[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 260

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Égető emlékek X. rész
Ideje:: 04-12-2006 @ 09:30 pm

Papírzörgés zökkentett ki merengésemből. Nyújtotta felém a levelet, s közbe folyton eleredő könnyeit törölgette, egy félig már átázott zsebkendővel. - Amit a fogadós írt, majdnem igaz, egyetlen nagyobb részletett kivéve. – mondta, s közbe-közbe erőt gyűjtve megállt. Hosszú csend következett. - Nekem nem fiam, hanem kislányom született, s hogy ezt apád ne vegye észre muszáj volt kisebb cselhez folyamodni. A csecsemőt nagy lepedőbe bugyoláltuk, s így eltakarva az altestét, csak a feje látszódott ki. Mikor a fogadós megmutatta a gyereket apádnak ügyelt arra, hogy még véletlenül se észlelje a csalást. Szerencsére fortuna megsegített minket, s apád nem jött rá a titokra. Kislányom születése után 1 nappal, apádnak vissza kellett mennie a farmra, ugyanis azt a hírt kapta, hogy az állatok kitörtek a karámból, s a birtokon kószálnak, így nyertünk egypár napot a további teendők tisztázására. Abban egyetértettünk, hogy nem lesz könnyű megoldani a problémát. Fájó szívvel ugyan, de muszáj volt betérnünk egy árvaházba, s örökbefogadtunk egy aznap született kisfiút. – mesélte sűrű szünetek hagyva a nénikém.

- Ez voltál te! – mondta mosolyogva, s kezével arcomat simogatta. Teljesen megrökönyödtem, s szóhoz se tudtam jutni a kábulattól. Mindvégig abban a hiszemben voltam, hogy ő az anyám, s most rámszakadt a fájdalmas valóság, hogy egy árva fiú vagyok, akit születésekor örökbefogadtak. Zokogtam, s nénikém átölelve próbált nyugtatni.

A következő órákban hosszas beszélgetésekbe bonyolódtunk, melyekből megtudtam néhány információt múltammal kapcsolatban. Az a kislány, akit nénikém hozott világra, eleinte a farm közelében élt a fogadós családjánál - ugyanis így lehetősége nyílt nénikémnek meglátogatni minden héten őt, hisz miután a városban a temetést, és egyéb hivatalos ügyeket elintézték visszamentek a farmra - majd a kislány 15 évesen nénikémmel együtt külföldre költözött. Ekkor hagyott el engem, s maradtam egyedül apámmal. Nénikém máig tartja a kapcsolatot atyámmal, s bár a jó viszony már rég nincs meg közöttük, mégsem szakadtak szét. Annak idején, apám és nénikém veszekedésére, azért kerülhetett sor, mivel apám nem tűrt meg még egy óbégató gyereket a farmon, rajtam kívül, így nénikém kénytelen volt a fogadóshoz beadni csöpp kislányát, akiről apám úgy tudta nem lány, hanem fiúcska lett.

Lassan-lassan fény derült minden homályos részletre a múltból, azonban nem értettem 1-2 dolgot. Először is: Apámnak ki mondta el, hogy engem örökbefogadtak? Nénikém tehetetlenül nézett rám; választ nem tudott adni a kérdésemre, hisz mióta végleg eljött a farmról, és megszakította a kapcsolatot velem, és apámmal, nem beszélt egyikünkkel se, a múltban történt dolgokról. Ebbe a városba is csak egy éve költözött vissza, de miután házát elárverezték, kénytelen volt az öregek otthonába jönni. Másodsorban pedig: A fogadós miért hazudott nekem ebben az apró részletben? Erre a kérdésre azonban nénikém szavaival élve, egészen egyszerű magyarázatot kaptam. Azt szerette volna, ha felkeresel engem, s tőlem kérsz támogatást, illetve velem élsz majd. – mondta nagy sóhajtások közepette. Sajnos ez nem valósult meg, hisz mikor 18 évesen elhagytam apámat, nénikémék már külföldre disszidáltak. – tudtam meg szavaiból.

Lelkem kissé nyugodtabb volt, s bár még mindig foglalkoztatott az a bizonyos kérdés, úgy gondoltam ennek érdekében ideje felkerekednem, s megkeresnem apámat. Nénikém elárulta, hogy apám a közelben lakik egy 4 szobás házban, s én ennek mértéktelenül megörültem. Reménykedtem benne, hogy sikerül beszélnem vele, s ennek tudatában, elköszöntem a világ legjóságosabb emberétől, s indultam a cél felé.



Utoljára változtatva 04-12-2006 @ 09:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 04-13-2006 @ 07:01 pm)

Comment: Szia Mónika! Megdöbbentő kifejlet! Mikor már majdnem célban éreztem magam jött a hidegzuhany... Szegény fickó. Őszintén lehet őt sajnálni. Ott áll, ha jól emlékszem, 40 évesen, gyökerek nélkül. Az apjától nem sok jót remélhet. De nem értem miért nem folytatod? Egy ember életből sok-sok mindent ki lehet hozni. Kis regényedhez? Novelládhoz? Gratulálok! Rozika


Hozzászóló: keszegecske
(Ideje: 04-14-2006 @ 10:15 am)

Comment: Szia Rozika! Még lesz egy fejezet, aztán vége lesz, de valószíüleg a közeljövőben folytatni fogom. Egyébként tényleg drámai, sajnos! Móni


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds