[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 298
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 298


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Múlt, jövő, Jelen...
Ideje:: 09-04-2006 @ 05:12 am

Alvó gyanánt élek, én az álmokat álmodó,
Elalva ébredek, elhalva születek… Én: az Érkezve Távozó.

A múlt az emlékek. A jövő az Álmok. A múlt a “Mi lett volna, ha…” az „Ez történt...”, a tapasztalatok. A jövő a “Mi lenne, ha…”, a döntéshelyzet, és a „De jó is lenne, ha...”, a vágyaink. Mindegyik egyszerre Benned él! A jelen pillanatodban! És ezen múlik a következő lépés, a “lesz…”, amiért tehát Te magad tehetsz.
Dönteni Neked kell…

Az elmúlás talán még benned is fájdalmat szül, de mindig valami magasabb-rendű felé vezeti létedet. Az elmúlás csak helyet ad az újnak. Ne akard hát visszasírni a visszasírhatatlant és meggátolni az új megszületését… mert nem tudod… a régi elmúlt, az új megszületik. S hogy milyen lesz annak minősége? Nos, ez az, ami rajtad áll! Figyeld, hiszen már megfogant…

A fejlődést és a jövőt illetően több perspektíva áll előtted, sorsod alakulása attól függ, mekkora akaraterővel rendelkezel. Többféle út, többféle jövő lehetséges, ezért fontos, hogy milyen úton indulsz el, milyen cselekedeteid vannak, mert “ami tőled indul, az hozzád ér vissza”. Minden tetted következményekkel jár, amin nem bánkódni kell, vagy elrepülni örömünkben, hanem tanulni belőle. Ez persze nem jelenti azt, hogy tilos örülni vagy bánkódni, csak hát hajlamos az ember megragadni a végletekben, és az éremnek csak az egyik oldalát nézni.
Vedd észre, hogy ennek az érmének két oldala van! Sőt egy érmét akár az élére is állíthatnál és csak a vékony fémcsíkot nézed… És akkor melyik oldalát fogod látni?

Carpe diem! – Élj a mának. Mindennapi életünkben könnyűszerrel használjuk, és inkább a szenvedélyek végtelen hajszája, a cél nélküli lebegés van mögötte, mint valódi értelme. Napjainkat a szorongás, a félelem, stressz tölti ki, és ez elől csak menekül az emberek legtöbbje, egy álomvilágba. Élj a mának, de ne az álomvilágban keresd a pillanat örömét és a tudást. Lépj bátran a benső útra, az önmegismerés útjára, mélyülj el Önvalódban és Isten szeretetében. Éld meg a Pillanatot, legyél magad is Ott!
Energiák szunnyadnak benned, engedd, hogy ezek szétáradjanak lényed hármasságában: testedben, lelkedben és szellemedben. Ne pazarold értékeidet hiábavaló álmodozásokra, hazugságokra. Fogadd el, hogy ez a földi lét, melyet most élsz, a Nagy Megismerés egy állomása, mely azonban rögösebb és fájdalmasabb is lehet, mint a hazug álomvilág. De ne feledd Lao Ce szavait : “A nehéz a könnyű alapja” (Tao te king 26.). Hát készülj fel és lépj csak bátran!

/(c) Hezekiah, 2004. Iszathámi: A Szem, avagy a Hurrikán Szívében (részletek)/



Utoljára változtatva 09-04-2006 @ 05:20 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 09-04-2006 @ 05:26 am)

Comment: Kedves Hezekiah:) Amikor a gondolat körbejárja önmagát; ha élére állítod a fémpénzt és kezedben fogod, rajtad áll a választás, ha pörgeted az élén- összeföggéstelen homály... A Carpe Diem számomra csodálatos költő-írója rezignált étetutánérzése, aki hamar megismerte a Család és felelősség belső elhivatását, mert korán nősölt és vált apává. Szép gondolataidat korán reggel is jó volt olvasni:)


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-04-2006 @ 05:41 am)

Comment: Kedves Persecuted :) Köszönöm Jelenléted, és értékes hozzászólásodat! :) Szép, harmónikus napot kívánok! :)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 09-04-2006 @ 05:49 am)

Comment: Minden sorodat ismerem -tudod...most rohanok... Tudom, lehettem volna bővebb és okosabb, de megint a "gyorsan megírni" rohanós hibájába csúsztam át. Egyetértek veled, nagyon is:)


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 09-04-2006 @ 05:53 am)

Comment: Remek gondolatokkal, jó megállapításokkal gazdagítottad ismét a fullt, és minket is!!!:))) Zsuzsi


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-04-2006 @ 05:55 am)

Comment: Persecuted! :) Tudom, és re-köszönöm.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-04-2006 @ 05:57 am)

Comment: Kedves Zsuzsi! :) Te pedig jó szokásod szerint ma is hoztál nekem mosolyt. Köszönettel átvettem, hozzászólásoddal együtt. Harmónikus, szép napot! :)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 09-04-2006 @ 08:37 am)

Comment: Kedves Hezekiah! Köszönöm. Mintha csak hozzám szólt volna Valaki, meghallottam hangját, hangod által.Szeretettel: Eroica


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 09-04-2006 @ 08:56 am)

Comment: Kedves Hezekiah! Ismét, mintha helyettem szólnál, mintha belőlem szólnának ezek a gondolatok. Talán mert olyan igazságokat írsz meg gyönyörűen, tisztán és érthetően, amik sokunkban itt rezegnek, csak nem tudjuk így megfogalmazni. És egyben utat is mutatsz a tétova léleknek.Kíváncsian várom a további részleteket. (az egész egyben elérhető valahol? )


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-05-2006 @ 05:12 am)

Comment: Kedves Eroica! :) Köszönöm jelenléted. Magam is így hallom meg "Valakit", amikor ily szavakat súg, miket "papírra" vethetek... Áldott Utat, harmónikus napot!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-05-2006 @ 05:18 am)

Comment: Kedves Gabiga! Örülök, hogy magadénak érzed e sorokat. S oly jó érezni a Gyökerekből fakadó rezgést. Kaptam egy ajándékot, többé-kevésbé érthető szavakba önteni, amit a Lélek súg... De megélni ugyanilyen szép ajándék, sőt szebb, és Te éled! (Még 1-2 részlet jön, választok majd. Az egész írás egyben még nem elérhető, csak a fiókban és bennem, bennünk lapul... Szeretném ezt is könyv-formába önteni...)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds