[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Hogyan váljunk angyallá?
Ideje:: 11-18-2006 @ 05:31 am

Ősz vegyült az időbe, akárcsak a hajamba. Egyre sötétebbek a napok, s mindinkább több fénypihe csillámlik az éjszakában, gyertya lobban lángra kis szobámban. Közelegnek a szent vasárnapok. Vasárnapok, piros betűs ünnepek, ahol nem a szín és a betű a fontos, hanem az ünnep, melyben benne foglaltatik az előtte megélt hét minden rezdülése, és folytatása a holnapban. Ezeken a vasárnapokon is – akárcsak a hétköznapokban – itt vannak velünk az angyalok, csak szemünk nem látja őket. De miért is ne legyenek látható módon angyalok az ünnepen? Legyél te az egyik! Lássuk: Hogyan váljunk angyallá?

Nem kell ruhát varrnod, fátylat öltened magadra (éppen majd az evilági fátylak megértésére és eltávolítására lesz szükség), nem kell szárnyakat kötözni hátadhoz, még a repülés vagy a láthatatlanná válás tudományára sem lesz szükséged. Egyszerűen csodát kell tenned… Mielőtt megijednél a feladattól, vagy istenkáromlással vádolnál, elárulom, hogy nem Isten nélkül, hanem általa fogod megcselekedni a csodát. Nem lesz nehéz dolgod, hiszen a szíved mélyén ott lakozik az angyal, az vagy magad is. Isten a maga képére formálta az embert, még ha ezt nem is esendő, mulandó testünkre, arcunkra kell érteni. És mégis, lehet, hogy nem lesz könnyű dolgod, mert esetlegesen most jutsz el a sors fonalán olyan szembenézésekhez, melyekben lelked terhét hordozod…

Jönnek a szent vasárnapok... Napok... Napra napok... Meg holdak és csillagok...

Advent 1. vasárnapja, november 26.

Sokszor mondják azt: a Szeretet adakozás, ajándék. Ez az ajándék magában hordozza az elfogadást is, az is adakozás, szeretet. Fogadd el hát az angyalok segítségét, gyújts egy gyertyát, s hallgasd meg az angyalok ötleteit a karácsonyra és szeretteid megajándékozására vonatkozóan. Hallani, látni, tudni fogod, hogy nem a mérték lesz a fontos, hanem a szándék, nem az ajándék földi mércével mért ára, hanem a hozzá adott lelkiek. Írd össze ezeket az ötleteket, vonatkozzanak azok egy-egy tárgy formájában megnyilvánult ajándékra, vagy cselekedetekre, elrendezési módokra, melyek hangulatosabbá teszik majd a Karácsony meghitt ünnepét (s majd látni fogod, hogy nemcsak azt, de az addig eltelő napokat, s az azokat követőeket is). Figyelj az angyalokra, és szíved suttogása legyen hangosabb, mint a világi zaj…

Advent 2. vasárnapja, december 3.

Próbálj meg nem törődni a mindennapok gondjával, elhagyni a stressz okozta érzéseket, keress számodra kellemes elfoglaltságot, hogy gyógyuljanak sebeid. Szánj pár percet csak magadra. Hidd el nem önzés, mert így másokra is jobban tudsz majd figyelni. E napon jöhet egy forró tea, talán már elég hideg van hozzá, hogy átmelengessen családi körben (vagy egyedülállóként valamelyik rokonunk, ismerősünk társaságában). És persze akkor se csüggedj, ha a mai teához (esetleg kávéhoz) nem akad társad, csak gondolj szeretteidre. Ez a nap az összetartozásé, az egész éves mosolyoké és könnyeké… Gyújtsd meg a második gyertyát.

Advent 3. vasárnapja, december 10.

Ez a nap a megbocsátás és bocsánat-kérés napja. A tapasztalataidat tartsd meg okulásodra és sorsod rendezésére, de való és vélt sérelmeidet próbáld meg elengedni. Gyújtsd meg a harmadik gyertyát… Bocsáss meg mindazoknak, akik haragot gerjesztettek a te szívedben, s kérd bocsánatát azoknak, akiket megbántottál, megbánthattál. Tedd ezt akár imában, vagy ha úgy érzed, mondd is ki…

Advent 4. vasárnapja, december 17.

Ez a nap a gyermeki mosolyé, a felszabadult léleké. A tiéd, s ez által lesz mindenkié. Ma útjára indul az angyal, sugárzik az arca, mosolytól ragyog, s örömmel tölti el azt, ki rá tekint. Ma utadra indulsz, tudva, hogy a földi út nem hibátlan, érezve magadban a vágyat, hogy minden nap Advent, Karácsony, ünnep és ajándék legyen a szív számára. Gyújtsd meg a negyedik gyertyát, öltsd arcodra lelked mosolyát, s vidd magaddal az útra…

Újhold, december 20.

Felmerülhet benned a kérdés, hogy ilyen egyszerű lenne angyallá válni? Szívből adni és elfogadni, figyelni önmagadra s másokra, bocsánatért esedezni és megbocsátani, nem ártani? Igen. Szeretni, felszabadult lélekkel. Ilyen egyszerű, csak felismerni volt nehéz, megcselekedni, s megmaradni az úton… Ma délután a nap fénye is újra a holdig ért, növekedni készül a látható korong… S ha még nekem nem is hiszed, de majd megtapasztalod, szárnyalni tudsz, szárnyak nélkül is…

Téli napforduló, december 22.

Eddig fogytak hát a nappalok, s mostantól az éjszakát rövidíti meg a fény, hogy egy tavaszi napon kiegyenlítődjön erejük, majd folytassák tovább váltakozásukat. A te életed is napok, hetek körforgása, az idő folyamán változások sora, teérted, hogy ami benned van, legyen harmóniában is…

Szenteste, december 24. vasárnap

Megjelent egy csillag az égen, s ahogyan a nappalok növekednek, ez a csillag az éjszakát is egyre inkább fényesre rajzolja. Angyalok táncolnak, csillagok. Az egyik te vagy… S ma Szeretetben égsz, s abban élsz, mától nincs más, csak a Ma… S most én pár sorral búcsúzom, elcsendesedem…


Az Élet Feladat, keresztrejtvény,
Mi Kereszt lesz s Rejtvény Szeretetben,
Szívembe Kereszt által rejtvén
Sorsom, mi nyugszik a Te Kezedben,
Hisz Hittel Neked ajánlom életem,
Mit Tőled kaptam hajdanán,
És Te átvezetsz e földi életen,
S ott leszel Új Létem hajnalán…


/ Bagi László Hezekiah, 2006. /



Utoljára változtatva 11-18-2006 @ 05:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 11-18-2006 @ 07:57 am)

Comment: Szia, Lelkem Galambovics:)) Másodszorra olvasom írásod, illetve így nem...szóval olvastam többször és máshol is adventi írásod és ott és itt is örültem neked:) (És a te lelkednek:)(és a te szárnyaidnak:) Hallom, itt suhognak valahol...


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 11-18-2006 @ 08:36 am)

Comment: Válságos napokat élek, lelkem romokban, életem összekuszálva. Írásod talán mankó lesz számomra, olvasgatom, talán segít magamra találni, és a helyes utat megtalálni. Köszönöm! Áldott ünnepeket!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 11-18-2006 @ 11:26 am)

Comment: Kedves Hezekiah! Ezt is kinyomtatom magamnak!Köszönöm szépen!Szeretettel: Erika


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 11-19-2006 @ 11:04 am)

Comment: Kedves Hezekiah! Szép gondolatok, szépen megírva...Csak ne lenne olyan nehéz, ez az angyallá-válás:( Én is szép ünnep-váró vasárnapokat kívánok Neked! Szeretettel: naiva


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 12-03-2006 @ 01:05 am)

Comment: Kedves Persecuted! :)) Mary! :)) Ha már suhogó szárnyakról szólsz, feltétlenül meg kell említsem: a szárnyakhoz a tollpihék egy részét Tőled kaptam :)) Örülök, hogy itt is olvastad. :) Áldott, harmónikus napokat kívánok Neked!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 12-03-2006 @ 01:07 am)

Comment: Kedves Gabiga! Válságos napok mindenkinél vannak, amivel nem a nehézségeit kívánom kétségbe vonni, csupán erőt és áldást kívánnék a könnyedebb, szép napok felé haladáshoz... Köszönöm ittjártad, szavaid. :) Béke Veled s harmónia!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 12-03-2006 @ 01:09 am)

Comment: Kedves Erika! :) Én pedig köszönöm itt-jártad, s írásom megőrzését. Megtisztelő. Békével és mosollyal telt napokat kívánva: Hezekiah.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 12-03-2006 @ 01:12 am)

Comment: Kedves Naiva! :) Köszönöm. ... Nehéz, nehéz, de a nehéz a könnyű alapja... Kívánom, hogy legyen mielőbb könnyű. Az angyallá-válás útján jársz, hiszen szeretni tudsz, most is megtetted... Áldott Élet-Utat kívánva Neked: Hezekiah.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds