[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 294
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 294


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Égető emlékek IV.rész
Ideje:: 03-29-2006 @ 05:56 pm

A gimnáziumi harmadik osztály elvégzése után, szívemben rettegéssel tértem haza. Bár tudtam, hogy apám nem fogad majd olyan lelkesen, mint kellene, mégis reménykedtem benne, hogy távollétem némi aggodalommal, és hiányérzettel párosult nála.

Mikor leszálltam a vonatról, körbetekintve nem láttam atyámat, s lemondóan igyekeztem hazafele. Nem változott semmit a táj, ugyanolyan csendes, nyugodt és kihalt volt minden, mint mikor utoljára szívtam magamba az otthoni levegőt. Hazaérve csalódottságom tetőfokára hágott, hisz nem várt senki!

- Talán elfelejtette, hogy ma hazatérek? – tettem fel magamban a kérdést! Választ persze nem kaptam rá, ezért a házunk bejáratához igyekeztem, hátha bent van az apám, s az ebédhez készíti elő az asztalt.

- Sehol senki! – lepődtem meg! Szobám felé vettem az irányt, s úgy gondoltam míg apám hazatér, ledőlök egy kicsit pihenni, mivel a hosszú út kifárasztott. Elszunnyadtam!

Nem tudom mennyi idő telt el, de hangos duhajkodásra lettem figyelmes, s hirtelenjében felkeltem az ágyból. Épp nyúltam a kilincsért, mikor egy puskacsővel találtam szembe magam. Meglepődtem, s ahogy apámra pillantottam kissé illuminált állapotba találtam.

Először nem ismert fel, majd a puskacsövet leeresztve jobban szemügyre vett. Lemondóan hátat fordított nekem, és elindult a velem ellentétes irányba! Elképedve álltam még egy darabig, hisz nem tudtam, hogy apám mikor kezdett el inni, mivel világéletébe antialkoholista volt.

Míg gondolkodtam, egy durranást hallottam az udvarról, s ijedten szaladtam, hogy megnézzem mi történt. Bár baleset nem történt, véleményem szerint könnyen megeshetett volna, hogy apám ebben az állapotában saját magát lövi le. Odaszaladtam hozzá, s a puska után kaptam. Apám mikor észrevett, egy jól célzott mozdulattal mellbe vágott, s én a földre hanyatlottam.

Arra ébredtem, hogy apám a csűrbe vonszol, mint valami sebesült állatot, s dolga végeztével távozott. Az ajtót persze bereteszelte, hogy még véletlenül se tudjak kimenni onnan. Fogalmam sem volt, hogy mi okozta nála ezt a heves érzelemváltozást, bár próbáltam rájönni, az alkoholon kívül más nem nagyon jutott eszembe. Elég sokáig merengtem, mígnem be nem sötétedett, s eme elgyötört nap után, fáradtan, és izzadtan kerestem helyet egy szénakupac közepén. Mély álomba zuhantam.



Utoljára változtatva 03-29-2006 @ 05:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 03-30-2006 @ 04:14 pm)

Comment: Nagyon megrázó írás, ha igaztörténet, akkor különösen kemény. Jól írod, várom a folytatást.


Hozzászóló: keszegecske
(Ideje: 03-30-2006 @ 09:42 pm)

Comment: Köszi! Hál isten nem igaz történet, hisz akkor talán hosszabb időnek kellett volna eltelnie, míg feldolgozom az eseményeket.


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 04-08-2006 @ 06:32 am)

Comment: Szia Móni! Le vagyok súlytva! Hogy viselkedhet így egy apa? Érdekesen kevered a múlt és jelenidőt. Eleinte zavart kicsit, már kezdek hozzászokni. Rozika


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds