[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 319
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 319


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az elhelyezett értékekért...
-: tomi
Ideje:: 11-13-2003 @ 06:22 pm

Kétszer voltam abban az áruházban amelyről most irok!(én kiirnám a nevét,de azt állitólag nem szabad)Elöször kb. 1 hónapja,hogy vásároljak egy rádiót.Akkor nem volt nálam semmi,csak bementem szétnézni.Végül is nem ott vettem rádiót,mert drágának találtam.

      Másodszor tegnap mentem(volna)be ugyanoda egy elektromos borotváért,de a hátamon volt az a kis táska,melyben az uzsonnámat szoktam vinni a munkahelyemre.(tudniillik éppen onnan jöttem)A biztonsági őr azonban utamat állta és felszólitott-az ujjával is mutatva az irányt-hogy a "hátizsákomat" tegyem be a csomagmegőrzőbe.Hát először is az én "hátizsákom" kb. akkora,mint egy nagyobb méretű női piperetáska,másodszor pedig ha az ember pénzt "szeretne" odavinni ,akkor legalább az udvariasságot elvárná még az agyoniskolázott biztonsági őrtől is.(tisztelet a kivételnek)

     Na mindegy,ez még nem téritett el abbéli szándékomtól,hogy bemenjek,igy követve a kapott utasitást,elindultam a jelzett irányba.Amit itt tapasztaltam,az késztetett arra az elhatározásomra,hogy nem is akarok én oda bemenni.A csomagmegőrző ajtajára ki volt irva,hogy:"A csomagmegörzö 100 ft-os érmével működik.Az elhelyezett értékekért felelősséget nem vállalunk"

   Hát ,kérem szépen!Itt álljunk meg egy pillanatra!Elöször arra "kényszeritenek",hogy ha pénzt akarok náluk elkölteni,akkor a nálam lévő táskát a tartalmával együtt(ugye senki nem fogja kipakolni és magával vinni) hagyjam ott náluk,egyben kijelentik,hogy ha bármi is eltünne, ők mossák kezeiket!Ez jó!Tehát elméletileg megtörténhet az is,hogy én beteszem a táskámat a megörzöjükbe és mig vásárolgatok,ők kiveszik,mikor pedig számonkérem rajtuk akkor szétteszik a kezüket és sajnálkozva mondják,hogy őket bizony nem terhelheti a felelősség,hiszen megmondták előre...

Természetesen ez csak elvi feltevés,de azért elgondolkozhatunk rajta.Nem igy van?(ja,és nem is volt nálam 100 ft-os érme)

    Én nem ismerem az ide vonatkozó törvényeket,jogszabályokat,stb...,de ha az megengedhető,hogy egy csomagmegörző,ruhatár,vagy bármi átvesz tölem valamit megörzésre és azért nem vállal(hat)ja a felelősséget,akkor itt problémák vannak!

    Lehet,hogy nincs igazam,és ilyen nem történhet meg,akkor viszont a kiirás megfogalmazásával van baj,mert igy ez ezt jelenti.Lényeg,hogy ez igy összességében ez nekem sok(k) volt,nem mentem be az üzletbe."Mert hülye azért nem vagyok!"



Utoljára változtatva 11-13-2003 @ 06:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lujza
(Ideje: 11-17-2003 @ 11:04 pm)

Comment: Ez itt a reklám helye???? :))))))))))))))))))))))


Hozzászóló: tomi
(Ideje: 11-18-2003 @ 08:23 pm)

Comment: Kedves Lujza! Nem igazán értem,hogy mit is reklámozok itt,de azért annak is örülök,hogy egyáltalán elolvastad.Köszönöm. tomi


Hozzászóló: si
(Ideje: 11-27-2003 @ 06:02 pm)

Comment: Sajnos, a fizetős parkolókban is ez a helyzet. Az őr csak azért van, hogy a pénzt beszedje.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds