[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 308
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 308


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


ninja.gif
Egy kárhozott imája
Ideje:: 02-14-2006 @ 04:06 pm

Deprfonundis /a mélyől, a magasba kiáltás/

Uram! Bűnös vagyok. Egykor-volt lelkemet ezer vétek fertőzi. Méreg sorvasztja el tagjaim, s e morfiumot én fecskendezem be magamnak. Önként válok rabjává. Nyújtom kezem, hogy bilincsbe verje az érzéki báj, vagy a közönséges ösztön- mindegy mi láncol hideg falhoz, csak a forróság számít, ami még ekkor is hevít.

Uram, elárultam parancsod. Álnok, szömjénes éjszakákon történt, hogy belefulladtam a kéjbe. Részegen ittam a szenvedélyt férfiak csupasz bőréről. Lassú, kimért kortyokkal kínoztam őket a végzetes órákban. S jól tudom, egyszer majd ezek a buja mohóságok fognak beléptetni a pokolba.

Így hát vallok: Uram, én élveztem minden percet. Úgy élveztem azt a mocskot, mint amilyen komiszsággal magamhoz szorítottam derekukat. Egy elátkozott, vad boszorkány nézett rájuk szemeimből. S ennek a vérszívó strigának hatalma eluralkodott felettem, szinte öntudatlanul fonódott karom, lábam a férfiak testére, s lüktető kígyóként dörgölődzött hozzájuk.

Alattomos, kacér mosollyal néztem ki izzadtságban összetapadt hajszálaim közül. Hívogató volt a tekintetem, melyre kielégülést leső homály árnya vetült. Apró szaggatott nyögésem, ahogy a hajukba túrtam veszélyes, mégis szenvedélyes, mint a szirének dala. Zavarba ejtően, kendőzetlenül gátlástalan.

Ez vagyok. Uram, emeld rám tekinteted. Térdre hullva kérlek, nézd, mint remeg belsőm. Valami nagyon bánt. Iszonyattal nézem kezeim- Nézz hát Te is rájuk. Ezek az ujjak tépek bele a férfiak húsába fájón. Éhezték a mámorát az izmok tehetetlen gyűrődésének.

S a bőröm felett olyan illat lebeg, amit ősi rituálékon használhattak, mert nem érzi már senki- csak a férfiak. De ők csalhatatlanul rátalálnak. Csábítja őket fehér, puha ölem, és pihés belsőcombom, s a hév, ami bennem reszket Éva örökeként. …Uram, vezekelni akarok érte!

Kiszáradt ajkam néha átkot mormol a csendbe. Beteljesült vágyak párnáján nyugvó fejüket cirógatva vétkeimet egyszerre mind magamban érzem. Nedves, forró űrrel, elégedetlenül sóhajtok fel.

Vakon tapogatom a lelkem, de csak ürességet találok. Míg a férfitestre kíméletlenül újra meg újra rálelek.

Uram, én már tudom, hogy nem lehetek bárány. De koplaló szívem, nem találja az érzelmet, ebben a megfakult, vággyá olvadt, összefolyt valóságban.

Istenem! Én hinni akarok nyomorult életem zálogában. Esedezem, hogy józan óráimban érjen el a megbocsátás. Csak Te tudsz feloldozni.

„Békíts ki Magaddal és magammal.

Hiszen Te vagy a Béke”

 

 

 



Utoljára változtatva 03-13-2006 @ 02:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Selene
(Ideje: 02-14-2006 @ 04:11 pm)

Comment: Sziasztok! Le kell, h írjam: fiktív személy zsoltárát olvassátok, az E/1, azért került elő, m ez illett a leginkább a támához. És hogy mi is ez a téma? Egy vétkes esedezése a feloldozásért...És hogy mi is valójában a bűne? Az, hogy nem képes igazán bánni a vétkeit. ...A szösszenet egy Ady evokáció, mint ahogy azt az idézet is mutatja. Jó szórakozást, üdvözlettel: selene


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 02-14-2006 @ 04:16 pm)

Comment: Nagyon tetszik. Mintha mosolyogva könyörögne a feloldozásért, mert valóban nem bánja egy kicsit sem azt, ahogy él. Nagyon jó.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-14-2006 @ 04:52 pm)

Comment: Na végre! :) Örülök, hogy látlak! Ismét "erős" darabot hoztál... Nincs mit hozzátenni. Ha nem lenne fiktív a szereplő, imádkoznék érte... Üdv.: bob


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 02-15-2006 @ 09:42 am)

Comment: Lenyűgöző. Esztétikus és magával sodró. Csak a "kárhozott" túl erős számomra címként- de végülis, miért ne? lehet ez egyfajta sors is.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-15-2006 @ 03:48 pm)

Comment: Érdekes írás..Nekem végig az volt az érzésem, hogy nem akar feloldozást, inkább meg akarja botránkoztatni az urat. Mintha direkt kihívó lenne.....Nagyon jól írsz...Gratulálok...:)))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds