[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 204
Tag: 0
Rejtve: 1
Összesen: 205


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Bánat
-: SNP
Ideje:: 06-27-2006 @ 01:31 pm

Este van már. Még most is érezni a kánikula hatását.

Igyekszem minden gondolatot kiverni a fejemből. Nem sikerül. Csak Rá tudok gondolni. Mindenről Ő jut eszembe.

Az ablakomban ülök, s kémlelem a nyugvó világot. Hajnal van. Mindenki alszik. Innen is látom a házukat.

Jópár napja tudtam elérni telefonon, akkor még mást mondott. Nem hittem hogy így fog történni.

“Jövőhéttől több időm lesz. Csak Veled fogom tölteni. Hiányzol.”

Ennek már lassan egy hete. Nem tudom elérni, vagy ha igen, akkor is csak bántó szavakat kapok.

Becsukom a szemem, nagyot sóhajtok. Szeretném minden gondomat kifújni. Szeretném kiverni Őt a fejemből. Nem megy. Vele fekszem, Vele kelek, Vele álmodom. Mindenről csak Ő jut eszembe.

Akaratlanul is könny gyűlik a szemembe. Sírhatnékom van. Már-már fojtogat ez az érzés, de könny nem hagyja el a szemem.

Rágyújtok. Jó mélyen belélegzem a füstöt, szinte megváltásként. Testemet nyugtatóként járja végig, s tör utat magának.

Feltámad a meleg szél. A fák megváltásként roskadoznak a friss levegőért. Az eddig békésen röpködő rovarok eltűntek a lámpa fényéből.

Egy könnycsepp tör utat magának szememből. Szép lassan végiggördül az arcomon, majd az államat elhagyva elszakad tőlem.

A szivem összeszorul, testem megrándul. Érzem, most kitör belőlem az elmúlt hetek gyötrelmei.

A könnycseppek már kijárt s lekopott úton járnak. Nem küzdenek a továbbjutásért.

Nagy levegőt veszek, próbálok megnyugodni. Letörlöm az arcom.

Azt hittem ez más lesz. Más mint a többi. Más mint az átlag. Jobb.

Tudtam már az elején, hogy nem lesz könnyű. Mégis belevágtam.

Határozott voltam, s tudtam jól, hogy mit akarok. Tudtam mit csinálok.

Most megtörtem. Mozdulataim esetlenek. Nem tudom mitévő legyek. Összezavarodtam.

Mindenki óvva intett Tőled. Engem nem érdekelt. Sőt… Kihívás voltál. Te voltál a bevehetetlen erőd jelképe. Mindenki Rád volt irigy. Mindenki próbált Rád hasonlítani. Nekik csak egy fából összetákolt viskót sikerült felépíteniük.

Időközben belédszerettem. Lestem minden apró mozdulatod. Figyeltem a hangulatod. Igyekeztem azt mutatni, hogy melletted állok. Csak bátorítást kaptam Tőled.

Úgy éreztük, hogy már évek óta ismerjük egymást. Szavak nélkül értettük meg a másik gondolatát.

Sok lopott percet töltöttünk együtt. Titokban figyeltük a másik minden apró mozzanatát.

Először bátortalanul adtuk egymásnak a kiharcolt puszikat. Később már vártuk a másik csókját.

És igen, az első csók. Finom volt, mégis követeledző. Egyre többet és többet akaró. Féltünk mindketten a visszautasítástól. Mégis tudtuk, hogy már nem tudjuk későbbre halasztani. Égtünk a vágytól. Végtelen öröm járta át testem s lelkem egyaránt. Nem akartam mást csak Őt. Ölelni, csókolni, mellette lenni.

Aztán egyik percről a másikra minden megváltozott. Ritkábban találkoztunk, akkor is csak pár órára. Próbáltuk a másik gondját megoldani, majd feledni a rosszat, mely körülvett minket, s csak egymással törődni.

Most telefonon se tudlak elérni. Nem veszed fel.

Fülembe cseng egy mondatod, mely kétségbe ejt:

“Csak annak veszem fel a telefont, akivel beszélni szeretnék!”

Összeszorul a torkom és még egy könnycsepp keresi a félig felszáradt utat arcomon.

Nem akarom, hogy vége legyen, nem akarlak elveszíteni. Túl kevés időt töltöttünk még együtt és túlzottan megszerettelek.

Elkezd esni az eső. Zuhog. A Föld szinte könyörög a vízért. Mikor megkapja azt egy elégedett sóhajjal nyugtázza, s kifújja a meleg párát egészen az égig.

Csak reménykedni tudok, hogy minden jobbra fordul.

Megalázkodtam s szemet hunytam a bántó szavak felett, Érted.

Te döntesz, csak reménykedek, hogy jól.



Utoljára változtatva 06-27-2006 @ 01:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-27-2006 @ 09:58 pm)

Comment: A sírás szerintem nagyon jó, mert megkönnyebbül a lélek, legalábbis én így gondolom. gaby


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 06-28-2006 @ 02:51 pm)

Comment: Ez egy nagyon remek irás! Ha aktuális, sajnálom, igazán. Ha nem, akkor zseni vagy, mert elhiteted az olvasóval, veled történt meg.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-29-2006 @ 11:38 am)

Comment: A szerelem elmúlása nagyon fájdalmas, főleg ha nem egyidőben történik...Minden esetre nagyon bunkó dolognak tartom egy kapcsolatban, ha valaki úgy gondolja elég a telefont nem fel venni... Gyávaság...A bizonytalanságban tartani a másikat, annyit tesz, mint a fájdalmát megsokszorozni és elnyújtani az idejét is....Próbálj rajta túl lépni....Nagyon jól írsz, írj sokat, megkönnyebbülsz majd idővel tőle....Fel a fejjel....Szeretettel Anna


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds