagyom abba? Kiöregedtem? Beleöregedtem? Vagy éretlen vagyok? Egyátalán én ott vagyok? Az EHA kódomnál többet is jelentek ott az egyetemen? Nem, nem akarok 4esnél rosszabb átlagot, sosem volt olyan! De akkor bele kell halni, de akkor nem létező energiát kell mozgósítani, de akkor én hol vagyok? Vizsgaidőszak.

Karácsony. Megszokott forgatókönyv. Karácsony, költséges, felfordult, eltorzult, már-már hitetlen. Szilveszter. Ismert forgatókönyv, groteszk, alkoholtól bűzlő, mámormentes, már-már bizakodástól mentes. Állítólag új élet, új esély kezdete. Állítólag. Fogadalmak, amiket senki nem teljesít, mert önmagának tette, csaljunk tovább. Egy élet, egy esély, újrakezdés nincs, változtatás van, fogadalom nem kell, nem hallgatja meg senki.

Január. Sírva veszi kezdetét a 2006. év. Január, gyűlöllek! Csak bírjalak ki! Csak rugdosnám magam előtt az időt, csak cibálnám hajánál fogva a cafkát, hogy most siess!! Most mutassd meg milyen gyors vagy és múlandó!

Róma. Február. Első repülésem, 3 éjszaka. Túl mindenen. Istenem, Istenem, ha szásszor is nem vagy, Istenem, add, hogy megéljem!

Délben engednek ki. Egykor zár a pszichiátria. Vigyetek haza.



Utoljára változtatva 12-18-2005 @ 02:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-18-2005 @ 06:41 pm)

Comment: Írásod dühe, átérezhető, még az elkeseredésé is. A mai világ elvárásai nagyon magasak, az egyetemistákra fokozottan ez vonatkozik. Nagy a stressz és bizony tudjuk, sokszor direkt nehezítik meg a körülményeket, az összefogás a barátság segít, azt ne veszítsd el....:))))


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 12-19-2005 @ 03:48 am)

Comment: Szia! Csodálatos lélekábrázolás... Zürzavar, káosz, teljesítés kényszer, elkeseredett düh, kishitűség, az ünnepek ledegradálódása hétköznapokká, az idő türelmetlen tova hajtása túl lenni! Túl lenni óhaja, lelkiismeretfurdalás másokkal szemben, akikre, ha akarnád sem juthatna időd... Szóval minden, minden, amit egy egyetemista átélhet a vizsga időszak forgatagában.A lányomnak mindig azt mondtam ilyenkor: lelkiismeretesen készültél, nagy baj nem lehet, elég, ha görbül az a jegy, úgy sem a tudásod, sokkal inkább a lelki világod tükrözi. Azt hiszem ez kicsit mindig megnyugtatta és jól, nagyon jól teljesített. Vizsgák előtt próbálj meg te is ilyesmire gondolni, hátha segít. Versedhez gratulálok! Rozika


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-19-2005 @ 07:14 am)

Comment: Fogalmazásod magával ragadó, szuggesztív. Jól fog a tollad! :)))


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 12-29-2005 @ 01:04 am)

Comment: az egyetemen kívül is ugyanilyen :-P (diszkrimináció! miért csak az egyetemistáknak lehet szar az élet, degradáló minden egyes nap?)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds