[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 211
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 212

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

várj!
Ideje:: 03-15-2006 @ 11:02 am

most mozdulatlanul kéne maradnom, és hagyni, hogy elmenj… úgysem tehetek semmit, hát csak menj!
vagyis várj! várj még egy kicsit…
nem hallod? még el akarom mondani…
muszáj utánad rohannom, akkor is ha semmi értelme.. meg kell hallgatnod, az istenit!
ááá, a francba, hogy nem érted! hogy lehet az hogy nem érted?
hát csak menj, nem megyek utánad. nem leszek kolonc a nyakadon. nem fogok a porban csúszni.. csak menj!
héé, még tartozol nekem! öt perc! öt perccel még tartozol. nem hagyhatsz itt egyik pillanatról a másikra… hallod?
várj!
állj már meg a szentségit neki! ne vigyél el mindent… az az enyém! az a fénysugár még a szemedben.. az még én vagyok! hallod? és mi lesz velem? csak itt hagysz, mintha nem is lettem volna? ezt nem teheted velem! mi a francnak mentettél meg, ha most magamra hagysz? hallod! nélküled én nem vagyok..
senki vagyok nélküled.. megfulladok! basszus! legalább nézz hátra!
ilyen nincs! ez nem lehet igaz! rohadj meg! rohadj meg! menj abba az istentelen jövőbe! csak menj!
csak egy percet még.. hallod? csak egy kibaszott percet.. annyit talán még kibírsz nem? hallod? egy perc az élet.. egy percet még az életből… nem olyan nagy kérés, nem igaz? a kurva életbe! nem hallod? nem hallod, hogy meg kell állnod? várj! kérlek várj.. ne rohanj el!! ne rohanj, kérlek.. várj…
csak egyetlen pillanatot.. csak tekints hátra kérlek.. még egy utolsó mosolyt hagyj itt magadból..
hagyj egy mosolyt, mert különben meghalok…

(marcinak)
(javítok! marcinak és katának)



Utoljára változtatva 03-15-2006 @ 01:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kaosz
(Ideje: 03-15-2006 @ 11:52 am)

Comment: Hu... ez fáj. Újra. Én is kiabáltam így valaki után, de két év távlatából már nem bánom hogy nem jött vissza. Az idő majd begyógyítja a sebeket neked is.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 12:10 pm)

Comment: :) én is csak emlékezetből írtam:)))


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 03-15-2006 @ 12:26 pm)

Comment: Valami nagyon furcsa dolgot műveltél, ha még vissza sem fordul? Nekem szerencsém van. Sohasem váltam haraggal. Kitartás!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 03-15-2006 @ 12:39 pm)

Comment: ... nem tudom... talán nem szabad utána szólni... mert ott és akkor veszítesz el mindent. Emléket, meghitt perceket. De talán mégis kell kiabálni... mert akkor már csak a harag marad, a felkorbácsolt indulat... hisz méltatlanná vált a megértésre...


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-15-2006 @ 01:16 pm)

Comment: Olyan élethűen írtad meg, hogy szinte ott álltam veletek. Átéreztem a fájdalmat, a dühöt. Remélem már könnyebb. Puszi: Andi


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 01:20 pm)

Comment: prayer:) ez tényleg mázli... vagy nem is tudom...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 01:21 pm)

Comment: khama:) látod, mégis írok.. first for the full.. és én sem tudom...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 01:22 pm)

Comment: Andi:) tudtam, hogy számíthatok rád! hát persze, ma már könnyebb.. aztán holnap??? ki tudja??? :)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 03-15-2006 @ 05:45 pm)

Comment: Ki menni akar, vigye a fényeit magával szemében, mosolyának emléke egyszer halványul...talán.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 03-15-2006 @ 06:07 pm)

Comment: Hozzászólnék...de nem tudom mit mondjak. Csak gondolkodom...elment mert el kellett mennie, most neki könnyebb...de amikor mi megyünk ( mert olyan is van!) akkor nekünk...mindig annak aki épp megy. Igazából nincs is jelentősége, mert az élet igazságos ... hosszútávon. Nagyon jól megírtad! :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 08:27 pm)

Comment: soman:) na, persze.. ha nem rólam van szó...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 08:28 pm)

Comment: Anonyma:) néha elég vérlázító, és szomorú, hogy az élet igazságos...


Hozzászóló: hori
(Ideje: 03-15-2006 @ 08:55 pm)

Comment: Arra mindig vigyáztam, hogy soha ne rúgjanak ki. Azt is szoktam mondani, hogy két percem van. Annyi mindig, de nem több. És kedves (női) főszereplő, büszkeség! Büszkeség is kell az élethez! Mindazonáltal mélységesen átérzem a fájdalmat, jól adtad vissza, életszerű.


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 03-15-2006 @ 09:32 pm)

Comment: hát ..., rohadt egy helyzet, az már bizonyos. Én is mondtam már, hogy: aki menni akar, azt hagyni kell, de amikor én éltem meg, bizony , az valami hasonlóképpen zajlott. Nagyon jól adtad vissza. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 09:48 pm)

Comment: hori:) én a vigyázáshoz nem értek, csak a szeretéshez, és mindig is büszke voltam rá, hogy nem féltem földre rogyni... mert tudom, hogy előbb-utóbb felállok. a keménységnek is ára van... és én azt nem vagyok hajlandó megfizetni. egyébként meg úgy van jól, hogy nem vagyunk egyformák, csak belül érezzük ugyanazt:)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-15-2006 @ 09:50 pm)

Comment: zizike:) ez egy igazán megértő hsz.. köszönöm! :)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 03-16-2006 @ 07:29 am)

Comment: Hallottam minden kiáltásod... és tudom, hogy ő is...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-16-2006 @ 09:57 am)

Comment: Mindig annak nehéz aki marad.....Én egyetértek azzal, hogy ha kell akkor igen is így kell elengedni a másikat. Gyűlölni is lehet...Talán kell is..A szerelemhez ez is hozzátartozik..Így legalább nem álszent..Nagyon jól megírtad...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-16-2006 @ 11:36 am)

Comment: köszönöm, Luna:) alig kilenc hónap kellett hozzá, na meg Marci, hogy le bírjam írni...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-16-2006 @ 11:38 am)

Comment: Anna:) igen, én is azt hiszem, hogy a gyűlölet még mindig a szeretet... (Fata írta nekem a minap: a szeretet ellentéte a közöny.. milyen igaza van!)


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 03-16-2006 @ 08:14 pm)

Comment: Szóba került itt a büszkeség, de amiért én nem kiáltanék többé senki után az nem a büszkeség miatt van, hanem mert megtanultam, hogy aki elindult, az már nem "hall".


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-16-2006 @ 10:15 pm)

Comment: húú, Fata! már megint... muszáj leszek idézni tőled!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds