[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 263
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 263


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

nomád próza
Ideje:: 06-07-2007 @ 01:03 am

nomád próza

ha szeretsz valakit, szabadísd fel! egyszerű ez.
ha szeretsz valakit, rúgdald a köveket hazafelé, és másszál fára. autók között fuss át az úton; csukott szemmel táncolj lámpafényben, ha szeretsz valakit.
ha szeretsz valakit, írj róla blogot. írd le szépen: 'ma, kettőezerhét június hatodikán, este kilencóra hatperckor, (utc/gmt +1) szeretek valakit. egyszerű ez!'
ha szeretsz valakit, játszál neki lehangolt zongorán felemelő dalokat. hagy hallja, milyen szeretni valakit!
ha szeretsz valakit, küld el a picsába. és írj arról is blogot: 'szeretek valakit; de elküldtem a picsába. mondtam neki: menj már a picsába. istenem nagyon szeretem!'
ha szeretsz valakit, etesd a semmivel; szájába tegyél ízes falatokat, és ha már ráharapna, húzd ki gyorsan azt! had tudja meg, milyen ízű szeretni valakit.
ha szeretsz valakit, rejsd el őt frissen sült kenyérben. magad ásd el aztán puha földbe, és szúrj bele keresztet, arra írd rá: 'itt fekszek mert szeretek valakit'.
ha szeretsz valakit, eregesd a széllnek; meleg levegő emelje föl, vihar csapja földhöz; rövid zsinóron rángassák az elemek! had tudja meg, milyen érzés szeretni valakit.
ha szeretsz valakit, harapd össze nyelved; felejts el beszélni, csak zokogj mint az újszülöttek. ordíts, toporzékolj, csinálj magadalá; úgy mond el mindenkinek, ha szeretsz valakit.
ha szeretsz valakit, az lassan múljon el benned, mint a régi képek. nézegesd, gyűrögesd míg fakulnak a színek; s őrizd meg jól a keretét. emlék maradjon az is, amin nem látszik már semmi!
ha szeretsz valakit, ültesd forró vízbe, és húzd ki a dugót! teste forróból merevedjen hidegre! bőrén repedezzen a hiány; kádban száradjon ki minden reménye, had tudja meg, milyen volt szeretni valakit.

-

ha nem szeretsz többé, szabadulj fel! egyszerű ez. szabadságod kössön gúzsba!
ha nem szeretsz többé, írj róla verset, készíts róla képet. szedd rímekbe, színezd gyönyörűre; legyen művészeted, hogy nem szeretsz többé.
ha nem szeretsz többé, fogaidat tedd üvegpohárba! szerveidet rakd el formalinba; üveg szekrény őrizze meg részleteid!
ha nem szeretsz többé, tőgázzal szaladj betonfalnak; s aztán rükvercből saját magadnak. csikorogva forogj körbe - körbe, füstöljön az aszfalt utánad! had lássák, milyen az ha nem szeretsz többé.
ha nem szeretsz többé, bárányok kergessenek! angyalok vájják beléd körmüket, szentek átkozzanak!
ha nem szeretsz többé, meztelenül rohangálj az utcán, és tördelj faágakat. melledet verd ököllel, és üvölts az égre, had hallják hogy nem szeretsz többé.
ha nem szeretsz többé, szeressen mindaz, akit nem szeretsz; szeressék benned azt, ami soha sem lehetsz!
ha nem szeretsz többé, maradjon kezedben a virág, amit megszagolsz! szakadjon a lap, amit kihajtasz; törjön össze, amit tenyeredbe rejtesz! sírjon fel, kit simogatsz! had érezzék hogy nem szeretsz többé.
ha nem szeretsz többé, vessz el, mikor hazaérnél; síkítson füledbe a csend, lábadból szökjön el a mozdulat!
ha nem szeretsz többé, süljön ki a szemed! ragadjon el az halál; lovak vágtázzanak rajtad, fű ne nőjjön utánad, tapossa el emlékedet nagy sereg!
ha nem szeretsz többé, forduljanak el tőled az istenek; se mennyed, se poklod ne legyen, ha nem szeretsz többé.
ha nem szeretsz többé, szeressen az, aki miatt nem szeretsz többé; szeressen akkor, amikor már nem szeretsz többé.

(russ freeman 'the wind'-jére, keith jarrett előadásában)



Utoljára változtatva 05-09-2009 @ 09:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-07-2007 @ 08:31 am)

Comment: menj már a picsába! mondanám, de ez az átkozott jólneveltségem... (az egyszerű dolgokkal csak az a baj, hogy addig el is kell jutni -amúgy meg kösse gúsba a szabadság azt, aki nem szeret!)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 06-07-2007 @ 03:24 pm)

Comment: Jó ez.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 06-07-2007 @ 03:48 pm)

Comment: igen. Csak azok lökdösik egymást, akik ugyanazon úton járnak. Márquez nem volt hülye.. sok mindent mondott..: “Csak mert valaki nem úgy szeret téged, ahogy te szeretnéd, az még nem jelenti, hogy nem szeret téged szíve minden szeretetével.” “Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért aki én vagyok melletted.” bár az utóbbi kissé más.. mint az, hogy minden fazékhoz tartozik egy fedő. három lábosom is van itt.. meg egy bögrém.. és egy hatalmas fedőm, ami serpenyőre illik eredetileg, mégis jó a három lábosra és a bögrére is.. nem érdekes?.. végülis a lényeg az egészből, hogy igen. szerintem is.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-07-2007 @ 04:39 pm)

Comment: na, azért, most ezen jól elgondolkodom, Xiam... ha valaki szíve minden szeretetével szeret, de nem úgy, ahogy én szeretném, az neki jó, vagy nekem jó? vagy nem jó neki se, meg nekem se?... mert azért lássuk be: elég kellemetlen, ha valaki szíve minden szeretetével szeret, de az nekem nem jó... vagy ha én szeretek valakit szívem minden szeretetével, de neki az mégsem jó, hát legalább jó embernek érezhetem magam, mert szeretni jóemberes dolog... na, de hogy ettől változna bármi is.... bezzeg, ha oda-vissza zajlik a nagy színjáték.... húúúú, akkor csillagok gyúlnak és kihúnynak.... azért az már valami.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds