[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 265


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Majd a végén meglátjuk...!
-: tomi
Ideje:: 11-14-2003 @ 07:30 pm

      Most hallottam a rádióban,hogy megbeszélést folytatott Medgyesy Péter,Magyarország ideiglenes miniszterelnöke és Markó Béla,azRMDSZ elnöke.A megbeszélésen többek között egy erdélyi magyar televizió létrehozásáról is tárgyaltak.Ez természetesen akár még jó hir is lehet,hiszen 2000000 magyar örülhetne annak,hogy egy helyi televizió magyar nyelven sugároz.Biztosan nagy lenne a nézettsége is.Viszont ebben a dologban van egy (illetve kettő is)tényező ami egy kicsit megkeseriti ezt az örömöt.Tudniillik a két ember aki minderről tárgyalt.A miniszterelnök már tavaly decemberben emelte poharát az erdélyi magyarságra,bár akkor Adrian Nastaze mondta a pohárköszöntöt.(tolmács nélkül is értették egymást)Ebben az évben is bizonyitotta eltökélt szándékát ez ügyben,Aradon.(13 ember forog a sirjában).A rengeteg "apróságot"nem is emlitem.És itt van még az RMDSZ elnöke.Neki kellene az erdélyi magyarságért a legtöbbet tenni,hiszen az elnökük ,törvényes képviselőjük az ott élőknek.Benne akkor csalódtam végleg mikor nyiltan szembehelyezkedett az igazságért,igazságosan és lelkiismeretesen küzdő Tőkés Lászlóval.Azóta nem értem ezt az embert és nem is bizok abban,hogy ő valóban a magyarságot képviseli Erdélyben.                                                                          

      De várjuk ki a végét és addig is bizzunk abban,hogy tévedtem.Amig nem láttuk addig remélhetjük,hogy a leendő televizió nem közvetiti majd a magyar miniszterelnök román nyelven mondott beszédeit,melyet egy tolmács fordit magyarra.

                                                      



Utoljára változtatva 11-14-2003 @ 07:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ange
(Ideje: 11-14-2003 @ 09:06 pm)

Comment: azt hiszem, eltévesztetted a fórumot.... ez nem politikai vitairatok helye, hanem irodalmi műhely.....


Hozzászóló: tomi
(Ideje: 11-17-2003 @ 07:07 pm)

Comment: Sziasztok.köszönöm mindenkinek,hogx hozzászólt,tényleg.A többi irást olvasva szerintem sem illik a képbe,egyszerüen azért irtam ide,mert nem vagyok még teljesen képbe az oldal álltal nyujtott lehetöségekkel.Majd ha lesz idöm megnézem,hogy hol lenne jobb helye és átirom oda.Addig is bocs mindenkitöl akit esetleg megbántottam vele.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds