[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 250
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 251

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A három grácia IV
Ideje:: 04-19-2004 @ 10:37 am

Márta jelessel államvizsgázott, a Fővárosban ajánlottak állást, ám ő maradt a megszokott környezetében. A Villamosművek pszichológiai laboratóriumában dolgozott. Nevetve mesélte, az ottani dolgozókat pszichológiai teszteknek vetik alá, több alkalommal egy-egy munkás megbukott a , de nem volt mit tenni, átengedték , ugyanis több mint 20 éve volt a szakmában, dolgozott szédítő magasban. Egy sikertelen teszt miatt, nem lehetett más beosztásba helyezni. Erre mondta Csaba, hogy az országban annyira érettek a feltételek a pszichológia alkalmazására, mint a kommunizmus eszméire, Kunta Kinte idején. Abban az időben hetente a Gyökerek című sorozatot adták a TV-ben. Márta munkahelye aránylag közel esett Ibi lakásához, több alkalommal,  késő estig beszélgettek a laboratoriumban. Ibi megismerte a kollegákat . A főnököt, egy lazának tünő, ám mindog rém feszűlt férfit, aki folyamatosan cigarettázott. Egy nő kivételével, mindegyikük erős dohányos volt. Egyik este megismerhette Márta riválisát, akiről azt tartották, a város legjobb pszichológusa. Vidéki útjáról érkezett éppen. Széles mosolya volt, kedves, ám fürkésző szemei. Ha valaki nem tudta is, hamar ráhöjetett, kemény vizsgálatnak van alávetve.-Zsuzsa vagyok szólíts egyszerűen Zsúnak....majd bekötözött jobb kezével határozottan megrázta Ibi tétova kezét. Mi történt a kezeddel? -kérdezte Ibi....áááá, hosszú mese, sietnem kell, amúgy titok...Márta, hallod? el ne mondd - szólt félig nevetve, egészében határozottan. Ahogy kitette a lábát a helységből, Márta kaján mosollyal megjegyezte.......meglátod, pillanatok alatt visszajön, lássa, miről beszélgetünk. Kövektező pillanatban Zsú feje jelent meg az ajtónyílásban-nagyon jó lenne ittmaradni veletek, a fiam három napja egyedűl van, sietek haza, Ibi gyere máskor is!- majd elviharzott. Ibi akkor tudta meg, hogy Zsú egy párt aktivista a szeretője volt, két éven keresztűl. Mellesleg a férfi nős ember volt.  Szerette volna, ha Zsú megmarad szeretőnek, persze titokban, Zsú pedig Emil felesége akart lenni. Elhatározta, ezen elképzelését véghez fogja vinni. Egyik alkalommal, Emil meghívta  pártbulira, amit történetesen egy erdei menedékházban tartottak. Külön kocsival mentek a férfiak ,külön kocsival a szeretők. Ha netalán bármi történt volna, nem tudnak egymásról, ugyebár. Ezen a bulin Zsú elhatározta, dűlőre viszi kettejük ügyét. Elmondta a férfinak, hogy mindent el fog követni, akár gyereket is szűl neki, hogy a felesége lehessen. Emil határozottan kijelentette, nem hajlandó, soha nem is akart elválni a feleségétől. Ha választani kell kettejük közűl, csakis a feleségét válaszja. -Majd meglátjuk, mondta Zsú, és gyors egymásutánban megivott pár pohár konyakot. Táskáját, kardigánját  a széken hagyva, kiment a mosdóba, kimászott a mosdó ablakán, és elindúlt az erdőben a város felé. Emil egy bizonyos idő után keresni kezdte a menedékházban, meg a környékén, majd mikor nem találta, megijedt, hátha Zsú valami ostóbaságot követett el, elkeseredett és ittas állapotában. Megkérte a jelenlévőket segítsenek megtalálni Zsút az erdőben. Hajnalíg keresték, ez idő alatt Zsú , kiért az országútra, hazavitette magát egy kocsival., majd lefeküdt. Valamikor délután, csengettek az ajtaján. Emil volt, virágcsokorral a kezében. Zsú annak látta, mint kiderűlt, a "csokorban" Emil  sáros cipője volt. Nem mehetett sárosan haza, a pártirodában volt csere lábbelije, a sárosat pedig elvitte Zsúhoz, tisztítsa meg, ugyanis a keresés közben piszkolta be. Majd azt is leszögezte, ez volt az utolsó alkalom, hogy találkoztak, nincs szüksége vitára, keresgélésre, ezt az ő poziciójában nem engedheti meg magának. Zsú  letakarította a cipőket, bocsánatot kért Emiltől, az hajthatalan maradt. -Ennek, itt és most van vége-mondta komoly határozottsággal majd kiment, és becsapta maga mögött az ajtót, hogy vakolat darabkák húlltak alá a nyomában. Zsú úgy érezte, ezt az alkalmat meg kell valahogy örökíteni. De hogyan? rágyújtott egy cigarettára, és egyből ihletett kapott. Az égő cigarettával, annyi sebet ejtett a keze fejére, ahányadika volt azon a napon. - Képzelheted, mi lett volna, ha történetesen harmincegyedike lett volna....így csak nyolc, vagy kilenc égési seb van a kezén!-mesélte Márta nevetve.


Utoljára változtatva 04-19-2004 @ 10:37 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds