[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 225

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Elveszejtett Világ
Ideje:: 03-02-2007 @ 09:20 pm

 

 

 

 

A minap  a  neten láttam egy fényképet , amelyen több  , 40 millió fényévnyi magasságú  gáz-porfelhő volt .Lenyűgözött gigantikusságával , szépségével , ismeretlenségével..

 

 

 

 

Aznap  éjjel  álmomban  az Univerzumban jártam .Nem tudtam betelni , - mert nem tudtam érzékelni sem  - a  Világegyetem nagyságával .Barangolásom közben egy hatalmas kapuhoz értem , mely odaérkezésemkor rögtön kitárult , szinte hívogatva engem a belépésre.

A  kíváncsiságom csak rásegített a nyíló ajtó hívására , és átléptem a képzeletbeli küszöböt.

 

Hirtelen  egy igen vén öregember jelent meg előttem :

­­      Rekharon vagyok ,ennek a csarnoknak a gazdája , immár több , mint  2000 éve teszem-veszem a dolgokat a helyükre .Tulajdonképpen ez  egy  raktár -  a Ti értelmezésetek  szerint  - , vagy ha a Földön lenne  , akkor

                            

                                   a  TALÁLT  DOLGOK  OSZTÁLYÁNAK  hívnátok.

 

Tudod találni csak olyan dolgokat lehet , amit elveszítenek , de  itt azért olyanok is vannak amiket –akiket elveszejtettek .Nagyon vékony a mesgye , ami ezt a kettőt elválasztja egymástól , de mindig igyekszem a dolgokat a megfelelő helyükre tenni .Még így sem sikerül minden esetben .Gyere , körbevezetlek !

 

Repültünk , nem tudom , hogy csináltuk , de fantasztikus volt .A gigantikus méretek között parányinak éreztem magam.

Láttam  az eltűnt kultúrákat , a gazdag maya birodalmat , a Világnak oly sokat adó virágzó Kínát , a dicső Göröghont , Egyiptomot , melyek utódai mára már azt sem tudják milyen hatalmasak voltak elődjeik.

Egy másik részben voltak a kihalt ősállatok , majd  újkoriak a lepkéktől , a bálnákon át a bengáli fehér tigrisig , hogy a szöcskét , tücsköt , leveli békát / animals ganthas / ki ne hagyjam.

Az egyik polcon egymás mellett sorakoztak azok az elveszejtett  találmányok , melyeket  gazdag emberek felvásároltak és soha nem adták közkézre .Itt volt az AIDS , a rák ellenszere , a tengervízhajtású motor , az örök élet - , az örökmozgó receptje.

Nem volt szabad belenéznem.

A másik helyiség úgy nézett ki , mintha üres lenne , de az Öreg azt kérte hunyjam be a szemem , gondoljak valami jóra , és látni fogom azokat az elvesztett dolgokat , amelyeket itt raktároz. S lőn úgy .

 

Ott sorakoztak egymás mellett a segítőkészség , a barátság , a szeretet , a szerelem , a sajnálat , az önzetlenség . Arrébb egy kicsit a gentleman  agreement .

 

Érdekes sor volt , ahol az elveszett hitek voltak .

 Az emberekbe vetett , a boldogságba vetett, s egyáltalán az a hit ,  hogy minden jobbra fordul majd. Kétségbeejtő volt a szembesülés azzal , hogy ezek már csak itt találhatóak.

Egy másik teremben egy asztalnál sok ember ült. Ők voltak a név nélküli nagy gondolkodók , feltalálók  , karizmatikus , nagy tudású politikusok , a nemzetek nagyjai , akiket elveszejtett az emberek irigysége , hatalomvágya.

Leszálltunk  .Rekharon  kimutatott  az Univerzumba , ahol sok-sok ember egy nagy gömböt görgetett maga előtt , ami így távolról a Földre hasonlított.

 

-         Látod fiam azok is nem sokára ideérnek .

-         Most pedig Te is foglald el a helyedet amellett a  szakállas  fiatalember mellett a padon , akinek testén stigmák vannak .Ott van közöttetek  két  kőtábla olvasnivalónak , azokat is elvesztette valaki.

 

Álmodom , vagy  ébren vagyok ???          

 

Értünk jön – e még valaki , valamikor  ???????????  



Utoljára változtatva 03-02-2007 @ 09:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-03-2007 @ 10:58 am)

Comment: Nagyon érdekes írás - akár egy napot is rá lehetne szánni a tanulmányozására, és a mondanivalójára! Én is láttam egy képet a Neten - az is egy különleges gázfelhő volt - az volt a neve - Isten Szeme - aki abba belenéz, örökké boldog lesz!


Hozzászóló: Cassandra
(Ideje: 03-03-2007 @ 11:16 am)

Comment: Kedves mickey48 ! Valószínű ugyanazt láttuk , de sajnos nem találtam meg a Neten.A 40 millió fényévnyi hosszúság nyűgözött le.Ez indított bennem egy gondolatot az Univerzumról .Örülök ha tetszett,ez egy gondolatébresztő , mert előbb -utóbb az emberiség elveszít mindent.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-03-2007 @ 12:05 pm)

Comment: Küldöm Neked a képet, ha megtalálom, nézegesd gyakran - hátha...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds