[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 91
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 91


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Halhatatlanok szigete
Ideje:: 03-05-2007 @ 02:58 pm

Volt egyszer... Vagy nem is volt?
Talán nem is fontos!
De hinni szeretném, hogy volt egyszer egy sziget, ahol az emberek igazi szeretetben éltek.

Ha valakinek bánata volt, az fájt minden szigetlakónak, ha öröm érte valamelyiküket, a boldogság átjárta mindannyiuk szívét. Nem is lehetett rajta csodálkozni, hogy mikor meghalt valaki közülük, olyan mérhetetlen fájdalom töltötte el a többiek lekét, hogy még az Istenek is tanakodni kezdtek, mivel segíthetnének ezeken a jóembereken, hogy megkíméljék őket ettől a végtelen szomorúságtól.

Végül aztán, úgy döntöttek, amiért ennyire szeretik egymást, kivételt tesznek a szigetlakókkal és halhatatlansággal ajándékozták meg őket.
Lett nagy öröm, a jó hír hallatára! Táncoltak, énekeltek és még jobban szerették egymást. A nagy szeretetben újabb és újabb szerelmek lobbantak lángra, aminek következtében, újabb és újabb jövevények gyarapították a szigetlakók számát. Egyre több gyerek szaladgált a szigeten, csakhogy eközben meg nem halt senki.
Szép lassan már el sem fértek a kicsiny földdarabon, úgyhogy egy napon megparancsolta a legöregebb bölcs, hogy többé ne ölelje férfi és nő egymást, mert újabb gyereket már nem tud a sziget felnevelni.

Lett nagy bánat, sírás rívás, de belátták: igazat szólt a bölcs. Éltek hát tovább, szerelem nélkül. A szerelemmel együtt azonban a szeretet is kihalt a szívükből.
Mivel tudták, hogy halahatatlanok, csak heverésztek egykedvűen, egész nap.
- Ráérünk mindenre! -gondolták.
Nem dolgoztak, nem énekelgettek, csak nézték bánatosan az eget. A végén már nem volt mit enniük, s olyan gyűlöletben éltek, hogy a férfiak a nőkre támadtak, a nők a férfiakra, és gyilkolni kezdték egymást.
Töprengett sokat a legöregebb bölcs, mi lehet az oka, hogy ilyen boldogtalanságban tengetik a szigetlakók az életüket, mígnem eszébe jutott, hogy minden akkor kezdődött, mikor halhatatlanságot adtak nekik az Istenek.

Könyörögni kezdtek hát az Isteneknek, áldozatokat mutattak be, hogy visszakapják halandóságukat. Az Istenek pedig megértették, hogy embernek halandóságban lehet csak boldogsága.
Mikor aztán meghalt a legöregebb bölcs,a szívük tele lett szomorúsággal, épp úgy, mint régen. A bánatban megint közel kerültek egymáshoz, s azóta megint békében és boldogságban élnek.
Már tudják, hogy igazán szeretni és élni csak az képes, akinek egyszer elfogy az ideje.



Utoljára változtatva 03-05-2007 @ 02:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-05-2007 @ 03:01 pm)

Comment: ezt kivételesen Ákosnak tettem fel... hogy ne legyen szomorú, ha valaki telefonon a nagymamáját keresi... (egyébként meg régebben írtam... és tudom: át kellene írni... majd egyszer...)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 03-05-2007 @ 03:21 pm)

Comment: Talán nem is kell átírni! Nagyon kedvemre való volt ez a mese! :)


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 03-05-2007 @ 03:44 pm)

Comment: bölcs


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 03-05-2007 @ 07:39 pm)

Comment: Néha arra gondolok, ...nem Te vagy Seherezáde reinkarnációja,....mese szép dolgokat irsz,....tüneményes.


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-06-2007 @ 08:03 am)

Comment: Ahh, nagyszerű! Mindig is tudtam, hogy van értelme a halál előtti életnek és most már azt is tudom, hogy mi! :)


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 03-06-2007 @ 10:37 am)

Comment: Először is köszi! :)... Nagyon tetszett, már az elején megfogott az írásod... a végén pedig egyből leesett... Ja, és nehogy átírd, mert így van benne valami gyermeki varázs... ettől is olyan különleges! puszi, Ákos


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-06-2007 @ 11:01 am)

Comment: örülök, hogy itt voltatok, köszönöm! (piroman! ha tudod, majd áruld el nekem is, lécci!)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-06-2007 @ 11:21 am)

Comment: Hogy érezd, mennyit ér, míg tart, míg él... Ehhez múlnia kell nemcsak a szerelemnek, de az életünknek is. Nagyon szép történet - aki akar, még tanulhat is belőle...


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-06-2007 @ 12:17 pm)

Comment: (oké! egyszer titokban leírom majd... :)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 03-06-2007 @ 08:16 pm)

Comment: Ha ez így van, márpedig én elhiszem Neked, akkor mondd csak meg nekem: Amekkora nagy sziget ez a Föld, és amennyire halandóak az emberek... Mégis. Hol marad az a nagyhatalmas szeretet? Miért csak a heverészés egész nap?


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds