[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Jóbarátom D. D. /1. rész./
Ideje:: 12-07-2006 @ 04:55 pm

D.D. szerint az ember maga döntheti el, hogyan írja a szavakat: Pl. azt a mondatot, hogy "Jó volt a bor?" írhatjuk így is, 4 szóban, de írhatjuk 2 szóban, vagy az egészet egybe, így: "Jóvoltabor?"
- Ki dönti el, hogy hogy írjuk a szavakat? - kérdezte D. D.
- A Tudományos Akadémia. - hangzott a tanár válasza.
- Ez hülyeség! - mondta még mindig félhangosan D. D. - Mért nem dönthetem el én?

- Mindig nagyon fontos, hogy az ember természetesen viselkedjen! Én igyekszem mindig természetes lenni. - mondogatta D. D.

Én, D. D., Joci és Szmöre a buszmegállóban vagyunk.
- Én bármit meg merek tenni! - jelentette ki D. D. - Nem hiszitek el?
Joci nem hitte el.
- Ha akarok, leülök itt a buszmegállóban a földre! - fogadkozott D. D.
- Ugyan már minek ülnél le? és mit szólnának hozzá az emberek? - vetett ellen Joci.
- Márpedig én most leülök. - mondta D. D. És a füzetekkel teli szatyrát letette a földre, és ráült.
Tényleg nagyon furcsa volt, ahogy ott ült a sok álldogáló ember között. Nekem nagyon jókedvem lett attól, hogy leült. Ez aztán az igazi szabadság, ha az ember bármit meg mer tenni!

Én és D. D. egy padban ültünk. D. D. szeretett rajzolni virágokat füzetlapokra és a padra. Nekem se kellett több! Én is rajzoltam egy szép nagy virágot a padra, a saját térfelemre. A többiek is szerettek a padjaikra rajzolgatni, írogatni ezt-azt, főleg puskát. Egyszer az iskola vezetése megtiltotta, hogy bármit is írjunk a padra. Tanítás után a takarítónők lemosták a padokat, és mire másnap mentünk, eltűntek a virágaink.
- Micsoda aljasság, hogy nem rajzolhatunk azt a saját padunkra, amit csak akarunk! - méltatlankodott D. D.
Gyorsan visszarajzolta a virágját, és én is követtem a példáját. Mielőtt hazamentünk, D. D. felírta a padra középre nagy betűkkel:
- Ne tessék lemosni!
Másnap minden pad le volt mosva, csak a miénk nem. Éreztük, hogy ebből lesz valami. Teli volt a levegő feszültséggel. Hamarosan jött is értünk az igazgatóhelyettes. Bevitt a szobájába és leültetett minket. Hú! Még soha nem voltam ilyen helyzetben! Az igazgatóhelyettes el akarta venni az ellenőrzőnket, hogy abba írogasson haza a szüleinknek.
D.D. azonban szabályszerűen küzdött vele. Keményen érvelt! Bizonygatta, hogy otthon is összefirkálja az íróasztalát. Nekem is eszembe jutott a régi asztalom, aminek a szélére sok mindent firkáltam. Nem emlékszem másra, csak D. D. szemére, amint az igazgatóval beszélt. Vadul villogott a szeme. Ezt nem is lehet elfelejteni. Végül nem vették el az ellenőrzőnket, elengedtek minket. Győztünk!

 

 



Utoljára változtatva 12-07-2006 @ 04:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 12-08-2006 @ 09:49 pm)

Comment: Ez a D.D. ez egy erős egyéniség nem sokat cicózik. Ma már nyáron midenki a út szélén ülve várja a buszt, legalábbis 30 alatt. (Erről jut eszembe töröld már ki a Vágyakhoz illesztett hsz-em, majd írok másikat, az egy kicsit "hibádzik".) Hali: Laci.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 12-09-2006 @ 11:18 am)

Comment: Nagy hasonlóságot vélek felfedezni D.D.-ben, nagyon emlékeztet magamra. Csakhogy én már kinőttem a kamszkorból....lehet hogy egyszer majd még nosztalgikus érzésekkel olvasom majd, most viszont még csak bólogatni tudok:) Mozgalmas, nagyon tetszik.:) Gratulálok.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds