[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 326
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 326


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Roxanne (II.rész)
-: Xiam
Ideje:: 05-26-2006 @ 08:57 pm

Percek telnek el. Moccanni sem merek, vizes homlokomat hűti a szellő, ami be-beszökik a nyitott ablakon ebben a füllesztő szeptemberi délutánon. Remegésben tör ki a hátam, olyan lehetetlen pózban sikerült mondatain megmerevednem.
Fészkelődöm egy kicsit, és talán most először, úgy Isten igazából az arcára pillantok. Megrökönyödve, kitágult pupillával kísérem végig a könnycsepp útját, ami valahol a halántékánál tűnik el. Keserű vagyok, mélységesen szégyellem, és legyőzöttnek érzem magam. Hát igaza van.. Én csak segíteni szeretnék Debbie-nek, amihez az ő halála szükséges.. Az övé. Az kell hogy ez a vékony résben, hosszú, sűrű szempillák árnyékában villódzó fényes méregzöld szempár utolsót pislogjon. Hogy ez a még most is szokatlanul idegen formájú, mégis vonzó arc ne mozduljon. Telt alsó ajkába sose harapjanak fehér, gyöngyfogai. Soha többet ne kezeljék lehetetlen hosszú ujjai ébenfekete derekáig omló haját a fésűvel. Gyönyörű képviselője még így ötvenen túl is a női nemnek. Karcsú derék, kerek mellek, hosszú nyak és combok, és az a kifejezés, amivel szemléli a körülötte lévő világot..
- Bocsásson meg.. – suttogom magam elé dossziém lapozgatása közben.
- Sebaj. Nem tesz ez már semmit. Csak tudja, mélységesen elkeserít, hogy így fogok eltávozni ebből a szemét életből. Ha legalább valami szívroham, gyors agyvérzés, vagy valami hasonló.. Ááá, nem.. Pár nap, vagy hét múlva a morfium keltette kéjes nyögéssel térek alá a bugyrokba.. Semmi elegancia, vagy stílus! Csak egy húscafat utolsó hazug, méreg ébresztette mosolya marad itt, ezen a rohadt párnán.
- Igazán sajnálom.. Én.. – hebegek.
- Hagyja már! Sose sajnálja, én sem sajnáltam sose semmit, csupán idegesít, és hiúságomnak sem tesz jót. De.. – elgondolkodik - De mégis. Egy valamit azért sajnálok. Történetesen azt, hogy a fiam várja a halálom, mint a Messiást. Pedig mindig az lebegett a szemem előtt, hogy ne olyan gyerekkora legyen, mint nekem.. Nem! – rázza fejét – Nem lebegett ilyesmi a szemem előtt mégsem.. Hanem csak az önbizalom, hogy én nem fogom úgy elrontani az életét, mint az enyémet a szüleim.
Kényelmetlen csend ereszkedik ismét ránk. Gyakran pillantok a falon lévő órára. Hirtelen hangjára összerezzenek.
- Jól van, kedves, mutassa, hol írjam alá! – újabb cigarettát húz ki a dobozból.
Pillanatok alatt elérakom a papírokat, tollat a jobb keze ügyébe helyezem. Apró mosoly jelenik meg arcán, szája szélére tolja dohányát, bal kezével nyúl az íróeszköz felé. Mutató ujjamat követve írja alá a lapokat a vonalak mentén. Miután végzett, megvizsgálom kézírását.
- De hölgyem! – pillantok fel megrökönyödve – Itt Vanda Jastrzębski szerepel! De.. Hiszen maga..
- Roxanne! Tudom jól, hogy szoktak szólítani, mégis az igazolványomban más szerepel. Nyugodjon meg, ez így helyes..
- A fia sosem említette..
- A fiam sosem tudta.. A fiam sosem kérdezett.. A fiam.. Nem is.. Az az idegen, akit szültem. Fogalma sincs arról, honnan származik! Idióta, mindig is mondtam.. – sírós ábrázattal vigyorog maga elé.
- Miért, honnan származik?


Utoljára változtatva 05-26-2006 @ 09:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-27-2006 @ 12:11 am)

Comment: Érdekes, kíváncsi vagyok, hogy honnan származik.


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 05-27-2006 @ 02:53 am)

Comment: hmhmhmhm. jó kezdés, jó kezdés... hogyan lehet valakit huszonnégy órán keresztül bizonytalanságban tartani?... majd holnap megmondom.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 05-27-2006 @ 11:10 am)

Comment: Na! Ez meg már mi? Hogy hagyhatod itt abba? Azonnnnnal folytasd! Kérlek! :-)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 05-27-2006 @ 07:42 pm)

Comment: Nem olvastam az előzőt, de ezek után el fogom! Te egyszerűen fantasztikusan írsz. A stílusod kifogástalan, és értesz hozzá, hogyan ragadd magaddal az olvasót! Érdemes nagyon komolyan foglalkoznod az írással!!!!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-28-2006 @ 10:08 am)

Comment: Halló!! Ez nem szép. Tessék azonnal folytatni! Fantasztikusan jó! :)


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 05-28-2006 @ 09:29 pm)

Comment: Remélem, nem ez a vég! Jobban felkorbácsoltál, mint vártam!


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 05-28-2006 @ 10:37 pm)

Comment: nem, itt még közel sincs vége.. kb. 8 részesre terveztem ezen művet.. remélem, nem fogjátok elunni.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-29-2006 @ 09:02 am)

Comment: Nagyon jó.....Jöhet a többi...:))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds