[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 258
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 259

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Féltve őrzött puha hús, késsel vágott rágós
Ideje:: 03-01-2006 @ 08:24 pm

 

    Nem. Nincsenek színpompákban tündöklő, friss illattal megáldott tavaszi virágok. Tavaszodik. Na és? A télvíz már halálos ágyban panaszkodik ugyan, de nyög minden más is. Régi, vörös és sárga levelek rothadt, átázott hullái kapaszkodnak a lucsokban. Még őszről maradtak itt. Nem volt idő őket eltemetni. Ez március.

   Tompa hajnal hasad, kopár csend a szobában. Piaszagú ing a padlón. Zoknik, blúz, cipők társalognak némán, árulkodó fáradtságban. Vörös estélyi ruha a fotel karfájára hányva. Ugyanolyan, mint az a régi. Mégis csak egy utánzat. Miért hiszi azt minden vörös estélyi ruha, hogy visszaadja őt? Soha. Más szagú. Újabb fotel, benne férfi. Üres poharát ringatja, mintha halott gyermekének dúdolna altatódalt. Az illat azonban még mindig ostromolja a léget. Whisky. Enyhe másnaposság, vagy talán szó sincs róla. Talán csak a magány. Szűrt fény olvad a csendbe. Mély szuszogás dübörög az ágyból. Vörös selyemágynemű, pontosan olyan, amit egy szállodában láthat az ember.

   Meztelenül alszik. Gyönyörű, formás. Félig-meddig takaró fedi szoláriumból kizárt testét, mely, mint a hajdani fehér hó, olvad most. Télvíz a teste. Lehet, hogy vézna egy kicsit? Nem, kizárt dolog. De mégis. Hiába, nincs olyan estélyi ruhája, mint amaz volt annak idején.

   De mit tegyen az ember, ha egy kis italozás után hasonlónak vél valakit ahhoz, akinek a fényképét elfelejtette kivenni a tárcájából?

   Hát, igen… azért mégsem volt olyan kellemes vele. De, ha nem próbálom meg, sosem tudom meg, hogy nincs hozzáfogható. Már úgy értem, amahhoz. De minek is tisztázom mindezt, amikor senkinek sem szól a néma gondolatom. Igen, csak azért is: Sosem tudom meg, hogy nincs hozzáfogható, ha nem próbálom ki vele. Zavart gondolatok karcolják a férfi nyugalmát. Játszik a lelkiismereti szabadság jogával. Másnapos. Vagy csak magányos?

   Hajnali tizenegy óra van immár, a férfi az ingét gombolja. Hamarabb kíván távozni, mielőtt felébred az estélyi ruha büszke tulajdonosa. Nincs kedve most hozzá. Mik vannak?

   Ilyen nem történt volna meg amazzal. Vagy igen? Milyen kár, hogy nem mertem kipróbálni…

 



Utoljára változtatva 03-01-2006 @ 08:24 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 03-01-2006 @ 09:03 pm)

Comment: Ott vannak azok. Írd le azokat is bátran a lendületes történéseket, a luktetést, vagy éppen hiányold. Jól írsz, a téma sem utolsó. Meg kell rendesen rágni. Bennünket olvasóidat is gondolj a szavak mögé, amikor újra olvasod. Remekül hozol költői rafinériákat be, ezért is mondom, hogy ott van. Ki kell engedni.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-01-2006 @ 10:11 pm)

Comment: Írásod olvasásánál a kiégett reggel hangulatát éreztem, amikor ébred az ember, de nem tudja miből? Amerikai filmekben szokták ezt ábrázolni. Az emberiség feje a FÉRFI aki bánkódik valaki után, de azért a valakiért sem tett meg mellesleg semmit. A férfinép igazán látványosan tud szenvedni. Nagyon jól írtad le ezt az állapotot, szinte peregtek a képek, mind egy-egy csendélet...:)))


Hozzászóló: Zsuka49
(Ideje: 03-02-2006 @ 06:26 am)

Comment: Jó téma, ügyes írás, csak így tovább.!!!!:)))) Zsuzsi


Hozzászóló: soman
(Ideje: 03-02-2006 @ 10:08 am)

Comment: Tetszett, tömör, és remekül visszaadja a hangulatot. Ügyes kis novi.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 03-02-2006 @ 02:09 pm)

Comment: :) Jó a téma, látványos. Ha ráérsz, egy kicsit csiszolgasd, és gyöngyszem lesz. Persze, már így is jó! Grat.!


Hozzászóló: sendiert
(Ideje: 03-02-2006 @ 04:22 pm)

Comment: UH!


Hozzászóló: kimiresz
(Ideje: 02-16-2007 @ 08:59 pm)

Comment: Szia! Nagyon jó!Rajongód leszek lassan:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds