[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 319
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 319


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Bidé
-: peet
Ideje:: 01-03-2006 @ 12:11 pm

Sokan sokféle képpen érintették már a seggmosás témáját, magát a seggmosás szót hosszú fráziscsokrok-rendezgetésével színpadképessé téve. Nekem azonban elegem van abból, hogy e kérdésben Fábry Sándor néhány évvel ezelötti szavai sem eredményezték a bidék újra csatarendbe állítását. Én rutinosan végzem ezt a tevékenységet és az vesse rám az első követ amiatt, hogy a toalett és a fürdőszoba közötti néhány métert csokimazsolásan teszem meg, aki úgy gondolja, a kreppelt vécépapírral történő maszatolás elegendő.

Én még emlékszem azokra a kis likakra a falban, melyekben dugó volt lánccal és alá az volt írva: központi porszivó. Ez sincs már, de erre magyarázat lehet az, hogy ma minden háztartásban van "perszonális" porszívó. Ugyanigy a mai napig láthatóak a nagypolgári lakások fürdőszobáiban azok a kis falkitüremkedések, melyekbe a modern háziasszony mosógépének vízbefecskendező csövét tömködi, sok esetben abban a hitben, hogy az arra való. De nem, Kedves, az a bidé csapja! És nem hiszem, hogy a bidé eltűnésével valami átvette volna életünkben annak szerepét! Szaros a seggünk, csókolom! Vagyis... márakinek!

Ragaszkodnék a bidé újbóli bevezetéséhez! Ennek több oka is van még a korábban említett wc-fürdőszoba közötti út megtételén túl is, főleg akkor, amikor ez az út az előszoba közbeiktatásával járható csupán le. Nem kell ugye ecsetelnem, mennyire... problémás letolt gatyával, kissé előregörnyedve megtenni ezt az akárcsak néhány méteres publikus utacskát, míg a wc után immár a fürdőszobában zárhatjuk magunkra az ajtót. Mert íme egy újabb kényelmetlenség:

A fürdőkád nem seggmosásra való. A kád szélére történő felhelyezkedés után (mely komplikált feladat, ne becsüljük le) a csap megnyitása, átkapcsolása zuhanyzóra, majd a kellő vízhőmérséklet kikeverése felettébb komplex feladat, főleg fél kézzel. De némi rutinnal nem kivitelezhetetlen. Fontos szempont továbbá a megfelelő víznyomás elérése, sőt, ez talán a leglényegesebb pontja a műveletnek.

A művelet lezárása a legkockázatosabb, és ezt én tudom a legjobban. Nem lehet a vizet elzárni előbb és utána letenni a "telefont", vagyis a tusolót. Mi következik ebből? Leteszem a tusolót, melyből nagy nyomással jön a víz, nyúlok a csap után, hogy ennek véget vessek, de a nyomástól a kádban heverő zuhanyrózsából hirtelen felfelé kezd törni a víz. Ilyenkor jön a közdelem reflex és ráció között. A reflex azt mondja: hamar a tusolót! Az ész ezzel szemben ezt: A csapot! A csapot! Míg egyik nem fojtja el a másikat, egy idétlen kapkodás alakul ki. Mindent egybevéve a kád szélén letolt gatyával, ezáltal meztelen seggel ülő, háta mögött kapkodó férfi, aki eközben alulról és a visszaeső víz által felülről is kapja az áldást, nem túl tekintélyt parancsoló jelenség! Tisztának mindenesetre tiszta!

Vigyázzatok hát!



Utoljára változtatva 01-03-2006 @ 12:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 01-03-2006 @ 12:26 pm)

Comment: No lám, kis hétköznapok nagy problémái reálisan megvilágítva. Illetve fröcskölve.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-03-2006 @ 05:48 pm)

Comment: Kedves Peet, a téma még érdekes is lehetne, ha irodalmi alkotásnak íródott volna. De így egy naplóbejegyzésnek kellett volna lennie..... De a tartalomhoz is fűznék néhány szót, elég elmebeteg tervező tervezte azt a fürdőszobát, ahol a bidé és a Wc között gyalogolgatni kell. Számomra ez a kivitelezés kissé eröltetett, mondhatnám, hogy nem találkoztam még ilyennel, bár bidé használat ügyben maximálisan egyetértek veled. Még felmerült bennem az a kérdés is, miből gondolod, hogy az ominózus fürdőszoba berendezést csak Te ismered? Valószínű, hogy rajtad kívül még sokan ismerjük, csak esetleg életünk eme természetes része nem sarkall minket irodalmi portálon való közlésre.....


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 01-03-2006 @ 06:02 pm)

Comment: Ha ezt a körzeti orvosom mondja hasznos tanács gyanánt, ám legyen, neki még belefér..., de nekem már a tamponreklám is necces, ez meg pláne!


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 01-04-2006 @ 09:28 am)

Comment: Szerintem nagyon jól van megírva és kifejtve ez a lényeges probléma. Itt a helye.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds