[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 72
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 73

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Levél Mosott-Rongy "barátomnak"
Ideje:: 09-12-2006 @ 01:33 am

Levél Mosott-Rongy "barátomnak"
Vigyázat! Nem a szép szavak...

Azon már mit sem csodálkozom, hogy nem hiszel Istenben, nem hiszel földi ideákban, nem hiszel a más által kimondott szónak, talán már csak az érthetetlen, hogy önmagadban sem hiszel. De persze, hogyan is tehetnéd? Már rég megmagyarázták, hogy nem vagy több, csak atomok elmúló kapcsolata, elhaló szinapszisok szétáramló vegyülete, membránba zárva. Megcsal az érzésed, megcsalod magad, de neked állítólag jó a beszúrt tűből véredbe áramló lé. Talán valahol beteg vagy, ha nem is testben, de ma nem a lázad érdekes, csak a hazugság színes skálája, mivelhogy a higany szétfeszítette a hazugság-mérőt, és a robbanás után minden igazságot füst takar.

Nem hittem volna, hogy az álmodból menekülsz, a pénz szaga ébren tart, és vízjele a gondolataidba tetoválja magát. Ébren vagy – szerinted, de Mosott-Rongy lett a neved. Rongy. Mindenki eldob, még az is, ki egy másik hazugsággal „tisztára” mosott. Mert ugye jó alibi az élet arra, hogy egy másik embert kenjünk a falra, s önző érdekeidből díszes ékszerek függjenek nyakadban, amit már rég a guillotine alatt pihentetsz.

„No, nézd már, valakinek nem fekszik a pálya, megmondja a frankót. Frankót? A francot! Baromságot szuszog, hazudik! Az igazság az én zsebemben van.” – mondod te.

Aztán ahová beszűrődik a fény, gondoskodsz róla te és számolatlan, számító társaid, hogy oda sötétítő függöny is kerüljön. Ha itt egy tiszta rím, valami lélek-gondolat, oda nyilván kell pár még önmagában is megbotló, az elvetemült dalolót gáncsolni óhajtó pár két-, négy- vagy nyolcsoros. Különben is a jóakarat, a szeretet, meg a róla való „papolás” neked nem illatos. Hozod a hígítót, de annak a bűzétől meg az én gyomrom fordul fel. De tudod mit? A szívem kitépem, s odahajítom eléd, hogy „boldog” lehess végre. Nekem nem számít, csak a szívem, de neked ez a fontos, nekem meg nem marad más, csak a Szívem, és lehet, hogy míg te kajánul vigyorogsz, én fogok mosolyogni.

Üldözni fogsz, nekem meg óvatosan kell futni, mert tudom, úgy gondolod, ha valaki elesett, hát belé kell rúgni, hogy jó szájízzel mehess utána berúgni. Tudod mit? Ma én fizetem a feleseidet, hogy pár nullával átitatott mocskos papírtól megszabaduljak. Már csak azt sajnálom, hogy hiába koptatom ezt a szerencsétlen, betűkkel mázolt műanyag-kupacot itt a kezem alatt, úgysem fogod olvasni a levelet, mert olvasni nem buli…

/Hezekiah, 2006./



Utoljára változtatva 09-12-2006 @ 01:38 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Piba
(Ideje: 09-12-2006 @ 04:18 am)

Comment: Ezt jol meg irtad neki, en is ezt akartam de te megeloztel kosz, Piba.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-12-2006 @ 04:54 am)

Comment: Üdvözletem! Köszönöm jelenlétét írásomnál. ... [Amennyiben esetleg Profugus írására gondol, nem neki szántam (ami az ottani hozzászólásomból is kiderül, s inkább az ő sorai mondták nekem azt, hogy a hetek óta felgyülemlett dolgokat merjem kiírni, csinosítgatás nélkül... S bocsánatot kérek, ha mégsem arra gondolt), inkább általános elégedetlenséget próbáltam megfogalmazni. Lehet, hogy az eddigi írásaim fényében ez a stílus tőlem szokatlan, sőt idegen is (majd eldöntik az olvasók), de kikívánkozott belőlem...] Harmónikus, békés napokat kívánva, üdvözlettel: Hezekiah.


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 09-12-2006 @ 07:24 am)

Comment: Ahoz képest, hogy idegen tőled ez a stílus, nagyon jó az írásod! Sajnos valóban ez jellemző korunkra. Manapság nem "divat" a szép, szelíd szó, szeretni embertársainkat, a műveltség, a lélek, a másik tisztelete, megbecsülése...és még sorolhatnám. Lehet ezen változtatni? (ezt kérdeztem Profogus írása alatt is)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 09-12-2006 @ 09:29 am)

Comment: Szokatlan stílus, de nagyon határozott, az igazságot és a szépet meglátni nem olyan nehéz küldetés, írni róla annál inkább. Nem olvastam a fent említett urat, vagy hölgyet, de írásod felkeltette a figyelmemet ama műalkotásra, most megyek és elolvasom azt is... Nagyon tetszett:))) Ez itt:)))


Hozzászóló: khama
(Ideje: 09-12-2006 @ 11:06 pm)

Comment: A stílus talán még sem olyan idegen... hisz ezt a fajta indulatot mindannyian ismerjük. Nem olvassa el a levelet... már elfelejtett olvasni, s ha betűzni tud is még, nem érti a szavakat...


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 09-23-2006 @ 03:28 pm)

Comment: Kedves Gabiga, Persecuted és Khama! :) Köszönöm jelenléteteket, szavaitokat. Csak remélném, hogy erre a stílusra tovább nem lesz szükségem, de nem úgy áll a világ...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds