[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 194
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 196

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A biztonsági őr megint zaklat
Ideje:: 01-15-2006 @ 07:02 am

A biztonsági őr megint zaklat. Kimentem az irodából rágyújtani egy szál papirba tömött dohány adagra, egy szóval cigire. Még szinte félálomban vagyok. Öt óra előtt ébredtem, hat órától itt vagyok a munkahelyen, de csak fizikailag. Lelkem valami más energiaszinten lebeg távol innen térben és időben. És akkor utánam jön és zaklat az ostoba kérdéseivel. Közöltem vele nincs kedvem beszélgetni. Elnyomtam a félig elszivott cigit és otthagytam. Lehet én vagyok túl anti-szociális. De akkor is, semmi közöm hozzá. A munkakörünk nagyon távol áll egymástól. Nem kötelességem beszélgetni vele. És ha unatkozik? Magánügy. Szánalomból nem beszélgetek. Sunyi egy alak. Mindenkivel beszélget. Aztán mindenkinek a háta mögött beszél. Pletykál. És nem is nő. Nem igaz hogy minden nő pletykás. Én is nő vagyok, mégsem. Témához visszatérve nem tudom hogyan kerülhetnék ki ebből a nem kivánt kommunikációs hálóból, anélkül hogy illetlenül esetleg udvariatlanul viselkednék. Azt hiszem ezek után csak köszönök neki. Ha tovább beszél, közlöm vele, hogy nincs kedvem beszélgetni. Ha még tovább beszél, akkor már bolond, hiszen nem velem beszél, hanem magában...

 



Utoljára változtatva 01-15-2006 @ 07:02 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-15-2006 @ 08:59 am)

Comment: A helyzet lehetetlen. Már én is kerültem hasonlóba! Egy volt munkatársnőm a gépelés helyett folyamatosan a dugásról beszélt. Úgy, mindenféle köntörfalazás nélkül. És addig ez így ment - lehet, hogy szeretett volna rámszokni - amíg egyszer az jutott eszembe, hogy valami baromságot visszakérdezek: Tényleg durrantottál az Agyassal? Bejött! Próbáld ki!


Hozzászóló: joyce_b
(Ideje: 01-15-2006 @ 09:03 am)

Comment: Kösz Lacoba, majd megoldódik ez is valahogy. Egy éve múlva remélem már csak nevetni fogok az egészen. Most még idegesit.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds