[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 328

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Álomvilágban,1.rész
Ideje:: 02-11-2006 @ 10:07 am

Álomvilágban

1.rész

Május hetedike volt,az exem ballagásának napja. Hihetetlen,hogy már nem vagyunk együtt. Igaz,én akartam így.Az elején akkora szerelemnek indult,eljegyzés,stb. De nem működött.Ő hazudozott,én tűrtem. Aztán jött az a buli és Pali.Tesóm csapattársa az ifiben.Pali egy sötétbarna hajú,barna szemű,izmos,de nem bodybilder testű srác volt.És 21 éves.A munka mellett focizott.Teljesen múlt idő,mert mostanában nem sokat látják a csapattársai.
Szóval Palinak megtetszettem.Még akkor este elkérte a számomat.Én meg megadtam.Mert miért ne.Ádám úgyis hazudott,én tudom.Nem a haverjaival volt a Csilla névnapján,de még csak nem is otthon.De akkor még nem tudtam az igazat.Csak azt,hogy nem őszinte velem,valamit titkol.Ha ő titkolózhat,akor én is.Tehát nem mondtam el neki Palit.Legalábbis először nem.
Aztán eltelt egy hét.A meccsen újra láttam Palit.Hú,azok izmos lábak! Azt hiszem,gólt is rúgott. A félidőben találkoztam Norbival.Vele egy éve kavartam,és még emlékeztünk egymásra.El kellett mennie,mert várták egy buliba,de beszéltünk pár szót.Megígértem,hogy a következő meccsen is ott leszek.
A meccs után beültem a kocsiba,mert kicsit hűvös volt,én meg halásznadrágban és rövidujjú pólóban voltam.Ültem,és gondolkoztam.Aztán megcsörgettem Palit.Egyből visszahívott,kérdezte,hol vagyok.Mondom ülök a kocsiban.
Mosolygott és bicegve odajött hozzám.Ugyanis lerúgták a meccsen egy kicsit.Beszélgettünk mindenféléről,aztán neki vissza kellett mennie az öltözőbe. Mi meg nemsokára mentünk is el.

A következő héten Andival kipletyóztuk a pasikat.Neki gondjai voltak Krisztiánnal,nekem Ádámmal, és meséltem neki Paliról.Aztán kedden kaptam egy sms-t Palitól,hogy látni szeretne,mert szombat óta csak rám gondol.Paff lettem.Andi azt tanácsolta,hogy találkozzunk és legyek vele őszinte,mondjam el,hogy még van nekem egy Ádámom.
Tipródtam egész héten.Aztán kikészültem.És kipakoltam Ádámnak Paliról.A kivel lemondtam a randit.Este pedig Zsókánál voltam.Emlékszem rá,az Eszeveszett Birodalmat néztük DVD-n,amikor jött az sms Ádámtól,hogy szerintem van-e még értelme a kapcsolatunknak,mert még mindig szeret.Mire én visszaírtam,hogy egy kapcsolathoz két ember kell,és ha mindketten szeretnénk,akkor folytathatjuk.Igazából hétfőn délután békültünk ki rendesen.A régi csók,a biztonságos ölelés...A megszokott dolgok.Csak Ádám nem tudta,hogy én vasárnap meccsen voltam,ahol beszélgettem Palival meg Norbival.Pali meg is sértődött,mert Norbival túl jól elvoltunk.Volt benne valami,de akkor még Pali tetszett.Aki megint sms-ekkel bombázott,hogy mennyire béna volt vasárnap,mert meg akart csókolni,de nem tette meg.Én meg erre,hogy alig ismerjük egymást,blablabla.De még mindig nem tudott Ádámról.Kezdtem szemétnek érezni magam.
Pénteken megjelent Gábor,Ádám bátyja, egy májuskosárral.Még sosem kaptam ilyesmit.Padlóra tett.
Közben Zsókával készültünk a Mirror-ba.És persze az utolsó pillanatban megbetegedett,belázasodott.A meccs előtt megmondtam Palinak,hogy nem megyek egyedül discoba.Nem örült neki,de nem kezdett el győzködni.A félidőben viszont Norbi odajött hozzám.És meggyőzött azzal,hogy kijön elém,ha vele megyek discoba.Elmondtam a meccs után Palinak,aki egyből azt értette az egészből,hogy vele nem,mással igen.

Este otthon nem csinosítgattam magamat annyira.Nem készültem nagy bulizásra.Norbi kijött elém a vasútállomásra,még elmendtünk hozzájuk Lackóért,aki náluk lakik,de pesti,csak Egerbe jár suliba.Aranyos gyereknek tűnt.És Norbi szülei is aranyosak voltak.Norbiról nem is beszélve.
Kimentünk a Grandba.Jól elvoltunk hármasban,aztán megjelent néhány haverjuk és elmentünk csocsózni.Rengeteget nevettünk és hülyéskedtünk.Aztán eljött a 10 óra,kinyitott a Mirror.Lackó hazament,mert nem bírja a discot,ugyanis rocker.Miközben Norbival elindultunk a Club felé,kaptam egy sms-t Palitól,hogy legyek akkor Norbival.Ki is kapcsoltam utána a telefonomat,de azért mikor kiültünk beszélgetni Norbival,sűrűn nézegettem a bejárat felé,hátha megjelnik.Furdalt a lelkiismeret,mert nem mondtam el neki,hogy mi a helyzet.Norbi látta rajtam,hogy valamit tikolok.Kiböktem,hogy foglalt vagyok,de már nem a régi a kapcsolatunk,a májuskosár ellenére sem.Azt mondta,hogy érezte.
Éjfél körül elmentünk hozzájuk.Megnéztük DVD-n a 13 szellemet és a Végső állomás első részét.Nem tudom hányszor akartam megcsókolni és megölelni,de nem tettem meg.A lelkiismeretem nem engedte.
Aztán siettünk a vonathoz,de nem értük el.Marha jó volt.A hidegben kellett várnunk másfél órát,mert persze Norbi ott maradt velem,vissza menni nem volt kedvünk.Fagyoskodtunk,de nagyon.Aztán egymás kabátzsebébe tettük a kezünket,hogy melegedjen.Sokat nem segített.Végül leült,én meg az ölébe.Így vártuk tovább a vonatot,ami hál' istennek nem késett.

Ez a hévége nagyon felkavart.Kedden elhatároztam,hogy elhagyom Ádámot.Anya pont aznap hozta a ballagási ajándékát: toll,gravírozott kulcstartó,mindez szép bordó tokban. Másnap mégis kimondtam a végszót a szünetben.Délután még eljött Ádám,szerintem ő sem tudta,minek.De megmondtam,hogy a ballagáson még úgy leszek ott,mint a barátnője.



Utoljára változtatva 02-11-2006 @ 10:09 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-11-2006 @ 10:05 pm)

Comment: Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután. Az Eszeveszett Birodalom viszont valóban jó, legalábbis nekem tetszett, úgy mint az írásod. szeretettel: Gaby


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 02-12-2006 @ 06:31 pm)

Comment: Köszönöm szépen Gabi! A folytatás már készülőben van.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-12-2006 @ 10:23 pm)

Comment: Mit ne mondjak, zajlik az élet körülötted...:)))) De ebben a korban ez a helyes...:)))) Én is várom a folytatást, mit is döntesz..:))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds