[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 177
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 177


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A miniszterelnök ebédje
Ideje:: 10-02-2006 @ 09:42 pm

Komótosan megterített az íróasztalán. A kockás textilszalvétát "srévizavé" leterítette - ahogy az anyja mondaná -, majd rárakta a műanyag tányért, mellé a kanalat. Fiókját kihúzta, matatott benne kissé. Melyiket is szeresse? Egy rózsaszín csomagocskát húzott elő. Rákízű leves - olvasta a feliratot. Vajon rákot látott-e? - bújt elő belőle a kisördög. De józanabbik énjét nem engedte felülemelkedni. Legyen meg az az illúzió. Egyik oldalán feltépte a ragasztást, kivette a fűszeres és az olajos csomagocskát, a tasak széleit összefogta, széttörte a hosszú tésztákat, majd beleöntötte a tányérba. A fűszeres zacskó következett. Rászórta a csípős port a tésztára, majd ráügyeskedte az olajat is. Odament a csaphoz, megnyitotta, sokáig engedte a forró vizet, és két bögrét tett alá: egy pettyeset, és egy mintásat Tihamér felirattal. Még az elődje hagyta őket a szekrényben. A pettyesből a vizet a tányérba öntötte, a tihamérosba egy filteres teát, cukrot és citromlevet töltött. Nekiült, és komótosan falatozni kezdett. Egy hirtelen ötlettől vezérelve a fiókból egy másnapos kiflit vett elő, és beletunkolta a levesbe. Jóízűen csámcsogott, kiélvezve minden falatot. Az utolsó kortyot kiitta a tányérból. Majd teájával kezét melengette egy kicsit, utána aprókat hörpintett belőle. Mikor elfogyott az ital, arcához nyomta a még langyos bögrét.

Hirtelen nyílt az ajtó. Egy fehér ruhás ápoló lépett be rajta.
- Végzett, Miniszterelnök Úr? - kérdezte enyhe gúnnyal a hangjában. - Akkor menjen az ebédlőbe, mindjárt kezdődik a terápiás foglalkozás. Út közben szóljon be a kettesbe Napóleonnak és Rettegett Ivánnak is!



Utoljára változtatva 10-02-2006 @ 09:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: metaltsigga
(Ideje: 10-02-2006 @ 11:22 pm)

Comment: Aztadejóóó!!! Ekkora csattanót Rejtőnél olvastam utoljára! Díjnyertes! Remélem van még ilyened, mert most azonnal megnézem..;)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 10-03-2006 @ 06:38 am)

Comment: Gorcsev Ivánról el ne feledkezzetek! Jó volt. üdv: Józsi


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-03-2006 @ 07:48 am)

Comment: Ez itt a mosoly helye


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-03-2006 @ 10:21 am)

Comment: Höhö, ez jóvót :) Kösz a derűt :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 10-03-2006 @ 01:37 pm)

Comment: Nagyon jó volt! Azon gondolkodtam, hogy a címet nem kellett volna-e kicsit rejtélyesebbre írni, hogy nagyobbat csattanjon? Bár lehet, hogy akkor meg túlságosan elrejtőzött volna --- jó ez így (a morfondírért megy bocs! :))!


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 10-03-2006 @ 03:14 pm)

Comment: Szuper, remek kis írás!!!!!:) Puszi: Zsuzsi Ja, és hozhatnál sűrűbben ilyen derűs írásokat!!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-03-2006 @ 09:38 pm)

Comment: Bogika, nagyon-nagyon jó volt az írásod, élmény volt olvasni. pusza: gaby )))))))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds