[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 218
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 218


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Rettegés - Ragyogás
Ideje:: 10-26-2006 @ 06:24 am

Minden pillanatom félelem töltötte ki, rettegés az elmúlástól, a jövőtől, a múlt bennem élő zajától, a gondolattól, hogy mi következik most. Mit számít elvakult lelkemnek a jelen pillanat, a nap sütése, az eső fiatalító ereje, a föld keménysége, tartása és egyben lágy puhasága, a szellő vagy akár az orkán erejű szél frissítő lehelete. Gyalázatos életet éltem, felaggattam magamra a félelem ruháit.
És jött a Rettegés…

Fuss, mert utolér! Állj meg, mert mellette elfutsz!
Nézz vissza, mit tapasztál! Nézz előre, még orra buksz!
Bújj el, vihar jő, még elázol! Ázz el, hisz tisztulni akarsz!
Ráérsz még, sok időd van! Siess, mert még lemaradsz!
Süssön a nap, az a jó, de akkor hogyan essen eső?
És viharban legyen-e majd szép bárányfelhő?
Virágot vigyél a vázába haza, s lesz-e akkor még rét?
Halni csak fél, vagy kész, és megszületik egy új lét?

Így csaponganak a gondolatok, az érzelmek, így változnak testem sejtjei, hatalmas forgószeleket, földrengéseket, árvizet, tűzvészt hozva életembe. És ugyanakkor ez a káosz lesz az, mely új értelmet nyerhet, mely megtisztíthat, ha rátalálok arra, mely bennem örök és nem változik.
És akkor eljön a Ragyogás…

Fúj a szél, ruhámat tépi, és súg új álmokat,
Éget a nap, és éltet fénye, az igaz áldozat,
Megtart a föld, s majd eltemet, könnyemet
Mossa az eső, új útra viszik a tengerek…
Elfutok a pillanat mellett, fut velem az idő,
A sírokon élet terem, hatszirmú virág kinő…
Az elbújt nap egy mosolyra újra felragyog,
S bár jönnek még bánat-felhő-paplanok,
Visszanézel, s rád kacsint a Tapasztalat,
Előre mégy, ha elbuksz nem vagy magad alatt,
Mert esik az eső és süt a nap, szivárvány a lélek,
Énekeled: Tűzben égek, örök változásban élek…
S csak hiszi a gondolat, nem kapta meg, mit úgy kért,
Halni csak félt, már kész, s megszületik egy új lét…

Szavak, ezek szavak, vannak… nincsenek.
Mint ahogy nincs igazán félelem, szenvedés és fájdalom sem, mégis oly közelinek érzem néha, mégis oly kézzelfogható, szívbemarkoló, idegeket tépő. És ilyenkor beszélhetnénk mindenféle rémségekről, kínzó-gyötrő vad ördög-állatokról, démonokról, melyek nem hagynak nyugodni, melyek ellen harcolni kell. Válladra ülnek, megtelepszenek a gondolataidban, és már te is gyűlölöd őket. Azaz lassan eggyé leszel ilyenkor velük. Sokan vannak, nem eresztenek, emésztenek - legalábbis így gondolod. De az igazság az, hogy csak Egyetlen Szörny létezik és ez nem más, mint a Tudatlan Ember, aki még nem ébredt Öntudatára, még nem ismeri Valódi Lénye értelmét, helyét a világban és Őbenne.
Már talán felismerted te is, hogy van egy evilági és egy valódi, benső lényed, és keresed az utad hozzá. Ám a keresés közben gátak, csapkodó hullámok akadályoznak, kétségek, és mellettük meg-megszólal az Igaz Hang, és egyre jobban érzed, hogy nem hazudik, hogy van cél, de még mindig harcolsz. Ebben a harcban, mely feszült idegeket, vért és törött csontokat jelent, és megnyugvást, a szférák zenéjét, a mindenség fényében való könnyed úszást, még mindig válhatsz egy őrült bolyongóvá, de válhatsz angyallá is. Mindegy, vállalnod kell, ha már elindultál. S ha feneketlen mélységbe esnél, tudd, hogy felemelkedni csak mélyről lehet! Az alászállás – mint ahogy a földre is idejöttél – törvényszerű (és egyénien mutatkozik meg mindenkinél). Ilyenkor eléred a magad elé egy papírlapra rajzolt kör legalsó pontját, de innen már csak felfelé vezet az út! És ezen az úton lesz a Rettegésből: Ragyogás…


/(c) Bagi László Hezekiah, 2004-2006. Iszathámi: A Szem, avagy a Hurrikán Szívében (részletek)/


Utoljára változtatva 08-28-2007 @ 01:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-26-2006 @ 02:00 pm)

Comment: Huuuúúú!... Amindenit... Százkettes


Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-26-2006 @ 02:21 pm)

Comment: Huuuúúú!... Amindenit... Százkettes


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 10-26-2006 @ 07:54 pm)

Comment: Gyönyörűen fejezed ki az érzelmeket kedves Hezekiah! Szavaidnak üzenet-ereje van! Köszönöm!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-26-2006 @ 10:30 pm)

Comment: Most ülök, és olvasok, és még visszajövök, nem tudok vele betelni.....gaby


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 10-27-2006 @ 04:55 am)

Comment: Kedves Százkettes! :) Köszönöm Jelenléted, életízű véleményed. Áldott napot!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 10-27-2006 @ 04:56 am)

Comment: Kedves Erika! :) Üzenetnek szántam, örülök, hogy elért Hozzád is. Szavaid köszönöm. Harmóniát, szép napot!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 10-27-2006 @ 04:58 am)

Comment: Kedves Gaby-Blue! :) Úgy érzem, ha e sorokkal most nem is tudtál betelni, lelked betölti a világot... Köszönöm Jelenléted. Békés, harmónikus napot!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds