[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 292
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 293

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ideiglenes Fájl
Ideje:: 11-05-2006 @ 03:46 am

- AMÍG A MINŐSÉGÉT MEGŐRZI -

Én nem tudom, mi van, de lassan rám férne egy elvonó. Múltkor is írtam valamit, körülbelül huszonnégy óra telt el azóta és már megint itt edzem a szemem a Word vakító fehér lapján, na de mindegy, nemsoká belepik a betűim ezt az oldalt is, mint a legyek, és akkor majd nem vakít annyira. De jó lesz.

Egyébként.

Ha már itt vagyok, gondolom, leírom, mi történt ma, de aztán rájövök, hogy inkább nem történt ma semmi, azon túl, hogy már majdnem sikerült menstruálnom férfiú létemre, hiszen azért én mégsem vagyok akárki.

Férfiúról szólj nékem, Múzsa, és szólt is jó hangosan, még a hajónk is beleremegett, és nagy czunami döntötte hanyatt Ithaka büszke várát. Na de ezzel a történettel már megelőzött Homér, szóval nem is erőltetem itten a parafrázisaimat.

Rájöttem, hogy mindig ilyenkor kell elkezdeni írni, úgy értem, holdtöltekor. Ilyenkor vérfarkassá változok, és kénytelen vagyok ébren maradni, nehogy álmomban felfaljam a vámpírokat, mint a Penge – persze ő is csak álmában falta fel őket -. Szóval ilyenkor ébren maradok és nincs mit tenni, leírom ide, amit mormolok – igen, sajnos magamban beszélek éjjel-nappal, a sarki boltban például közbe is pofázott az eladó, és nagyon dühös lettem, kinőttek a karmaim, de aztán elmúlt -. Ha nem kerekedne el a szemed minden második sornál, nem magyaráznék el mindent zárójelekben, és érthetőbb lennék, de ha, akkor.

Így van, el is mentem orvoshoz, látom, figyelsz. Ő írta fel, hogy írjam le, amiket mormolok, és akkor megnézi, mit tehet. Mondom, ha ő felírja, akkor én le és cica versa, ezen ne múljék.

De most mit írjak le, amikor csak az történt ma meg, aminek meg kellett történnie? Úgy értem, lefeküdtem valamikor, talán három körül, nem emlékszem, aztán felkeltem egészen Korán, hajnali kilenc és tíz között, megpróbáltam a zuhany alatt lekaparni magamról a rémálmaim vérét, de nem sikerült, úgyhogy hagytam is, álmostul zutty, bele a konyhába kávét inni és vajas kenyeret enni szalámival. Nagyon finom volt, ünnepi reggeli, minden, aztán be is fejeztem valamikor olyan váratlanul, mint ezt a mondatot. A nap folyamán egyébként rendszeresen nyeltem a nyálam, körülbelül percenként minimum. Néha lenyelem a nyálam, és ezzel időt nyerek, hogy erőt gyűjtsek a következő nyállenyeléshez. Mozgattam a tüdőm, meg vertem a szívem, meg a faszom, ezeket sosem felejtem el, akarattól független ingerek, hogy is mondják, ja igen, antiszomatikus-vegetatív.

Hát igen, ilyen sok a hobbim.

Megúsztad, Világ, ma nem nagyon kaptál pofonokat, de majd egyszer kamatostul, és kamatos kamatostul, a supply and demand gyönyörűszép függönyében meghatározunk Téged is megint, mint oly sokszor már az önmagát ismétlő önmagát ismétlő Ady Endrét utánozni próbáló történelem során. Ami meg is bosszulja önmagát mindig, annak minden véres, húscafatos részletével.

Oh, Történelem! Elmaradtál emlékeimből lassan. Na de kit érdekel, hiszen mindjárt elfeketedik az aktuális oldal, és kész a napi betevőd. Három, kettő, egy.

Na, a betűim ma is elfoglaltak egy lapot, mondhatnám, hogy bevették, de nem mondom, mert a végén még a Fenemód Körbetisztelt Olvasó Közönségem is beveszi, és annak aztán nem lesz jó vége, és rossz sem. Na de ennek most van valamilyen.



Utoljára változtatva 11-19-2006 @ 03:46 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-05-2006 @ 05:25 am)

Comment: Nálam rögzült. FKOK


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-05-2006 @ 06:34 am)

Comment: Olvastalak. Mert megérdemlem :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 11-05-2006 @ 08:18 am)

Comment: Egy félmondat kivételével nagyon tetszett.


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 11-05-2006 @ 09:02 am)

Comment: Én is (hirtelen) meghökkentem egy negyed soron, de azután úgy röhögtem, hogy körbeforgott velem a hokedli.


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 11-05-2006 @ 12:55 pm)

Comment: Hja, rám is rámférne egy elvonó - a párom szerint - merthogy folyton itt lógok éjnek évadján is, hol írok, hol olvasok, meg vica versa. Most pl olvastam ezt itt, (a szobából meg kiküldtem a lányom Esztit) momentán meg írom a marhaságaimat...ja, az írásod meg teccett :)))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-05-2006 @ 03:24 pm)

Comment: Prof! Prof! Professzionálisan bánsz a szavakkal, mégha magadban mormolgatod, morzsolgatod azokat, akkor is, és akkor is, ha néhány (egy) ronda szó becsúszik közé-je, je, je!! Akaratlanul( is.) De legalább őszinte vagy!


Hozzászóló: 102
(Ideje: 11-06-2006 @ 11:16 am)

Comment: fasza kis ügy lett ez újfent. ezermester. fürge ujjak. százkettö


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds