[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 307
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 307


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Jövendölés
Ideje:: 01-17-2007 @ 09:15 am

Fáradozz önmagad megismerésén, halld az Ő hangját, nyerj végtelent a tapasztalatból, lásd a mosolyt, érezd, és add tovább, mint ahogyan a mindig is birtokodban lévő s a majdan vagy már meglátott tudást…
Tégy így, mert mindaddig, míg csak egy is akad köztetek, kihez nem jut el Hangja, a világban ott lészen a gyűlölet, a háborúskodás, az ármány, a nyomorúság, a szeretetlenség csalóka érzésében mártózott létezés, melyből nem tud áramlani a fény, hiába van ott…
Ha látod a gyűlölködőt, a hazugot, nem az ítélkezés lesz a feladatod – azt bízd csak Teremtődre -, sokkal inkább nyitott szíveddel nyisd meg az ő szemét, kérj áldást néki, hogy szívével láthasson, s a lélek legyen az elsődleges számára, ne pedig az anyag…
Törekedj önmagad megismerésére, s ezáltal arra, hogy a Szeretet tisztán áramolhassék a másik felé, mert mindaddig, míg fel nem fedezed benső titkaidat, nem lészen harmónia tebenned, s míg a világban csak egy is akad, kiben nincs meg az egyensúly, maga a világ is nyughatatlan marad…
S ha azt látnád, hogy a háborúk sokasodnak, hogy a nyomor növekszik körötted, hogy az irigység motiválja cselekedetre társaidat, ne csüggedj, csak legyél továbbra is alázattal élő, s bízz, mert míg csak egy is akad köztetek, ki igaz szívvel kulcsolja imára kezét, majd a másik felé nyújtja, míg orcáján a mosoly ragyog, addig él a Hit, s nem huny ki a Remény…
S ha megszólítana utadon a Kétely, kérdezd meg tőle: Te vagy-e az illúzió, avagy Én? S akkor saját fegyverét fordítod ellene, s téged megtart az Ösvényen hited… Mert az ember boldogsága nem a felhőkön túl van, hanem saját tudatlanságának fátyolai függönyözik el, s ha szétoszlatod azokat, újra egy csillaggal több ragyog…
A jövő benned él, ma… Iránya rajtad áll… Ez az én jövendölésem…


/Bagi László Hezekiah, 2007. január 17./


Utoljára változtatva 01-17-2007 @ 09:15 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-17-2007 @ 03:58 pm)

Comment: Laci, olyan jól forgatod a szavakat, csak ámulok és nézek, hogy mennyi igazság lapul a sorokban. Kimondottan szép gondolatok. szeretettel: gaby


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 01-17-2007 @ 04:19 pm)

Comment: Hát ez az, ami nekem nem megy még: hogy ne ítélkezzek mások fölött. Azt gondolom, ugyanis, hogy az ember mégiscsak felelős a tetteiért ... Remélem azért nem én okozom a háborúkat. De nehéz ebben a világban egyensúlyt, lelki békét találni.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-17-2007 @ 05:03 pm)

Comment: Kedves Hezekiah! A jövő bennünk él!? Nem mindig! Pedig olyan gyönyörű az írásod, mindennel egyetértek, csak ezzel nem! Csak félig.


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 01-17-2007 @ 08:58 pm)

Comment: Kedves Laci! Kétszeresen is örülök írásodnak. Először, mert szavaid hangzatosak, bár nem ígérem betartását, másodszor, hogy bemutatkoztál...Barátsággal: Bartalovics Zoltán (prayer)


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-18-2007 @ 12:25 am)

Comment: Kedves Gaby-Blue! :) Talán azért olyanok e szavak, s azért rejthetnek igazságot, mert nem gondolkodás szülte őket, csak hagytam beáramlani őket. Remélve, hogy az élet során nem csak szép gondolatok maradnak, de mi emberek képesek is leszünk Valóra emelni, áldott napokat kívánok Neked, s szeretettel üdvözöllek: Laci.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-18-2007 @ 12:33 am)

Comment: Kedves Wanderer75! :) Jól gondolod, az ember felelős tetteiért... Éppen ezért függ minden egyes ember tettétől a jövő, s ha nem is te okozod a háborút, de tiszta szívvel tudsz tenni azért, hogy szebb legyen a világ. :) Ami nem megy még, még mehet... S persze, hogy a legnehezebb nem ítélkezni, nem odamondani, netán szeretettel fordulni a másoknak ártó felé... A lényeg nem is az, hogy máris a célnál legyünk, de törekedjünk elérésére. Keressük a lelki békét, a harmóniát, válasszuk ezt a nehezebb, rögösebb utat, hogy könnyebb legyen minden... Köszönöm jelenléted itt, s szavaid. Áldott életutat kívánva Neked: Laci.


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-18-2007 @ 12:41 am)

Comment: Kedves Erika! :) Nem is kell egyetértened... Ki-ki járja a maga útját... Bennem úgy él, a jövő kétféleképpen jöhet el: vagy a körülmények irányítják az embert, s így a holnapot, vagy az ember hozzáállása a körülményekhez. Ez utóbbi szerint minden tettem belőlem fakadóan határozza meg az eljövendőt... Mert a Sors lehetőség, elágazásokkal... Köszönöm szavaid s jelenléted itt. Legyenek áldottak napjaid!


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 01-18-2007 @ 12:50 am)

Comment: Kedves Zoltán! :) Nem is kell ígérned e szavak betartását... Én sem vagyok szent, ki minden pillanatában képes lenne betartásukra, csupán egy gyarló ember, ki szeretné be és megtartani e szavakat s a mögöttük rejlőt... S pontosan ettől lesznek a szavak hangzatosak, mert ha én magam már azonos lehetnék e szavakkal, akkor maga a Hang lenne ez itt... Mégis le kellett írnom, hogy aki távol van Tőle, talán közelebb kerülhessen... A név csak egy név, s nem titok, (az adatlapomon eddig is ott volt ;) ) most itt is szerepel... Köszönöm jelenléted, s itthagyott szavaid. Áldott napokat kívánva üdvözöl: Laci.


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 01-19-2007 @ 11:59 am)

Comment: Köszönöm ezeket a tiszta gondolatokat. Visszajelzést jelent nekem, hogy bizony, vagyunk jó néhányan, akik látják mindazt, amiről most írtál...


Hozzászóló: Hezekiah
(Ideje: 06-20-2007 @ 02:05 am)

Comment: Kedves Katalin! :) Köszönöm Neked is, hogy Vagy!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds