[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 144

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Sovány mosoly (novella)
Ideje:: 01-23-2007 @ 02:35 pm

Sovány mosoly

 

Este 10 óra körül járhat, odakint a sötét égen ezernyi lámpaként csillagok pislákolnak. A kórteremben két lány fekszik hófehér lepedőbe csavarva. Az egyik az álmok tengerén hajózik. A másik csak úgy tesz, mintha mélyen szundítana, de közben éberen figyel minden egyes kis neszre.
Mikor végre elcsendesedik a kórház, és az ápolónők is elfoglalták helyüket a folyosón a kedvenc pletykasarkukban, kinyitja a szemét. Lassan, nehézkesen felül, nem sokára már megmozdulni sincs ereje. Belebújik a bolyhos papucsába é a kimerültségtől szenvedve, feláll.
A lány szőke haja a derekát verdesi, mindene kórosan sovány, bordái szinte már kilyukasztják fehér bőrét, annyira vékony. Kék szemei ennek ellenére a könnyfátyol mögött önelégültséget tükröznek: végre megszerezte.
Ma reggel emelte el az egyik folyosón véletlenül otthagyott kocsiról. Egy éles fémeszköz volt, s bár a lány nem tudta mire is való pontosan, habozás nélkül a zsebébe csúszatta. Minden vágya egy ilyen tárgy volt, és az öröm mámorát érezte egész nap a szívében, hisz tudta, hogy ma véget vethet minden fájdalmának. Már egy hónapja és három napja sínylődött itt a korházban infúzióval a karjában. Minden három hónapja kezdődött, mikor először nem tudott enni napokig. Majd két hét múlva már tényleg egy falatot se tudott lenyelni. Olyanvolt, mint egy háromszáz kilós szumó bajnok, legalábbis ő ezt látta még most is magán, pedig a negyven kiló felé közelített a testsúlya. Miután a gimnáziumban elájult, arra ébredt, hogy itt fekszik, és azóta nem is hagyta el a kórházat.
„De most végre minden megváltozik”- gondolta magában, és a mosdóba nyíló ajtó felé kezdett erőtlenül csoszogni. Halkan lenyomta a kilincset, nehogy a másik anorexiás lány felébredjen, és beosont. Betette maga mögött z ajtót, majd elővette zsebéből a féltve rejtett kincsét. A tükör elé lépett. Arcán egyszerre árasztotta a félelem és az égi nyugalom érzését. Belegondolt, hogy mit hagy itt szánalmas életéből. A szüleit kicsit sajnálta, a sok szerelmi csalódásra nem is mert gondolni, barátai nem voltak, mind elhagyták mikor ide került. De egy új élet reménye is felmerült benne, mindent újra kezdeni, diplomát szerezni, csodás karriert befutni, családot alapítani… A  félelem bénító érzése is eluralkodott rajta, a félelem az ismeretlentől.
Leeresztette a fémszerszámot, szembe nézett önmaga tükörképével és elmosolyodott. Visszacsoszogott az ágyába, gondosan eltette a szikét a fiókba. Azzal a tudattal aludt el, hogy ki fog lábalni ebből a válságból.
Szervezete feladta, többé nem ébredt fel. Az ápolók másnap angyali mosollyal az arcán találták meg.



Utoljára változtatva 01-23-2007 @ 02:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 01-23-2007 @ 06:01 pm)

Comment: Szia mangababy! Gratulálok ehez az írásodhoz!Kicsit ismerem, ezt az Anorexiás témát, nagyon jól leírtad ezeknek a betegeknek a lelkiállapotát. A vége is,(bár szomorú)frappáns! Gratulálok! pacal(Laci)


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 01-23-2007 @ 06:02 pm)

Comment: Szia mangababy! Gratulálok ehez az írásodhoz!Kicsit ismerem, ezt az Anorexiás témát, nagyon jól leírtad ezeknek a betegeknek a lelkiállapotát. A vége is,(bár szomorú)frappáns! Gratulálok! pacal(Laci)


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 01-23-2007 @ 06:02 pm)

Comment: Szia mangababy! Gratulálok ehez az írásodhoz!Kicsit ismerem, ezt az Anorexiás témát, nagyon jól leírtad ezeknek a betegeknek a lelkiállapotát. A vége is,(bár szomorú)frappáns! Gratulálok! pacal(Laci)


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 01-23-2007 @ 06:03 pm)

Comment: Bocs, véletlenül tripláztam! szia:pacal(Laci)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-23-2007 @ 10:45 pm)

Comment: Megrázó történet. Szerintem nem baj, ha nincs heppiend, így erőteljesebb, életszerűbb.


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 01-23-2007 @ 11:21 pm)

Comment: Erős és jó az írásod. Azt hiszem ma nagyon valós a betegség és a probléma.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds