[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 401
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 401


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az Angyal
Ideje:: 11-14-2006 @ 08:35 pm

Az Angyal Álmos, szomorú, esős őszi nap volt. Az emberek nyakukat behúzva siettek az utcán. Volt aki kalappal, volt aki esernyővel védekezett az égi áldás ellen. Az autós forgalom a megszokottnál is nagyobb volt. Ilyenkor azok is kocsiba ültek, akik egyébként az a tömegközlekedési eszközökön nyomorognak a tömegben. Ezen a napon minden és mindenki ontotta magából az esővíz félreismerhetetlen illatát. Mindenki igyekezett száraz, fedett helyen tudni önmagát. Egy fiatal lányt kivéve. A fő utcán sétált végig, hosszú ébenfekete haja vizesen a hátára simult, smaragdzöld szeméből patakzó könnyei összekeveredtek az arcába csapó esővel. Nem sietett, nem gondolkozott, nem érzett már semmit sem. Csak ment előre, fogalma sem volt hová. Magányos és kitaszított lélekként bolyongott, kereste helyét a világban, arról sem véve tudomást, hogy bőrig ázott már. A járókelők rosszalló pillantásokat vetettek rá, de egyikük sem vette a fáradtságot, hogy legalább megszólítsa. Kirakatok mellett sétált el, s az üzletek más és más portékával csábították volna: száraz ruhák sora sorsukba belenyugvó műanyag szemükkel unottan bámuló kirakati bábukon, friss, illatozó pékáruk, finom, drága bőrcipők és rengeteg más kacat. Ügyet sem vetve rájuk ment tovább, s mozdulataiból, egykor ragyogóan sugárzó szemeiből fájdalom, magány és rengeteg leírhatatlan érzés tükröződött. Ahogyan haladt a város széle felé, egyre ritkultak a színes kirakatok, s a több emeletes városi irodaházak. Helyükett kisebb bérházak, dísztelen, törött üvegű boltok vették át. Az egyik (még épen maradt bérház) kapualjában 10-12 éves külvárosi kölykök szakadt, mocskos ruhákban fogocskáztak az esőtől védve. Jobb szerettek volna az utcán lógni, az életüket ki tudja mivel tönkretenni, de az esőzés nekik sem volt ínyükre. Minduntalan kilestek az utcára, hátha elállt már. Akkor látták meg a lányt, aki csak árnyéka volt egykori önmagának. Ébenfekete haja csapzottan lógott, smaragdzöld szeme kifejezéstelenül meredt maga elé, szép arca sápadt volt, s rájuk sem nézve könnyedén lépkedett magas, vékony termetével. Gúnyolták, kinevették, kővel dobálták, ő pedig lehajtott fejjel folytatta útját, nem mutatva mennyire fáj, s hogy a szíve ezer darabra törött. Nem értette miért, miért mások az emberek, hogy miért érzik magukat felsőbb rendűnek egyesek, hiszen semmivel sem jobbak, mint azok akiket lenéznek. Sőt... Miért, miért ilyenek az emberek? Ezen gondolkozott, mikor hirtelen gyereksírásra lett figyelmes. 2 éves forma kisgyerek kereste az anyját, biztosan fázott és éhezett is. Megesett rajta a szíve. Saját, csurom vizes dzsekijét a hátára terítette, ő pedig fázósan összehúzta magát. Minden tagja reszketett. Hideg szelek fújtak, s az idő csak nem enyhült. Lassan túljutott a külvároson is, a város határán csörgedező patak azonban megállította. (A város vezetése néhány évvel korábban gyönyörű szép parkosított, sétáló utcás részt alakított ki a part mentén.) Ide húzódott most be egyedül, magányosan. Egy teremtett lélek sem járt arra. Megállt a korlátnál, s kifejezéstelen arccal nézett a semmibe. Alatta a víz bégésen ringatózott a szél ritmusára. Már nem sírt. Elfogytak a könnyei. Már csak vérvörös szemei és az arcán lévő két halvány maszatos csík jelezte, hogy nem is oly rég még potyogtak könnyei. Nem bírta tovább. Fázott, fáradt volt, éhes és kimerült. Hirtelen elsőtétült előtte a világ... (folyt.köv.)


Utoljára változtatva 11-14-2006 @ 08:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 11-15-2006 @ 01:25 pm)

Comment: Olvatam volna még tovább!!:)) Jónak ígérkezik nagyon a műved! Zsuzsi


Hozzászóló: Minilany
(Ideje: 11-15-2006 @ 03:06 pm)

Comment: Lesz még folytatása, még ma felteszem :) Köszönöm :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-17-2006 @ 03:54 am)

Comment: Folytatása várva...:)))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds