[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 361
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 361


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelem innen...1
Ideje:: 01-09-2007 @ 02:31 pm

Az egyik barátnőm 18. szülinapjára készültünk. Persze meglepinek szántuk, csak annyit tudott, hogy áthívtam videozni szombat estére. Persze a barátjának meg fontos programja akadt, így nem volt akadálya. Amolyan pletyipartira számított. Hogy mekkorát tévedett... úristen...
Másik két barátnőmmel a legnagyobb titokban szervezkedtünk tehát. Meghívtuk az összes közös barátunkat, felhívtunk mindenkit a telefonkönyvéből, akit érdemesnek találtunk. Persze a barátját sem hagyhattuk ki a buliból. Ő is hívta a haverjait, hogy minél többen legyünk. A hellyel volt némi problémánk, de végülis a szüleim beleegyeztek, hogy elutaznak hétvégére, és üresen hagyják nekünk a házat. Bizonyos feltételek mellett természetesen.
Anyuék szombat reggel elutaztak, én meg nekiálltam a készülődésnek. Néhány díszítés, aztán megpróbáltam a törékeny tárgyakat elzárni, előkészítettem némi kaját és üdítőt, a nagyját a többieknek kellett hozni. Gyorsan becsomagoltam a barátnőmnek szánt ajándékot, majd jutott időm arra is, hogy magammal foglalkozzak picit.
Vettem egy forró fürdőt, hajat mostam, és felöltöttem a kikészített ruhát: fekete nadrág egy ízléses toppal. Elégedett voltam a tükörképemmel. Egy kis smink, néhány kiegészítő és már készen is álltam.
Az első vendégek 8 óra körül érkeztek, Lilyt azonban csak 9-re hívtam, hogy a meglepetés hatásos legyen.
Pontos volt mint mindig. A többieket gyorsan a nappaliba tereltem és csendre intettem őket, én magam pedig torkomban dobogó szívvel nyitottam ajtót. Kicsit csodálkozott a rucimon, de nem szólt semmit.
- Szia! Gyere be!
- Szia!
- Dobd le magad, a nappaliban, mindjárt jövök.
- Oké.
Gyanútlanul sétált be a nappaliba, és hirtelen egy csomó ismerős-ismeretlen arc üvöltötte:
- MEGLEPETÉS!!
- Úristen... – csak ennyit bírt kinyögni. Szemében könnyeket láttam csillogni.
- Boldog Szülinapot! – mondtam miközben megöleltem.
- Dehát... én nem bulihoz öltöztem... – nézett végig magán.
- Gyere, odaadom az ajándékod!
Bekapcsoltam a hifit, mi pedig a csajokkal betrappoltunk a szobámba. Az ágyon fekvő hatalmas ajándék csak Lilyre várt. Egy gyönyörű egyrészes ruha, hozzá illő cipellővel. Mintha ráöntötték volna, iszonyúan jól állt neki, talán még irigyeltem is egy kicsit... Mindenesetre elégedett voltam magammal és a választásommal.
Gyakorlatilag bálkirálynőkként vonultunk le a bulizókhoz. Mindenki felénk fordult, mereven bámultak egy pillanatig, majd mindenki folytatta amit elkezdett. Iszogatott, táncolt, vagy épp a szerelmével volt elfoglalva.
Fel-le sétáltam a házban, kezemben az üdítőmmel, és úgy láttam mindenki jól érzi magát. Az egyik sarokban egy magányosan ülő srácot pillantottam meg. Nem volt ismerős, biztos valakinek a haverja volt. Véletlenül találkozott a tekintetünk. Tengerkék szemei voltak és kisfiús arca. Szőkésbarna haját ízlésesen felzselézte. Egy farmert és egy lazán gombolt inget viselt., tökéletesen látszottak kidolgozott hasizmai. Azonnal beleszerettem. Nem tudtam mit tegyek. Odamenjek hozzá, vagy tegyek úgy, mintha ott se lenne? Minden bátorságomat összeszedve az első verziót választottam.
- Szia! Jól érzed magad?
- Hello! Aham, nem rossz buli. Te szervezted, ugye?
- Igen... öhm... – nem tudom mi ütött belém... – figyelj... nincs kedved táncolni?
Láttam, hogy tetőtől talpig végigmért, majd hosszú másodpercekkel később alig láthatóan bólintott.
Fél órával később teljesen kimelegedve úgy döntöttünk, kimegyünk a ház elé levegőzni. Kellemes nyári este volt, a csillagok is tisztán látszottak, a holdfény pedig világított nekünk. Bentről Jimmy eat world – Hear you me című száma szűrődött ki. Imádom azt a számot, persze, tulajdonképpen szinte csak az én kedvenceim mentek, tekintve, hogy én voltam a zeneválogatásért is a felelős. Azért igyekeztem minden igényt kielégíteni.
Szóval kiszűrődött a zene, ő meg hirtelen magához húzott, és lassúzni kezdtünk. Olyan finom illat áradt a bőréből...
Arcát a hajamba fúrta, még jó, hogy hajat mostam...
Lassan felemeltem a fejem, a tekintetünk találkozott. Kb. 1 fejjel volt magasabb nálam, így nem kellett nagyon nyújtogatnom a nyakam, hogy meglássam azokat a valószínűtlenül kék szemeket.
Kezébe fogtam az arcomat, és megcsókolt. Egész testemben remegtem, de nem azért mert fáztam...csak... jól esett az a csók... a kezével a hátam simogatta... minden egyes érintésére valami bizsergés futott végig a gerincemen...
Odabent eközben lekonyult a hangulat, lassan hazafelé indultak az emberek. Kaptam még egy utolsó csókot, megígérte, hogy majd hív, és ő is elment. Egyedül maradtam a barátnőimmel, így a pletyiparti nem maradt el. Mindent tudni akartak... még másnap, takarítás közben sem hagytak nyugtot nekem...
Egész nap vártam a hívását, ő azonban váratott magára. Azon rágódtam, vajon mit ronthattam el? Túl rámenős voltam, túl könnyen „megkapott” , csak szórakozott velem? Idegőrlő volt ez a várakozás...


Utoljára változtatva 01-09-2007 @ 02:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 01-09-2007 @ 03:22 pm)

Comment: Örömmel olvasom írásod, hiszen jól közvetíted korosztályod aktuális fontosságait. Figyelni kell a környezet jó kidolgozására, úgy talán még erőteljesebbek lehetnének a legfontosabb pillanatok, ha kiugranának valamilyen monotóniából. Gratulálok!


Hozzászóló: Minilany
(Ideje: 01-09-2007 @ 03:27 pm)

Comment: Lacoba, köszönöm :) Igyekszem minél jobban írni, és minél jobban kidolgozni az írásaimat.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-10-2007 @ 03:53 pm)

Comment: most olvastam el a másik felét, és kiváncsi lettem az első felére is:) hmmm.. hmmm. hmmmm... mit is mondhatnék? nem rossz!


Hozzászóló: Minilany
(Ideje: 01-10-2007 @ 04:01 pm)

Comment: szemilla :)) Köszönöm :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds