[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 396
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 396


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Áldozat
Ideje:: 10-13-2006 @ 09:22 am

Állsz a homályban, és nézel magad elé. A hold egy csábos pillantást vet feléd, de te oda sem figyelsz. Élvezed a kokain és a mámorító bor keverékének hatását, azt az isteni érzést, ami már 30 éve napod minden percében birtokába vesz. Egész életedben szállsz, lebegsz, mint akire egyáltalán nem hatnak a fizika törvényei. Hiszed ezt Te.
Százan átkoztak már el, ezrek kívánják halálodat, de ez téged, egy cseppet sem érdekel. Jól érzed magad így, törvények és szabályok, gond és kötelezettség nélkül.

Stabilnak egy csöppet sem mondható mozdulattal egy fának támasztod a hátad. (Olvastad valahol, hogy az érett fák képesek közvetíteni a harmóniát, amikor valaki törzsüknek támasztja az idegközpontját.)
Úgy érzed, még nem kaptad meg a megfelelő adag bódítót, ezért zsebedből kirángatsz egy kis zacskót, és mélyet szippantasz bele. A por édesen épül be nyálkahártyádba, lassan de biztosan jut el a rozsdás agyadig, még jobban tompítva érzékeidet. És, hogy az érzés biztos legyen, belső zsebed mélyéről előkerül egy laposüveg, teletöltve jóféle nedűvel. A fémflaska néhány másodperc után kongó hangot adva huppan a földre.
Kábultan bámulsz a semmibe, a sötét fák árnyékai csendesen ölelnek magukhoz. Csupán csak élvezed a lebegést, mely andalító és végtelen nyugalommal tölt el.
Karjaid kitárod, mintha viszonozni szeretnéd az árnyékok ölelését, és jobb lábadra állva elrugaszkodsz. Újra repülsz. Fentről láthatod az erdészlakot, ahol még mindig szól a zene, és az emberek nevetve táncolnak. Az erdő rejtett zugait, amit benne sétálva sosem vettél észre. Látod a közeli város fényeit az égbe szökni, s közelebb érve a háztetőkön titokban szeretkező tinédzsereket, a villamos fékjeinek szikráit. Látod a világ minden apró titkát, onnan fentről minden a tiéd.
-Isten vagyok! Én irányítalak benneteket, hiszen mindent és mindenkit látok, azt csinálok veletek, amit csak akarok! – kiáltod az univerzum közepébe érve.
Hangosan nevetni kezdesz, ami átcsap eszméletlen fülsüketítő röhögésbe, majd üvöltő hahotába, végül, pedig őrjítő hörgésbe…
Hirtelen elveszíted egyensúlyodat. Karjaid már nem engedelmeskednek, hiába csapkodsz velük. Érzed, ahogy az árnyak torkodat szorítják, ahogy a sötétség hatalmas szája éppen bekapni készül. (Ím a fizika törvényei felülkerekedtek képzeleteden.)
Zuhansz. Egyre közelebb érsz a Földhöz. Áttöröd a légifolyosókat, füled mellett elzúg egy személyszállító. Majd testedet lombkorona öleli körül, végül, pedig egy fa tövéhez érkezel.

***

Most itt állok, és nézem elporladt testedet.
10 év múlva sem volt rád kíváncsi senki. Itt hagytak elrothadni egy vén fa tövébe roskadva. Hátaddal még mindig a fát támasztod, reménykedve a harmóniában, ami már sosem lesz a tiéd. Tekinteted a fölre mered, mintha a lelkedet keresnéd a mélyben. A lelkedet, mely a gravitáció áldozata lett…


Utoljára változtatva 10-13-2006 @ 09:22 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 10-13-2006 @ 03:50 pm)

Comment: Hű, ez kemény, de nagyon jó írás!!!!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-13-2006 @ 06:10 pm)

Comment: Szia Jodie! Akár egy drogprevenciós program bevezetője lehetne rádöbbentő, naturális és egyben lírai írásod!


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 10-14-2006 @ 05:18 pm)

Comment: Nagyon hatásos, jó írás. Gratulálok! Nagyon tetszett! Üdv.: Péter


Hozzászóló: jodie
(Ideje: 10-15-2006 @ 07:03 pm)

Comment: Sziasztok! Ismét köszönöm, hogy szóltatok hozzám :) Egy pályázatra íródott, amit ugyan nem nyertem meg, de elég szélsőségesre sikeredett ahhoz, hogy néhány embert kiborítsak vele :) Köszi, Jodie


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds