[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 147
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 147


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Menetrend
Ideje:: 01-05-2007 @ 03:14 am

Ébresztő, vízmelegítés a rezsón, instant kávé… Indulás…

Egy doboz gyógyszerért ki kell szaladnom a benzinkútra. Be kell ugranom az étterembe befizetni a csekkeket, meg a sarki közértbe bedobni a tegnap írt leveleket. Ebéd a piactéri büfében… Kellene egy kis nassolnivaló is, be kell térnem a kiskocsmába két krémesért… Irány a posta: egy meséskönyvért… (Belelapozok, s valahogy túl réginek tűnnek a felmerülő emlékek… ) Aztán futás haza… Elolvasom a napi újságot… Na, hogy is volt ennek a world-wide-web címe? Okay, megvan, tölti az oldalt, már vibrálja a híreket a rideg monitor…

A srácért át kell ugranom a szomszéd község általános iskolájába. Időben indulok, a régi kis piros vonat helyett a magam sodorta cigarettából pöfékelve füstöt, kerékpáron… Hazafelé a kis patak mellett megyünk el:

- Ugye emlékszel, tavalyelőtt még halak is úsztak benne? – szólal meg a csomagtartón a kisfiú…

- Igen, és jövőre már nagyfiú leszel, a patak mellett sem cajglázunk, beíratunk a net-suliba…

Hazaérve – pusztán energiatakarékosságból – felkapcsoljuk… a gyertyát… Akarom mondani: kovakővel tüzet csiszolunk, és lángra lobbantjuk a faggyú tetején a kanócot…

Aztán elmormolok egy imát mindazokért, akik az ősöket hibáztatják a jelen szürke-mocskos létezésért, és reményeikben mindig csak a holnap szebb; nem tudva, hogy ma, és ők tehetnék a legtöbbet…

Dolgoznom kéne… Odaülök a géphez… Valami szintetikus élelmiszer project-je, de már kissé unom a molekularácsokat rajzolni, szerkeszteni, tologatni a képernyőn… Pihenek… A hobbi jön: folytatom a Virtuális Találkozások programot… Vagyis, csak folytatnám, de megszólal ott benn egy hang… És… Nem várok tovább… Van kinn még egy régen fészerként használt melléképület. Felszakítom az ajtót, kirohanok... a fejszéért… és csatt… és szikrázik…

- Na neked annyi… - mormolom magam elé… A számítógép megboldogult, én pedig boldogabbnak érzem magam… Hogy aztán mi lesz holnap? Most nem érdekel… Most jó… Még megsimogatom a szundító kissrác fejét, s jöhet nekem is a mai menetrend végállomása: Álomország…


/Bagi László Hezekiah, 2007./



Utoljára változtatva 01-05-2007 @ 03:21 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 01-05-2007 @ 06:54 am)

Comment: Nagyon jó! További ötlet: bemegyünk a munkahelyre minőséget biztosítani (ISO), ha ebbe belefájdul a fejünk, nézünk egy kis parlamenti közvetítést. Ha véletlenül nem tudnánk nevetni rajta, leugrunk a sarki narkósokhoz heroinért. Ha megéhezünk, átcímkézünk néhány penészes sajtot vagy büdös felvágottat. Ha ettől rosszul lennénk, nos akkor baj van, mert a frissen kirúgott mentősök nem visznek be a krónikus ellátássá racionalizált sürgősségi osztályra. Örülök, hogy olvashattalak!


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 01-05-2007 @ 07:06 am)

Comment: Klassz, csak kicsit elszomorít, amikor ilyet olvasok: a srácért át kell ugranom a szomszád község iskolájába. Fájó dolog ez...


Hozzászóló: 102
(Ideje: 01-05-2007 @ 10:48 am)

Comment: hangulatos. pörög. lenyugszik. tetszett. százkettes


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-05-2007 @ 11:19 am)

Comment: :)) Kedves Emericus! :) Köszönöm hozzászólásod. Szintén örvendek, hogy olvashattalak. Bár a téma szomorú, köszönöm, hogy mosolyt hoztál. :) Áldott napot!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-05-2007 @ 11:23 am)

Comment: Kedves Lacoba! Köszönöm jelenléted, megértésed írásomnál, s itthagyott szavaid. Szomorú, ezért karcolódott le a történet. Áldott napokat kívánva: Laci.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-05-2007 @ 11:27 am)

Comment: Kedves 102! Köszönöm az olvasást és hozzászólásod. Igen, ezt most eltaláltad: volt valamilyen hangulatom, pörögtem, lenyugodtam, s utána már tetszett a nap... :P Örültem ittjártadnak, legyen harmónikus a napod.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-06-2007 @ 03:45 pm)

Comment: Elszomorító képeket festesz az írásodban...de sajnos ilyen a világ, akármerre nézek minden változik, sehol egy biztos pont, akár a patikában, akár a postán, akár az utcán, üzletekben... vagy akár ha a természetet nézzük... néha úgy érzem az egész világ a feje tetején áll...Ezt az érzést erősítette bennem az írásod:)


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 01-06-2007 @ 05:51 pm)

Comment: Az Igaz megéli, a Kétkedő megszenvedi. Áldott, Békés estét! fTJános


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-06-2007 @ 09:31 pm)

Comment: Kedves Naiva! :) Elszomorító képek, ezt is látjuk, s ha jobban figyelünk meglátjuk a szépet is... Minden változik, de ez törvényszerű... Az, hogy a világ a feje tetején áll, csak az emberi természeten múlik, nem kellene így lennie... Valamit elronthattam a sorok között :) de akkor mondom most itt: van biztos pont, csak nem a külvilágban keresendő. ... Köszönöm jöttöd, hoszászólásod. Megtisztelt, hogy elolvastad. Áldott napokat kívánva: Hezekiah.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-06-2007 @ 09:37 pm)

Comment: Kedves János (Fényesi)! :) Köszönöm jelenléted itt, s a Fény-ből való szavaidat. Áldott napokat Néked is, harmóniában...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds