[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 260

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


wacko.gif
Keresni valamit
Ideje:: 02-15-2007 @ 07:01 pm

 Ketten metek oda, O es a baratnoje akivel minden hulyeseget kiprobaltak. Tudta miert mennek, es azt is tudta mi fog majd tortenni. Pezsgozes, beszelgetes miegymas. Na o ennek a miegymasnak a fogalmat ismerte jol bar nem tudta honnan.

 Romlott volt, a velejeig, pedig alig mult 14. Hogy hogyan, a mai napig sem derult ki. Talan igy szuletett, talan koraerett volt. Mar 10 evesen olyan dolgok erdekeltek, ami a korabeli gyerekeknek eszukbe sem jutott, vagy ha megis hallottak rola, erosen undorodtak. O erdeklodott. Izgalmasnak talalta a konyveket, es mindent ami ezzel kapcsolatos volt. Kora ellenere meglepoen fejlett volt testileg, magas, hosszucombu, szoke, nagy kivancsian csillogo szemekkel es nagyon is tisztaban volt adottsagaival. Ertelme meghaladta a korabeli lanyoket, rengeteget olvasott, szinte falta a vilagot mindenhol ahol csak hozzaferheto volt szamara.

 Megismerkedtek egy iskoladiscoban a DJ-vel, termeszetesen akkor is a baratnojevel volt. A ferfi bokolt, s a lanyok erett nokent visszafogottan mosolyogva fogadtak a szeptevest.Kis ido mulva megjelent a ficko baratja aki egy magas, szemuveges, igazi ferfias ferfi volt. A lanyban megmozdult valami, de el is mult, mert a DJ szovege levette a labarol ot. Veluk mentek haza hajnalban, es megbeszeltek masnapra egy talalkozot a DJ baratjanak a lakasan. Mikor hazaaerkeztek a baratnoje lakasahoz, kuncogva kuporogtak az agyon a baratno szobajaban osszebujva, sugdolozva, izgatottan talalgattak mi fog tortenni masnap, vegul kimerulten egymas karjaiban aludtak el.

 Keson ebredtek, kapkodva zuhanyoztak, keszulodtek, kozben nagyokat nevettek egymas sietos ugyetlensegen. Mikor vegre elindultak, a lany mar nem volt izgatott. Sot. Mivel nagyon is tisztaban volt vele mi fog tortenni, - talan a baratnojenek fogalma sem volt rola, s o ugy gondolta jobb is igy- igyekezett arra koncentalni, hogy ne okozzon csalodast senkine. Senkinek, de foleg maganak ne. Gyalog mentek, de igy is viszonylag hamar odaertek a paneltomb 8 szamu lepcsohaza ele. Csengetes elott meg osszemosolyogtak, aztan elindultak felfele a negyedik emeletre. A ket ferfi mar varta oket, betessekeltek oket a konyhaba, ahol mar ki volt toltve a pezsgo az asztalon. Koccintottak a szerencsere, de a lanynak nem kellett pezsgo hozza, hogy izgatottan csillogjon a szeme. Kifejezetten unta a kontorfalazast, szeretett volna mar elorebb lepni, de tudta, a baratnojenek meg innia kell ahhoz, hogy a ket ferfi azt csinalhassa vele amit akar. A lany pedig elhatarozta, hogy ha mar itt van, o is azt fogja tenni amit akar, ami jolesik neki, csak ugy szegyentelenul. Iszogttak, a lany baratnoje mar idetlenul fel- felcsuklott, es vihoraszott, o pedig mar alig varta hogy vegre tortenjen valami. Ujabb pohar pezsgo kerult az asztalra, mire megszolalt a lany:- Ki kellene keverni a buborekokat ebbol a vacakbol, mert igy azonnal a fejembe szall - mire a magas ferfi a kozepsoujjat hasznalva kevergetni kezdte az italt a poharban, majd a lany szajaba adta. O sem volt rest, szinte felujjongott, IGEN, vegre valami torteni. Mohon szopogatta a felkinalt ujjat, ugy ahogyan olvasta, latta es tanulta, orult hogy vegre kiprobalhatjka gyakorlatban is.S akkor megcsokoltak. Olyan hevesen es vadul, ahogy ot meg nem csokolta senki sem. Mire feleszmelta csokbol mar a szobaban volt es a farnciaagyon olelkezett a magas ferfival meztelenul. A baratnoje az agy szelen vihoraszott, mig a DJ a melleit markolaszta. Rajta sem  volt mar ruha. A lany probalta elengedni  magat, es elvezni a dolgot. Kifejezetten izgatonak talalta azt, hogy egyszerre harom par kez matat a testen, es nem mindig tudja kinek a szajaba dugja a forro nyelvet. Igen csokolta a baratnojet is, mig a ket ferfi nezte oket. Aztan egyszer csak elcsendesult minden. Hallotta aogyan lelegzenek a tobbiek, hallotta a sajat sohajait is, es erezte, hogy nem kapta meg azt amire vagyott. Negyen fekudtek az agyban, a DJ fekudt a legkozelebb, tehat fele fordult, s elkezdte simogatni. A ferfi nyoszorgott, hogy oreg o mar ehhez, de azert nem volt a simogatas hatastalan,  es hogy ferfiassagan ne essen csorba, simogtni kezdte o is a lanyt. Egyre vadabbak lettek a mozdulataik, mire a magas ficko felmordult:- Menjetek a masik szobaba dugni ha nektek meg nem volt eleg, nem tudok igy aludni! Atmentek, s folytattak. A lany uldozte az erzest ami csak nem akart eljonni, esze agaban se volt szinlelni, hiszen tudta mit akar, mire var, de a ferfi nem volt eleg ugyes, vagy nem is akart az lenni. Egyre csak az hajtogatta:- Mondd hogy szeretsz, mondd hogy szeretsz. A lany felnevetett. Mulatott, a helyzet komikajat talalta veszettul mulatsagosnak, miszerint 14 evesen egy vadidegen legalabb dupla annyi idos ferfi agyaba fekszik az orgazmusat hajszolva, amit meg eddig ferfi karjaiban sosem erzett, es a ferfi aki talan meg az apja is lehene azt keri tole, mondja hogy szereti. Szerencsetlen flotas DJ megkerdezte: -Na most mit nevetsz kislany? Mire o:- Mondd mar, most romantikazunk vagy kefelunk???

 Ertette, o nagyon is ertette miert kellett feloltzniuk, es elmenniuk ilyen gyorsan a lakasbol, ertette hogy komoly csorbat ejtett a ferfiui buszkesegen azzal, hogy egy ropke mondattal 14 evesen lerombolta a 10 percre felepitett illuziojat, es lelohasztotta vele a kedvet. Nem banta mar, csak azt sajnalta, hogy az amiert jott, amit minden egyes kalandja soran keresett, most is elmaradt, mergeben a ket ferfit hibaztatta az oromtelensege miatt, s gondolta rug belejuk meg egy jot mielott hazaindulnanak. Ezt mondta: Amugy tudtatok ugye hogy eleg fiatalok vagyunk? En 14 o pedig 15 eves. Tudtatok igaz? Jo. Es azt is tudtatok, hogy a papam a varosi rendorors feje? Na sziasztok.

 Meg mikor hazaert is kacagott. Jol odamondta nekik!!!! Jol beszolt, most biztosan nagyon be vannak ijedve. Mar majdnem elegtetelt erzett mikor vegul is elszomorodott. Uresnek erzete magat belul. Es az is volt. Most talan mar erti, mi hianyzott azokbol az olelesekbol. Most talan mar erti, hogy feleslegesen alaztatta meg magat szamtalan ferfival es novel. Most mar erti mi a szerelem es mi a szex, es talan mar nagyon banja hogy eljatszotta a szuzesseget,  nem annak adta oda, aki erre erdemes lett volna.



Utoljára változtatva 02-15-2007 @ 07:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-15-2007 @ 08:06 pm)

Comment: Érdekes történet Csilla! Huncutkás!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-16-2007 @ 10:59 am)

Comment: Késő bánat. Elgondolkodtató írás Csillám. puszillak: gaby


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 02-18-2007 @ 11:24 pm)

Comment: Itt jártam, olvastam, elgondolkoztam. Az íráshoz gratulálok. Őszintén.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds