[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 253

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szemillaságok (76-100)
Ideje:: 04-26-2007 @ 10:17 am

76.
Van mikor az idő megöl, de az sem igazabb, mint mikor magához emel.

77.
Senkinek sem jár a szenvedés, azt csak úgy kapja az ember. Nem büntetésképpen, hanem próbaképpen, hogy megmérettessen.

78.
Hogyan is lehetne másképp olyan boldogságos érzés átölelni egy fát, ha nem úgy, hogy a fák is örülnek, ha átölelik őket?

79.
Szegény fák! Milyen kiszolgáltatottak! Nem tehetnek egyebet, mint állnak és várnak, hogy valaki átölelje őket.

80.
Az ember fájdalmában a szegény fákhoz hasonlít a legjobban.

81.
A művészt a siker igazolja. Nem önmaga számára, hanem a világ számára, amely nem érti őt, csak a sikert.

82.
Hány igazolatlan művészre van ahhoz szükség, hogy a siker glóriát rakjon a kevesek fejére?

83.
Az ember élete így is, úgy is tragédiák sorozata. A tragédiákban ezért nincs semmi különleges; azt csak túl kell élni. A szeretés azonban mindig csoda marad.

84.
A harmónia is olyan, mint a boldogság. Néha megadatik. Nem azért, hogy örökre veled maradjon, hanem hogy tudd: létezik.

85.
Ha látod a célt, az útat is megtalálod. Ha az út megvan, lépés is lesz hozzá.

86.
Alaktalan a lét annak számára, kit az írás keszemelt magának.

87.
Hogyan is szerethetne teljes szívvel az, aki nem érzi a szeretésben a szabadságot? Aki nem önként adja magát egészen, aki nem érzi a végtelent, mikor a másik átöleli, az hogyan is szerethet teljes szívvel?
Épp ezért: a szabadság nem lehet magányos dolog, hiszen egy másik ember ölelése kell hozzá.

88.
A szabadság megélhető, tehát VAN.

89.
A szabadság és az örökkévalóság nem ismerik egymást. A szabadság mindig a pillanatnak szól. Lehet-e csodálkozni rajta, hogy erkölcstelen?

90.
Hogy miért lesz mégis érték a szabadság?
Mert nem alkuszik.

91.
Szenvedély nélkül könnyű tisztességesnek maradni.

92.
Ha van lélek, akkor a léleknek van sorsa. A test és minden egyéb csak kellék ehhez a színjátékhoz.

93.
A magány se nem jó, se nem rossz, mert az bennünk él születésünktól fogva. A magány mi vagyunk.

94.
Tartozni valakihez, annyi: mint nem egyedül lenni a nagy világban.

95.
Az ember tragédiája, hogy képtelen ártatlan maradni. Minden egyéb ebből következik.

96.
Igazat szólni adomány. Csak keveseknek adatik meg.

97.
Az igazság legalább úgy ragaszkodik az emberhez, mint az ember az igazsághoz.

98.
Hogyan is lehetne varázslat bátorság nélkül?

99.
Csak új történet teremtésével lehet újat alkotni. Vajon megteremtheti-e a művész a saját történetét, ha nem éli, csak figyeli a történetet?

100.
Szeretem nézni a felnőtteket, akiket ott hagyott a gyerekük, miközben iszapból várat csorgatnak. Szeretem a hószobrokat, amik elolvadnak a szikrázó napsütésben. Szeretem nagymamám kicsorbult bögréjét, amiből már nem iszik senki. Szeretem az utolsó pillanatot, mikor visszanézek a tengerre, mielőtt eltűnik a szemem elől. Szóval szeretem mindazt, ami múlandó, mert annak életszaga van.

ps: köszönet Piromannek és Óvóbácsinak az inspirációért és a gondolatcseréért!



Utoljára változtatva 04-26-2007 @ 10:26 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 04-26-2007 @ 10:24 am)

Comment: 87, 88, 89 kivételével: igen komoly gondolatok. Most már sokkal-sokkal bölcsebben fogok szenilis lenni... (Ufnye! Ezt nem bírtam kihagyni... bocs!:)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-26-2007 @ 10:28 am)

Comment: még az is meglehet, Piro, hogy hosszú az élet, és a 87, 88, 89 ről is kiderül, hogy úgy van:) (a bölcsesség meg... semmire sem jó, csak szép! szenilisnek lenni viszont áldás:) )


Hozzászóló: 102
(Ideje: 04-26-2007 @ 11:02 am)

Comment: kilencvenegy. száz. százkettö.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 04-26-2007 @ 11:12 am)

Comment: bizony bizony.. 91.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 04-26-2007 @ 11:37 am)

Comment: Szemi én is 91-esre szavazok! Még hozzátenném: az erkölcsösség lehet, hogy csak az alkalom hiánya... Puszi neked. Dio


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-26-2007 @ 12:18 pm)

Comment: nocsak! ki gondolta volna, hogy az a kis 91 ilyen népszerű lesz majd:))))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 04-26-2007 @ 04:14 pm)

Comment: Kedves Szemilla ! Egyszerűen fantasztikus mind - nagyon nagyon tetszika különlegességük, az igazuk pedig lehengerlően valós!!! 85 és 91 - mindenekfelett!!!! Köszönöm az élményt...


Hozzászóló: bg
(Ideje: 04-26-2007 @ 05:43 pm)

Comment: Ez szép munka! Rendkívül gazdag és lelket tápláló, ötletes sorozat. De 99-el vitakoznék. A világnak nehéz újat alkotni. Maga számára alkot újat inkább, és azt adja közre a művész. Ugyanakkor nem művész, ha nem éli meg és át az alkotását. Így lesz az alkotási folyamat is a története, és a műve is a története...a műve a történet egy darabja...szerintem...Gergely


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-26-2007 @ 06:51 pm)

Comment: Miki! igazán köszönöm:) Gergely! most jöttem rá, mennyire hiányzott, hogy vitatkozz velem:)))) bár, alapvetően azt hiszem egyet értünk: a világ változik, de az alapkérdések mindig ugyanaz maradnak: ld: Rómeó és Júlia, vagy Odüsszeusz, vagy Szókratész... a szerelem ma is éppen olyan szabályok alapján működik, ahogy mindig lesznek utazók, akiket haza várnak, vagy tudósok, akik végül kiisszák a méregpoharat... a világ csak a felszínen változik, de az ember a mélyben ugyanaz marad.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 04-26-2007 @ 08:38 pm)

Comment: Nagyon sok bölcsességet tanultam minden sorodból, Szemi. Puszi.Lena


Hozzászóló: soman
(Ideje: 04-27-2007 @ 09:22 am)

Comment: Akárhogy is; lehet szép, vagy(és) bölcs, de mindenekfelett és elsősorban: szemillaságos!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-27-2007 @ 12:15 pm)

Comment: Lena, köszönöm! / Ottó:) húúúúú! szemillaságosnak lenni -ettől többre nem is vágyom. -most aztán jól beloptad magad a szívembe:)


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 04-27-2007 @ 02:59 pm)

Comment: Mit is írhatnék bölcsességességedre... 86... és tudom a bölcsesség az csak úgy van, nincs benne semmi szép... :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-27-2007 @ 03:41 pm)

Comment: Ákos:) 86???? pedig lehet, hogy ebben az egyben tévedtem...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds