[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 350
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 350


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Mafi - Fullpiszkáló I-IV
Ideje:: 04-05-2006 @ 10:50 am

Bevezetés az Előszó előjátékának előkiegészítéséhez.

Könyvekig meghatódván a lelkes fogadtatáson/tól/ban/ben (nem kívánt őrlendő), engedek a népes tábor közóhajának, és ezennel ehelyen emelem kelepem a mélyen olvasóközönség előtt.
Más szóval: ezentúl ha összegyűlik a Fullextra irodalmi, kulturális stb. portál mérsékelten hiteles történetének egy adagja, akkor a családias Blog szekcióból idehozom kötve-fűzve. Olvassátok szeretettel, hogy legyen Nektek is egy jó napotok!

Mafi Művek sk.


Mafi - Fullpiszkáló I


Előszó


Az itt következő folyékony szappanopera teljes egészében a képzelet, a valóság, a véletlen meg ilyesmik szüleménye. A szereplők nevének és tulajdonságának bármiféle hasonlósága létező személyekkel egyáltalán nem a véletlen műve, sőt, azt jelenti:
-Talált Jocó! De mivel lőttél???

Mafi Művek sk.


I. rész

Nyíljanak a harsonák, félre a harangokkal!
Vegyszert, cipészt éneklek!

Itt az idő, mostoha!

Egyszer volt, tán igaz volt.

Sok-sok év szorgalmas munkája árán egy magyar programozó összespórolt némi szabadidőt. Ezt akarta most üstdobra verni.
-Mihez is kezdjek?- töprengett ártatlanul, pedig a terv már régóta összevissza kalimpált mind a nyolc kezével, hogy észrevétesse magát.
Nem úgy van az, hogy ember tervez, és az istennek sem akar összejönni.
Ez a nap később úgy vonult be a Történelem Aranykönyvébe, mint amelyik megfordította a Sorsot.
Vagy felült rá.
De lehet, hogy a második kiadásból kihagyták, és úgy járt, mint Klepetus Marcus, a vígmorgósi hős, akire tévedésből papáca ruhát retusáltak.
Lila rózsákkal a fogai között.

A programozót ezentúl Barbi papának fogjuk nevezni. (Aki látta az idevágó rajzfilmsorozatot, annak "hüpp-hüpp-hüpp", aki nem, annak szabad bármire gondolni.)

Mihez is kezdjen a Szellemi OTP-ben kevéssé kamatozó szabadidő-maggal?
Vessen malacot a korpa elé? Találja fel az antianyag-fésűt?
Á nem, ezeket bárki megteheti.
És akkor jött az Ötlet:
-Szigetelni fogok!!!

-Elszigetelem a sötétséget, és máris lőn Világosság!

Úgy is tett.
Link az volt, hát felhúzott elé egy portált.
Szépen be is üvegezte.
Fogta a vándorbotját, és bekopogtatott a szélrózsa összes fórumába, és ahol két értelmes mondatot le tudtak írni, onnan halomra csábította az irodalmárokat.
Jöttek is, mint a veszedelem.
Először óvatosan, napi négszáztizenhét verssel, később a helyzet fokozódott.
Mert mindnek ott volt hóna alatt a hamuban sült pojáca.



Mafi - Fullpiszkáló II.


(Mikoris végre érkeznek a főkereplők.)


A veszedelem után lassan beszivárogtak az első Szigetelők.
Tárt karokkal várta őket Barbi papa, ők meg afféle "tudommibekeveredtemtavalytélen" arckifejezéssel jöttek, hogy megtapogassák a maguk tégláját.
Ki is hullottak az ablakon.
Akárki megláthatja, ha tudja, hol keresse, hogy az első száznak már csak a nevét jegyzi a pirinyómeter, de azt is minek.
Hanem a 101.!
Ő jött, látott, és mégis ittmaradt.
Ha nem én lennék a világon a legszerényebb, akkor őt nevezném annak.
Olyan csöndes, hogy még a neve is csak két betűs!
Akkor még nem tudta, hogy ő lesz a Fullpiszkáló Szürke Evidenciása.

Kicsit később érkezett egy jelentéktelen (hehehe) személy, e sorok kornyikása (köszi, Luna!), akit a közhiedelem és a fantázia végtelen, szinte megható szárnyalása révén ezentúl Maflac néven fogok emlegetni.

Sarkát letaposva lépett a sorok közé egy hősnő, ki barátságból mindig jelest kapott, írni, olvasni, számolni is tud, de sajnos jelenleg szabadságolta magát.
Ezúton is üzenem, hogy gyere vissza, Mingi-Dingi!

Dicső napok voltak ezek!
Ekkor motiválta be magát Síppal-tokkal Elvonó, aki később még a dramaturgia szerint fontos pisztoly lesz.

És hálistennek, a jobb Mafi-mesék egyetlen épeszű hősnője, Holló Dri is színre lépett!
Kisvártatva oly prominensek botoltak a csilivili portálba, mint Pont-Pont Faunus, a névnapkirály, Szonettka, akit régebben FataMari néven sztároltam, KuckIca, a tömegrandevúk lánglelkű szálláscsinálója.

Érkezett a francia, angol és más balkánközeli népek által megénekelt, népi és kórházi közismerő lovag LeGényesi,
ki később panto mímelő művészetével is méltán aratott.

És végül, de elsősorban jött Molyolka, a csillagvirtuóz, aki szót ért mindenkivel, még olyan alakokkal is,
akik azt hiszik, ők palántázták a kanadai fenyőerdőt.
Mellesleg írt egy szutrát, amit róla neveztek el, és azóta is próbálják kicsik és nagyok - fejenállva gyakorolni.

És még mindig csak 2003-at írunk!


Mafi - Fullpiszkáló III



(Melyben végre cselekmény is előfordulhat, de ne igyuk le előre a medve bőrét)



Van-e szebb, mint egy mélabús, januári nap, amikor a varjak énekelnek, a porhó elfelejt leesni, a sarokban kerékbetört rímek kergetőznek?
Ki tudja...
Történetünk szempontjából ennek a kérdésnek különösebb jelentősége nincs is, hiszen az a hajfagyasztó, vérmeresztő eset májusban történt.

2004.
A Fullpiszkáló lassan kinővi a xl-es pelenkát.
Már naponta 5-6 újdonsággal szaporodik a Birodalmi Pub.
Olyan nagy volt a béke, hogy még Nobel is elégedetten ült az égi dinamitpárnáján.
Ámde most!
Szörnyülködve fölkiált, és eltakarja a szemét.

A szigetelő-csapat még gyanútlanul teregeti a hajnali szennyest.
Szonettka levelet ír, szeme előtt egy rózsaszín ideggáz-felhő lebeg.
Holló Dri a másik oldalára fordul, de azon is ő feküdt.
Vivivevevava, az ügyeletes punk-rátor a körmét neszeli.

De a háttérben Gonosz ármány lopakodik sötéten. Hülyeség, mert a vakondjáratban úgysincs fény. (Lásd első rész.)
Egyre közelebb jön.
Még közelebb.
Most már jó lesz, innen már látszik.

Fekete a lelke, fekete a se... akarom mondani a kalapja, fekete tintába mártotta fekete mo-tollát.
Ő a 0197-es ügynök!
A beépített krém.
Merthogy cukrász is volt.
Hatalom, dicsőség, uzsonnázó tömeg lebegett a szeme előtt!

És a lelke mélyén puncsra tört!

Udvarolt kicsit jobbra, de balul ütött ki a szemén a hályog.
Szétírta az összes fő-rumot, mindenhol ott volt, akár egy tampon-reklám.
Mint egy megőrült kávéfőző, belekotyogott mindenbe.
Alig telt el pár nap, már az összes punk-rátor a vajasbabája haját tépte.

Az ügynök csak az alkalomra és a fogorvosára várt, hogy kimutathassa a foga fehérjét.


Mafi - Fullpiszkáló IV



(Mikor elszabadul a pokol, de elveszti láncait avagy csalárdba beüt ménkű)



Az Ügynök nem bízott semmit a véletlenre.
Túl jól ismerték egymást.
A véletlen se bízott volna semmit rá, hacsak nem akart volna hoppon esni.

Ezen a napon UnaPiéta ala Milanese a derűre borult, és szomorkásan fordította egy krumplihéj-kunkorító szupergép mellékhatásait flamandról szingalézre.
Olykor felsóhajtott, amikor egy-egy különösen lírikus részhez ért.
Csak az egyik félszemét fordította a Fullpiszkálóra, de amit ott látott, az majdnem.
-Tonzúra! Ja nem, Cenzúra!!! - süvitette éppen a 0197-es ügynök.
-Hol? - kérdezte Maflac, úgyis mint Bál-lovag.
-Itt! MIndenhol!
-Valami tévedés lehet. Te kihagyod a betűk felét -próbált érvelni Maflac.

De az ügynök már kitűzte a fekete zászlót:
-Én leszek itt a császárzsömle!- suttogta pillanatnyilag hű segédeinek.
Géppuska formájú kezeivel verte szegény Klavia Turnát.

Ilyen volt ő, a szabadság varkocsa, az írók fejetlenje.
Az önjelölt, korpás delicti.

- Itt csak ostobák és tehetségtelenek és csúszómászók vannak! - ordította.
-És te melyik vagy?- kérdezte Logika.
Ő volt a legújabb, női punk-rátor.
Közben mellesleg megkeverte a levest, pár gyermekét, és férjét, Diódát, (lánykori nevén: Jozef) aki ekkor még mint gyanútlan in-forma-technikus állt a történeten kívül.
0197 olyat fújtatott, hogy rögtön visszanőtt a fogköve.

Barbi papa eleinte merő jóindulatból hagyta bomolni a számnevet.
Ám ekkor már látta, hogy galiba lesz.
Legjobb punk-rátorai kűzdöttek kétségbeesetten, napok óta a cselesen fehérre meszelt, sötét írógéppel.
Nem volt még gyakorlatuk. (Elárulom: nem is lesz soha.)

Barbi papa elszaladt fáért a közeli Fekete erdőbe, és néhány bemelegítő érv után alágyújtott.
Az ügynök eleinte szépen égett, de addig csápolt a maradék 3 kötőszavával, míg egyszercsak hopp, és máris közkinccsé vált, de kívül volt tágasabb.


folyt. köv.


Utoljára változtatva 04-05-2006 @ 10:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 04-05-2006 @ 11:41 am)

Comment: Köszönet érte! E sorok közt mindenki kedvére élvezkedhet. Pazar e darab.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 04-05-2006 @ 12:55 pm)

Comment: Fantasztikus vagy Maflaci!!!! :-)))))))))))) Logika nagyon találó! Biztosan neki is tetszeni fog!


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 04-05-2006 @ 04:25 pm)

Comment: Ott is, itt is, de olvasom, s gaz, ki ez ellen(t) őr! LLG


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 04-05-2006 @ 05:45 pm)

Comment: Előbb vagy utóbb, de szerintem is itt a helye! :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-05-2006 @ 09:21 pm)

Comment: Hurrá!!! Győzött a Mafi védelmi egyesület...:)))) Művednek itt a helye....Köszönettel üdvözöl a rajongók táborából egy....:)))))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 04-06-2006 @ 06:05 am)

Comment: Jééééééééé, mik történtek abban a mese országban? :))))))))


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 04-07-2006 @ 07:32 am)

Comment: Akár egy végtelenített történet is lehet majd, ha így regisztrálodunk! Nagyon jó!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-24-2006 @ 10:25 pm)

Comment: Szia, Mafi! Mindig nagyon érdekes találkozni veled.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds