[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 141

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Eszméletvesztés után
Ideje:: 11-07-2006 @ 08:37 pm

Próbálok felállni, de erőtlenül zuhanok a földre, Úgy érzem, már így is maradok én már mindörökre. Minden kevés testi és lelki erőm elhagyott, Vegetáló, még élő halott, - csak ez, ami én vagyok. Szempilláim lecsukódnak, az éj sötétje lep el engem, Nincs erőm, hogy kezem, lábam, fejem megemeljem. A külvilág hangjai megszűntek, néma csend borít el, Majd a hosszú némaságban egy lágy dallam sejlik fel. Egyre közelít , s hangosodik a földöntúli zene hangja, A beállt sötétséget arany fénysugár nyaláb uralja. És a fénysugárban angyalok hada repül felém lassan, lágyan, Mint a csillagok pislákolása a legszebb nyári éjszakákban. Nem a füleimmel hallok, és nem a szemeimmel látok, A lelkemmel érzem a kibontakozó, új, szép világot. A lelkemmel érzem azt is, hogy körülvéve angyalokkal, Apu közeledik hozzám felém nyújtott tárt karokkal. Átölel ő úgy mint régen, és felemel a földről lágyan, Az angyalok énekében szállunk mi egy más világban. Végre kinyílik a szemem, a csillagok között lebegünk, Végre megmozdul a kezem, Apuéval összetapad tenyerünk. ”Apu”, Apukám”, próbálgatom suttogva a régen mondott szót, A köddé foszlott emlékek közül bukkannak elő szépek és jók, Én szorítva apu kezét az Emlékek hegyének ormán csak állok, Boldogságtól csordultig lelkemmel az angyaloknak kiáltok.! Óh angyalok! Végre észrevettétek már, hogy vezekeltem eleget, Most visszavisztek ugye a múltba, és mindent másképp kezdhetek. Sorsom s szeretteim sorsát most már egész másképp alakítom, Szerelmemet nem engedem, s az Apukámat meggyógyítom. Jaj, de mi ez? Eltűnt az aranyló fénysugár, eltűntek az angyalok, Én fekszem a hideg földön eszméletlenül. Mozdulni nem tudok. Nincs lágy zene, nincs remény. Kiáltanék, de suttogni sem bírok, Néma a szám, csak lelkem zokog, és újra a mély feketeségbe ájulok. Ó Uram! Ó angyalok! Szánjatok meg végre engem, kérve-kérlek, Hogy magamhoz térjek e szörnyű jelenbe folyton - ne engedjétek! Szörnyű kegyetlenség a szép ájulat-emlékek után a jelenbe jönni. Óh Uram! Óh Angyalok,! Segítsetek nekem végleg megszökni!



Utoljára változtatva 03-10-2007 @ 09:13 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: samway
(Ideje: 11-07-2006 @ 08:56 pm)

Comment: Szerintem ezt Te versnek szántad...vagy nem, mert én olvasatomban annak tűnik..és nagyon jó...


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-07-2006 @ 09:19 pm)

Comment: Szerintem is vers... - és tele van fájdalommal. Tudom, kevés a virtualitás, de ölelésem küldöm.


Hozzászóló: Elfelejtett
(Ideje: 11-07-2006 @ 09:35 pm)

Comment: Vevocska, Sam, köszönöm a hsz-ket. Ilyen hosszú kihagyás után bocsássatok meg a hibákért, remélem, még magamra találalok majd. Nagyon hiányoztatok, az egész full, a légkör, a gyönyörű alkotások. Puszik: Nefi


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 11-08-2006 @ 12:57 pm)

Comment: Szívszorítóan jó írás. (Légyszives, tördeld újra!) Üdv.: Péter


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 11-09-2006 @ 01:29 pm)

Comment: Kedves Elfelejtett! Én is éreztem hasonlót, mikor anyám meghalt! Most, ez az írásod felidézte ezt! nagyon jól megfogalmaztad! gratulálok! pacal(Laci)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds