[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 289
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 289


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ideggyógyászati mese
-: Xiam
Ideje:: 09-05-2006 @ 06:08 pm

Egyszer volt, hol nem volt. Mivel az üveghegy nem létezik, és a kurta farkú kismalacok uniós játékokkal játszanak, ezért nem is olyan messze volt egyszer egy fiatal. Jólszituált gyerek, tanult, ambiciókkal teli, szorgalma elég ahhoz, hogy szép kilátásai legyenek. Mégis beutalták a "gyógyóba".
Hősünk belépett a pszichológus ajtaján. Leült orvosával szemben az asztalhoz.
Kezelője egy nyomtatott papírt, és tollat tolt orra alá.
Egy kérdés volt az egész lapon, ami így szólt:
"Mutatkozz be!"
És a fiatal írni kezdte a következő sorokat:
"Egy tanulatlan senki az apám, aki nem is él a családjával, inkább a kollégáival jópofizik, és elvárja, hogy kiszolgálják. Vagdalkozó paraszt, aki semmit sem érdemel ettől az élettől, mert csak magának él, mással mit sem törődik.. Neki egy a fontos: a kényelme mindig legyen meg, ezért bárkit kitúr, és eltapos.
Testvérem, egy drogos paraszt. Munkahellyel rendelkező ingyenélő, aki elszívja agysejtjeinek 80%-át, a maradék 20%-ot pedig az ürítés és a hazudozás irányítására használja.
Édesanyám, az örök díva, akit ha felelősségre vonnak egy-egy rossz mondatáért, nem látja be a másik igazát, inkább az örök mártír szerepében tetszeleg. Elfogyott az ereje.
A családom.
Erős? Nem, nem az, csak bennem kurva kevés a tolerancia, de annál több a lenézés.. de ha egyszer adnak rá okot..
Én természetesen kibaszottul tökéletes egy gyerek vagyok. Ezek után mi lehetek én, ha véreim ilyen felsőbbrendű tulajdonságokkal rendelkeznek?
Tapossatok el, mint egy férget! De ne lepődjetek meg, ha a korboncnok méregtüskét piszkál ki a talpatokból!"

Miután pontot tett az utolsó mondat végére, átnyújtotta irományát orvosának, aki rögvest el is olvasta. Ezek után intett az ajtóban álló két "erősebb munkatársának". A fiatalt erővel kirántották a székből, meztelenre vetkőztették erőszakkal, és furcsa kis fehér kabátot adtak rá, ezután átemelték a küszöbön.
Hol volt, hol nem volt, de nem is olyan messze volt. A fiatalt azóta nem látták. Az idegeskedés, aggódás érte 2 hét múlva alábbhagyott, hiszen a gondok fokozott csökkenése megnyugtat, és megvígasztal akárkit.
Itt a vége, fuss el véle!


Déli hírek

Két ideggyógyászati dolgozót késő este mérgezés gyanujával a megyei kórházba szállítottak. A két férfi éjfél felé meghalt az intenzíven. Az orvosok nem találtak még magyarázatot az esetre. A korboncnoki jelentés alapján a két áldozat szívét 90%-ban elmarta egy toxikus anyag.
És most további híreink..



Utoljára változtatva 09-05-2006 @ 06:14 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 09-05-2006 @ 07:49 pm)

Comment: Nagyon nagyon szupeeer . Bocs a jelzőért, ez jött ki.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 09-05-2006 @ 09:14 pm)

Comment: Húúuhh! Jó nagyon!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-05-2006 @ 09:46 pm)

Comment: Ibi, jó kis mese.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 09-06-2006 @ 07:15 am)

Comment: Mese vagy csak tükör a társadalomnak? Mindenestre jól sikerült írás :)


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 09-06-2006 @ 08:33 am)

Comment: Ennyire rossz lenne a helyzet?


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 09-06-2006 @ 06:29 pm)

Comment: Tetszett az írásod, nagyon klassz!:)) Zsuzsi


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds