[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 321
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 322

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Pajkos doktor úr
Ideje:: 01-28-2007 @ 04:52 pm

Pajkos Lajos körzeti orvos jellegzetes figurája volt szerény kis falujának. Lakói beletörődvén sorsukba, szerették a hóbortos doktort. De aki nem szerette, annak is be kellett érni vele. Pajkos Lajos, bár nem állt szakmája csúcsán, igen közvetlen ember volt, így tudása hiányosságait pár jó szóval könnyedén kompenzálta. Betegei gyógyulása pedig, ha késve is, de bekövetkezett. Mindig ügyelt arra, hogy kiírt gyógyszerrel legalább nagyobb bajt ne csináljon, mint ami fennállt. Igen erős beszédhibáját ellensúlyozta ápolt fekete harcsabajusza és figyelmes, jóindulatú tekintete. És volt még egy dolog, amiért szívesen keresték fel betegei, ami talán egy igen ritka betegség is volt egyben, de ezen még ő maga sem gondokodott. Ez a dolog a hóbortja volt, ami abból állt, hogy a rendelési idő feltüntetésére szolgáló táblával megegyező méretű táblán a következő felírat állt.
“Hálapénz helyett egy csínytevés!”
Ami ugyan sejtette, hogy a pénzt sem veti meg. Pajkos Lajos imádta a gyermeki csínytevéseket. Még a pénznél is jobban. Természetesen a hálapénzt is elfogadta, de abban az esetben nem járt a csínytevésre való jog.

Kókadt János visszajáró betege volt a doktornak.
- Jó napot, doktor úr!
- Hogy van János?
- Állandóan fáradt vagyok, gyengének érzem magam.
- Értem. Én is hasonlóan érzem magam, de mi a panasza?
- Hát csak ez volna.
- Ja, az más.
Recepteket firkantott egy üres vényre. Kókadt a pénztárcájához nyúlt, kivett egy kétezrest, nyújtotta a doktor felé.
- Hagyja János, másképp is elintézhetjük. – nyalta meg kéjsóváran a szája szélét Pajkos, és mohón nézett betegére.
- Inkább a pénzt választom, doktor úr!
- Köszönöm. – vette el csalódottan a pénzt az orvos.
Hát persze, hogy inkább a pénzt adja. Kókadt még emlékezett az első esetre az orvossal. Mit sem sejtve a csínytevést választotta. A pénz az pénz mindenkinek. Pár nappal a vizsgálat után egy nyugodt estén úgy tíz körül Kókadt családja körében tévézett az utcára néző szobában.
Hatalmas csattanás, üvegszilánkok, tele az egész szoba. Csak hosszú másodpercek után jöttek rá mi történt. Valaki bevágott egy fél téglát a csukott ablakon keresztül. Kókadt az ablakhoz ugrott és nagy megdöbbenésére Pajkos doktort látta az utcán boldogan mosolyogni.
- Remélem nem zavarok! – majd látva Kókadt tétova arcát hozzátette – Tudja, a csínytevés! - Hát én egy kicsit… - motyogott, de a háziorvos meg sem várta, hogy befejezze.
- Jó éjszakát! – és már sétált is tovább.
Kókadtnak a szokásos hálapénz sokszorosába került akkor a vicc. Azóta ő is hálapénz párti.


Utoljára változtatva 02-25-2007 @ 03:43 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-29-2007 @ 10:36 pm)

Comment: Jó kis történet. Vajon febr. 15-e után mi is ezt tesszük? szia: gaby ))))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds