[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 76
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 77

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Egy ígéret...
Ideje:: 05-19-2006 @ 11:36 pm

Életünk utolsó perceiben elmúlik a félelem...az utolsó pár percben számot adunk múltunkról és jelenünkről. Az utolsó pár percben kell valaki, akibe kapaszkodhatunk és aki átsegít bennünket azon az úton, amire hamarosan lépni kényszerülünk. Ezek a gondolatok kavarogtak kettejükben, miközben tudták, hogy hamarosan itt a vég. A fából készült burkolat ropogása és az egyre közeledő víz moraja törte meg a csendet. A hajó szép lassan süllyedni kezdett, ahogy a beömlő víz egyre több kabint öntött el. Egy kis szárnyban egy fiú és egy lány ült szótlanul. Az ágyon ülve ölelték egymást és hallgatták, hogy pusztul el az a hajó, amiről azt hitték, hogy a boldogságba repíti őket... -Itt a vég...meghalunk... - szólt a lány, miközben könnyes szemeiben kirajzolódott a félelem és a kétségbeesés. -Kérlek maradj mellettem...kérlek ne engedj el. A szavak hallatán a fiú szemébe is könnyek szöktek, úgy érezte nincs még itt az idő...nem érhet így véget. Hiszen még csak alig fél éve ismerkedtek meg. A zsebéhez nyúlt és tekintete megmeredt. Istenem a gyűrű... Hirtelen elővette egy kis dobozkát, a lányra nézett és így szólt: -Veled akartam leélni az életem és veled is akartam meghalni. Az egyik most teljesül és az utolsó percben is boldog leszek...mert együtt vagyunk, és nem szakíthat minket szét sem élet, sem halál. A lány vékony kis ujjacskájára húzta a gyűrűt. Kezüket egybefonták és a lány a fiú ölébe helyezte a fejét. A törések hangjai egyre közelebbről hallatszódtak, tudták, hogy már csak pár pillanat van hátra az életükből. Már nem néztek egymásra...anélkül is tudták, hogy mit gondol a másik. A fiú egyszer a gyűrűre pillantott, másszor a lányra és arra gondolt, hogy vajon örökké együtt lesznek-e, úgy, ahogy azt pár napja ígérte neki? Egyszerre volt nyugodt és kétségbeesett. Tudta, hogy nem harcolhat már tovább, pedig ha megtehetné, az utolsó lehelletéig küzdene érte.. Egy mindennél erősebb érzés tört rá...még erősebben szorította szerelmét és halkan megszólalt: - Köszönöm a sorsnak, hogy elém sodort...köszönöm az életnek, hogy boldog lehettem veled...köszönöm neked, hogy velem vagy és kösznöm Istennek, hogy, azzal halhatok meg, akit a világon a legjobban szeretek. A lány sem bírta tovább, a fiúra nézett és ahogy tekintetük találkozott úgy érezték megáll az idő. Nem gondoltak már a halálra, nem gondoltak a jelenre...A lelkük összefonódott és ajkuk egyszerre nyílt szóra: - Szeretlek...örökké! Magához szorította a lányt, mint még soha előtte. Hirtelen nagy zörej hallatszott. Az ajtót úgy roppantotta be a robajló víztenger, mint ahogy a tavaszi szellő kapja fel a nyíló virágok szirmait. Már nem féltek...és mielőtt a víz mindent elemészthetett volna még egyszer utoljára megcsókolták egymást...Pár perccel később újra együtt voltak...együtt, ketten, de már egy másik helyen. A fiú teljesítette ígéretét: "Boldogok leszünk...örökké..."


Utoljára változtatva 05-19-2006 @ 11:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-20-2006 @ 09:06 am)

Comment: Micsoda tragikus pillanatot jelenítettél meg, nagyon átérezhetően...A Titanic jutott az eszembe....:))))


Hozzászóló: Lonely_Spirit
(Ideje: 05-24-2006 @ 11:05 pm)

Comment: Talán ahhoz hasonlítható a legjobban, de mégsem a Titanic inspirálta...Az egymást elhagyni képtelen 2 szerelmes képe késztetett ennek a tragikus kis történetnek a megírására.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds