[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 183
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 183


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A három grácia II
Ideje:: 04-16-2004 @ 09:38 pm

Márta, Ági hatására ment másik iskolába. Ágival óvodás koruk óta ismerték egymást. Közöttük valamiféle rivális barátság volt. Mindeketten szépek, okosak, hódítóak voltak. Ági talán féktelenebb tipus. Egyik nap, órák végeztével, mindketten megjelentek a régi iskolában, mosolyogva újságolták. Képzeljétek!, megnősűlt Elvis Presley....innen is lecsúsztunk! Valóban lecsúsztak, ők is, mint sok más szép nő, esélyesek lehettek volna, ugyebár. Ám a szerencse Priscillának kedvezett. Abban az időben ment egy film, Accapulco címmel, Elvis főszereplésével. Márta és Ági szerették volna megnézni, persze, csak úgy, ha lóghatnak az órákról. Rábeszélték Gabit és Ibit. Négyesben mentek.Izgalmas kalandnak tünt. Ibi hűlledezett a gyönyörű strand láttán, odasúgta Gabinak,..ilyen medencéket szeretnék ide, a városi strandra. Gabi, komoly arccal megjegyezte, nem a medencét kell elhozni, Accapulcoba kell menni. Mire elérkezett az érettségi ideje, lazúlt a barátság közöttük. Gabi beleszeretett egyik párhuzamos osztályba járó társába, Ibi végre valahára megismerkedett a "szépfiúval", akit évek óta titokban imádott. Talán nem is nagyon titokban. Mindenki tudta, hogy van egy szép fiú, valahol a közelükben lakik, de látni,nem láthatták, ugyanis Ibi csendes imádója volt. Egyik alkalommal, iskolából hazafelé tartott Titivel, aki barátnője volt, egy házban laktak, megpillantotta a szépfiút. Láthatta végre valaki, ezuttal Titi, aki később elmesélte, az ő szeme is megakadt a fiún, próbálta felhívni magára a figyelmet, de nem sikerűlt. Kis idő múlva, Titi megunta az Ibi áradózásait, hogy...ma is láttam! eldöntötte, a következőkben, egyenlő eséllyel indúlnak a fiú megszerzésére. Mivel ezt becsületbeli ügynek tekintették, beoszottak egymás között, két hetet Ibinek, majd a rákövetkező két hetet Titinek. Lépni, csak a saját két hete alatt illett bármelyikőjüknek. Fogadtak is a dologra, két krémesben. Ibi, látta is lelki szemei előtt, Titi győzelmét. Már akkor örök vesztesnek érezte magát. Ám a Sors másképp rendelkezett. Egy hűvős márciusi estén, mikor Ibi éppen kenyérért sietett a nem éppen közeli boltba, meglátta a fiút, amint az figyeli őt az úttest másik oldaláról, majd elindult Ibi felé. Megismerkedtek. Természetesen, ahogy az általában lenni szokott, Titi lehetőségének ideje alatt. Abban az időben dúdolta folymatosan...Mindekinek van egy álma, az enyém te lettél....lehetséges, érezte, nem azt kapja, amire számított. Érettségi után következtek a felvételi vizsgák. Márta és Ági első nekifutásból bejútottak a főiskolára. Ági textilipari, Márta fogászati szakra. Sem Gabi, sem Ibi nem nyertek felvételt a vizsgákon. Mindkettőjük szülei a hibát a fiúkban találták, bezzeg, ha nem udvaroltattál volna magadnak, több időd lehetett volna a tanulástra. Mi tagadás, volt benne igazság. Ibi abban az évben, késő ősszel férjhez ment a szépfiúhoz. Emlékezett , hogy érettségi előtt, tárgyalták az osztálytársnők, biztosan a legbutábbak mennek majd elsőnek férjhez. Következő évben kislánya született, két év múlva, újra sokat találkoztak Gabival, Mártával a városi strandon, ahova rendszeresen bejárt, vagyis a kerítés alatt belógott a kislánnyal. Férje abban az időben katona volt. Majd Márta is férjhezment Csabához. Nagyon boldog volt. Akkor Csaba mérnőkként dolgozott, telefonos lakása volt, igaz, társbérletben. De az akkori lakásviszonyokhoz képest, luxusnak számított. Gabi pedig titokban, készűlt elhagyni az országot. Szülei korán elváltak, elég rittkán találkozott édesapjával, de az mindig törödött vele. Senkinek sem árúlta el, hogy apja Kanadában él. Egy idő után nehéz lett volna titkolni, ugyanis mikor itthon még alig tudták, mi is a harisnyanadrág, Gabinak a szívárvány minden színében volt. Egyéb ruhaneműről nem is beszélve. Nagyon szép dolgai voltak, mindig szájra tudta ejteni az ismerőseit valamivel. Szobája falára kiaggatott egy Picasso  posztert. Ha látógatóba ment hozzájuk bárki, szegény nagymamája keseregve panaszolta, nehogy azt higgyék, az illető Gabi vőlegénye, csak egy híres festő. Ági, Márta barátnője, tengerparti nyaralása során, megismerkedett Hanssal, egy NSZK beli fiúval, aki annyira beleszeretett, hogy hamarosan elvette feleségűl. Ágíról még talán annyit, hogy Márta szerint nimfómániás volt.  Németországban a liftesboyt is elcsábította. Mikor hazalátogatott, rendszerint talákozott régi szerelmeivel. A májával voltak problémái. Németországban rendszeresen vizsgálták, kezelték. Elmesélte Mártának, hogy egyik nyáron Ceylon szigetén üdültek a férjével, nagyon klassz pasikat ismert ott meg, a probléma akkor volt, mikor szerette volna egyiket Németországba magával hazavinni. Gyakran látógatott haza, magával hozta Hans egyik barátját, Udot is. Meglátni és megszeretni pillanat műve volt. Márta beleszeretett Udoba. Majd kedves négyesben, Ági és férje, meg Márta Udoval, leutaztak a tengerhez. Csaba nem ellenkezett. Nem ellenkezhetett. Még abban az évben,Márta felvételízett, felvételt nyert a pszichológia szakra. Tehát fogtekhnikus, és pszichológia hallagató volt egyben. Gabi készűlt Kanadába, Ibi megszűlte második kislányát is.

 



Utoljára változtatva 04-16-2004 @ 09:38 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bla
(Ideje: 04-17-2004 @ 01:54 pm)

Comment: Nagyon valóságízű! Ez is erénye. Van még?


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds