[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 188
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 190

Jelen:
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Álomvilágban,2. rész
Ideje:: 02-12-2006 @ 07:22 pm

Szóval eljött a nagy nap.Már akinek nagy volt.Nekem inkább csak egy nagy színdarab volt,amit el kellett játszanom.

Már előző nap eldöntöttem,hogy a zöld kosztümömet veszem fel a fehér blúzommal.Csak reggel jöttem rá,hogy annyira nem volt jó ötlet,mert a szoknyám majd le esett rólam.Nem hiába,43 kilóm nem igazán tudta fönntartani.Nem baj,jól meghúztam az övet és letipegtem a kocsihoz,amiben már várt Ádám egész családja,a bátyja kivételével.Igaz,én öt percre lakok a sulitól,de ők a város másik végéből jöttek,és nehogy már ne velük érkezzek.Vigyorgás,pusziszerű valami Ádámnak...Már akkor kezdtem rosszul érezni magamat.A suliban Ádámmal felmentünk az osztályukhoz,összefutottunk Jánossal is,aztán lementünk.Hamarosan megérkeztek a keresztszülei és mamája is.Még beszélgettünk,az anyja elkezdte magyarázni,hogy neki ekkor kérték meg a kezét...Kicsit sem célozgatott.Alig vártam,hogy végre elkezdődjön az ünnepség,amit az udvaron tartottak.
Hál' istennek nem késtek a kezdéssel,és nem is volt olyan hosszú az egész.Amint véget ért,átadtuk a csokrokat,ajándékokat,aztán kimentünk a kocsihoz,hogy ott várjuk meg,amíg végigvonulnak a sulin.Ez sem tartott sokáig.Aztán jöttek a kínos pillanatok: álljunk csak Ádámmal egymás mellé,átkarolva,és csííííz!Vigyorogtam,ahogy tudtam,bár inkább csak félmosoly lehetett.Mindegy,elindultunk hozzájuk,ott lepakolás,puszi azoknak,akik az ünnepségen nem voltak,aztán ebéd.Hú,nagyon finom töltött combot készített ex-anyósom!És persze volt ballagási torta is.
Miuátn mindenki megebédelt,még a többiek is átadták az ajándékokat,közben kattogott a fényképezőgép,forgott a kamera...Továbbra is mosoly és ölelgetés.Már kezdtem unni.A nagy ajándékozás és bájolgás után lassan szállígóztak haza az emberek.Mi Ádámmal elvonultunk kicsit beszélgetni.Felhozta,hogy mi lenne,ha mégis együtt...Elbizonytalanodtam.Színjáték ide vagy oda,azért nem éreztem rosszul magam.Csak kicsit.Néha.Ha a házasságot emlegették,persze csak úgy,véletlenül...
Gabi persze beült Ádám szobájába gépezni.Elkezdte kérdezgetni,hogy este miért nem együtt megyünk ki...Én már mondtam mindent:mert Ádám az osztálytársaival akar lenni,én meg Csillával,stb.Fogjuk rá,hogy elhitte.Aztán végre hazavitte Zsanit,a mennyasszonyát.
Mikor már mindenki elment,kiültünk a teraszra Ádámmal beszélgetni.Nem akart elveszíteni,pedig tudta,hogy el fog,hiszen este Norbival találkozok.Végül annyiban maradtunk,hogy ha leérettségizett,újratárgyaljuk a dolgot.

Eljött az este,kimentem Norbi elé az állomásra.Elindultunk a Sikátorba,közben felhívott Csilla,elmeséltem neki a ballagást,Norbi meg mutogatott,hogy sok lesz már a beszédből...Vicces volt.Megbeszéltük Csillával,hogy nemsokára úgyis talizunk és letettük a telefont.
Útközben Norbi bement egy éjjel-nappaliba cigit venni,aztán beültünk a Sikibe.Rengeteget beszélgettünk az elmúlt hétvégéről és hétről,elmondtam,hogy Ádámmal vége,persze egyből értette,hogy miatta.Megjelent csapattársa,István is,nem értette,mit keres ott Norbi velem.Az este folyamán jópárszor megint közel kerültünk a csókhoz,de valahogy nem akart összejönni.Közben megjöttek Csilláék,unszoltak,hogy menjünk mi is be,ne üljünk kinn,kezd hűvös lenni...Vagy egy óra győzködés után beültünk,ott meg aztán olyan szinten flörtöltünk,hogy Csilla majdnem megbánta,hogy behívott minket:).
Remekül telt az este,sokat nevettünk,Istvánék is hülyéskedtek,hogy mostmár értik,minek van itt Norbi...Aztán Csillával együtt elindultunk haza.Leültünk a lépcsőházban,Előjöttek a rémtörténetek,Csilla be is menekült a bicikli tárolóba.Aztán végül felment,és mi kettesben maradtunk Norbival.
Alig telt el pár perc és megcsókolt.Sosem felejtem el azt a pillanatot.Hiszen már egy hete csak erre vártam!Még most is beleremeg a gyomrom,ennyi idő után is...Gyengéd volt,átölelt közben és pillangók repkedtek a gyomromban...Innentől alig emlékszek,kába voltam,azt sem tudom hányszor és mennyi ideig csókoltuk és csókoltuk egymást...Mintha nem lenne külvilág...Azért mégiscsak közbeszólt a valóság,megszólalt Norbi emlékeztetője,menni kellett a vonathoz.Megbeszéltük,hogy hamarosan újra látjuk egymást,minél hamarabb persze.

A vonat elindult,én hazakerekeztem apa biciklijén.Egy álom kezdődött el számomra,amiről nem hittem volna,hogy valaha is véget érhet.



Utoljára változtatva 02-12-2006 @ 07:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: prayer
(Ideje: 02-12-2006 @ 08:01 pm)

Comment: Történedet során erős koncentrálásomnak köszönhetően, na meg újra olvasás után kezdtem rájönni, hogy ki, kicsoda. Annyi információt zúdítottál egyszerre rám. De megérte, mert az a kis szöveg a végefelé, az mindenért kárpótolt. ("...pillangók repkedtek a gyomromban...")


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-13-2006 @ 10:59 pm)

Comment: Az álmokból sajnos felébredünk, de azért jó álmodni mindig újra és újra...:))) Sodró lendületű írás, talán kicsit lassítanod kéne....:))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds